December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik wou net zeggen, denk dat zonder chloor zeldzaam is.
    Qua prijs scheelt het niet veel, een euro...maar het gaat om het idee.
    Vind het kikkerfort altijd zo druk, het was nu goed te doen en zeker niet druk.
    Zwembad ging trouwens om 8.30 al open...om 10.30 ging oa de glijbaan open.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ooh jammer, ze zijn echt heel beperkt open door de week :(.
    Alleen tot 12 uur of zelfs dan soms alleen het peuterbad. Dat is wel jammer.

Wel grappig, zit een beetje te bieden hier en daar op kleine fietsjes in de buurt, aangezien we een veel te grote fiets voor Maura hebben gekocht. Er is zo veel aanbod dat ik ook maar gewoon brutaal laag bied ook. Heb nu al de derde mail binnen dat ze akkoord gaan met 12,50. Morgen dus maar eens kiezen :).

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Een euro? Volgens de site is het verschil 20 cent, maar met badenkaart nog minder.
    Kikkerfort heeft geen chloor. Wij gaan nooit in het weekend, maar kan me voorstellen dat het dan erg druk is. Ook daar zijn de openingstijden iets aangepast en gaan ze wat later open twee dagen in de week (ook 930 nu)

Vind het wel echt heel jammer van sportfondsen dat ze om 12 uur dicht gaan en het diepe dus nauwelijks toegankelijk is dan. Misschien gaat dat nog veranderen, ze zijn nog maar net op gang.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dan staat het op de site anders vermeld, bij kikkerfort betalen we net geen 13,- en moest vanmorgen 12,- afrekenen.
    Ik dacht toch heus dat kikkerfort wel chloor heeft in het water :(
    Doordeweeks om 12u dicht? Wist ik niet. In het weekend heb je dat 'probleem' niet.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
  6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik reken inderdaad het totale af te rekenen bedrag, hoe bedoel jij het dan?
    Ik snap je denk ik even niet meer.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ik had het over 20 cent verschil in toegangsprijs, per kaartje.
    Logisch dat het verschil per 4 kaartjes dan bijna een euro is.

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Logisch of niet, ik las het denk ik even anders.

Truste dames, mijn dienst zit er weer op voor nu.
    Morgenochtend begint het werk weer om 7.30

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Heerlijk zo langs elkaar heen communiceren Dees enRiTi...hahaha

Hier is de rust weergekeerd. Ferdy sms- te vanmorgen dat hij pas rond vieren thuis zou zijn...grrrr maar omdat ik het zonde vond omophem te gaan zitten wachten zijn ik en de kids lekker naar. Dierentuin in Best geweest. Hardstikke leuk, jammer alleen dat de À2 dicht was huiswaarts, dus moest even alternatief naar huis en duurde 2 keer zo lang.

Even een tip: voor wie nog geen lid van de tros is (geen gids, alleen lidmaatschap. Kost je 6 euro en kun je een heel leuk kado uitzoeken. Ik heb mij en Ferdy allebei lid gemaakt en heb een K3 jurk en een Bumba badjas uitgezocht. Maar anyway.. Wilde eigenlijk gelijk weer opzeggen toen ik de aanbieding voor de Tros lede dag zag... Is zatdag 7 september in Plopsaland De Panne. Kaarten kosten 12,50 en er is ook nog een K3 concert dan! Normaal kost Plopsaland 29 euro, dus dat is behoorlijk voordelig.

Dees
    Wow,mooi kado hoor!
    Ben trouwens nog steeds heel blij dat Jeroen mijn laptop heeft gereanimeerd. Hebben alle data kunnen redden, dus nu even een nieuwe harde schijf erin laten zetten.

Doortje
    Komt goed hoor meid.... Het wordt echt wel zomer ( op het moment dat ik weer ga werken...)

Suus
    Wow! Zonder Zijwieltjes? Wat stoer! Zie ik Amy nog niet doen eigenlijk.... Heb voor haar wel een grotere fiets nodig zag ik gisteren, want het begint er raar uit te zien.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; vreselijk als zo'n rit terug 2x zo lang duurt.
    Ferdy wel een leuk weekend gehad?
    Ben blij te horen dat je alles hebt kunnen redden, ik had er niet aan moeten denken eigenlijk om alle foto's kwijt te raken.
    Tip klinkt goed alleen ik vertrouw het ergens toch niet zo, ze stonden ook te promoten op de huishoudbeurs maar iets weerhield me ervan om abonnee te worden.

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Volgens mij is de tros niet zo n hele erge malafide organisatie hoor...hahaha ze hebben trouwens wel vaker hele mooie aanbiedingen,vaak echt voor gezinnen met kleine kinderen, dus wellicht blijf ik voor die 6 euro per jaar wel lid... Mocht er iemand wel willen gaan, maar geen lid willen worden,kan ik ook nog wel een paar kaarten bestellen.

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh en Ferdy kwam natuurlijk helemaal tot zijn kruin gevuld met testosteron verhalen aan... Helemaal het haantje weer....zucht. Ach, hij heeft het echt leuk gehad. Jammer genoeg voor hem wel weer door zijn Rug gegaan, dus hij heeft niet kunnen kite surfen. Maar hij is zowaar behoorlijk bruin geworden op zijn kop van die dag op het strand.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    De grootste familie van Nederland, goede deal hoor.

14. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zwaai, heb ff t zwembad gesprek geskipt.. Beetje erg lam.. Zal t morgen onrustig na lezen;)

Dees, heb van n moeder op de psz gehoord dat n zemelen badje helpt. Geen idee wat t is, morgen ff naar de DA. Maar iig zou dat de Het proces versnellen. Droogt de blaadjes uit ofzo? Kan t iig proberen...

Plopsaland, tot wanneer zijn die kaartjes geldig?

Collo, beterschap voor Ferdy! Iig heeft hij t naar an zin gehad!

Hier, J kwam straks helemaal over stuur beneden. Nachtmerrie.. Kon er niet heel veel van maken, maar iets over dr speelgoed dat heel hard rond waaide.. Arm schaap.. Gelukkig was t snel goed en kon ze weer lekker gaan slapen.
    En ik duik er ook in.. Tot morgen!!

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Minnie
    Hie bij dewaterpokken ook washandje met havermout gevuld en in het badje gehangen. Hielp volgens mij best wel.
    Ledendag bij Plopsa is alleen 7 september.

Hier
    Doe nog een tukkie voordat Julian wakker wordt....laatste kans voordat ik weer moet werken...

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: haha tja Ferdy is ook geen 18 meer ;) Maar goed dat hij het fijn heeft gehad, beterschap met zn rug
    Wanneer moet je weer werken?

@Hier: fijn weekend gehad, was een Harley meeting Rotterdam, heb zaterdag alleen al 167 km heen & terug + nog 130 km daar gereden dus ik ben nu zo brak als maar kan... En dan vandaag nog een hele drukke dag :(
    Boodschappen, Tanken, naar de vakbond (werk heeft een deel niet uitbetaald) nog wat fohnborstels halen bij de groothandel en dan vanavond wat mensen fohnen.... en dan thuis nog de boel bijwerken

Kids hebben volgens mij een gat in hun maag, die blijven maar eten.
    Dani heeft 2 geroosterde boterhammen met stroop op en ene met komijnenkaas daarna nog een bakje magere yoghurt en muesli en nu nog honger :S

17. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Collo, thnx voor de tip!

Dre, pff, succes vandaag! Klinkt als n leuk weekend!

Waterpokken, bedenk me net dat morgen de schoolfoto's gemaakt worden.. Acherum!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Zon zon zon!

Jeetje kom echt handen en tijd tekort hier thuis. Elise word op zich steeds meer zelfstandig, maar ze is 1 klein brokje ongeduld.
    Lees trouw mee maar ben savonds al blij als ik op bed lig.

Boodschappen gedaan, met lenn naar de hyisarts geweest. Die heeft een krom teentje, net als mn man. Maar nu krijgt hij er behoorlijk last van en loopt af en toe wat mank. Gewoon aan blijven kijken, ze doen er nog niks aan omdat hij nog volop groeit natuurlijk.

Wasjes gedraaid. Straks nog even met een doek overal langs als elise slaapt en dan lekker fietsen..

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @MinnieMe: oei da's minder... met waterpokken op de foto :( Maar volgens mij mogen ze niet eens naar de opvang/psz/school met waterpokken :(

@Luuz: jaaaa eindelijk zon!!!
    Oei hopelijk groeit Lenn zijn teentje wel goed, heel vervelend als hij pijn gaat krijgen tijdens het lopen.

@Hier: nou heb bijna alles gedaan wat ik moest doen, alleen nog dweilen straks en om 3 uur naar de controle arts (soort arbo arts)

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Luuz, ai.. Hopelijk groeit t vanzelf nog goed!

Dre, Hier mag ze gewoon naar school. Tenzij ze er ziek van is, maar dat is logisch...
    Vraag me alleen af of ik wel de klassefoto zal doen.. Kan me voorstellen dat ze me dat op latere leeftijd kwalijk gaat nemen haha.. Van de andere kant... T is de eerste 'school'foto....

Deel Deze Pagina