Ik zou haar ook gewoon op de foto laten gaan hoor. Die likjes horen nu ook bij haar op dit moment. Hier Ontdekte Ferdy gisteren dat Amys tandje grijs aan het worden is... Vind ik echt heel erg....mijn prinsesje.. Er zijn geen mogelijkheden zo te lezen om er iets aan te doen zonder dat er spuiten of lange behandelingen aan te pas komen en dat vind ik het nou ook weer niet waard, maar vind het wel echt erg... Nu maar hopen dat ze een beetje rap gaat zijn met wisselen. Vandaag nog een heerlijk dagje vrij gehad. Vanochtend heerlijk uitgeslapen met dank aan mijn super zoon (wel natuurlijk even eruit geweest om de dames klaar te maken voor het kdv). Even langs mijn werk geweest voor overdacht, aan een onderzoek van TNO Ov. Tanden meegewerkt. Moest ik voor naar zon tandartsbus, kreeg gelijk backflashes... Luuz Wat typisch dat Lenn hetzelfde heeft dan als zijn papa. Snap wel dat ze er niks aan doen en hoop dat het ook niet nodig is. Hier hoop ik zo dat geen van de kids mijn voeten gaan krijgen.
Minni, ach wat rot de waterpokken, hoe is het nu met haar? Ik sta ook op een hele fotosessie met de waterpokken, nu zijn het de leukste foto's in de reeks. Luuz, Oh dat is wel echt naar dat hij er zo'n last van heeft, kan er wat aan gedaan? Collo, oh dat kan ik me zo voorstellen, zo jammer. Inderdaad hopen dat ze snel gaat wisselen, wanneer is dat meestal? Hier een rustig dagje, even bij de kringloop langs geweest om zonder Maura vakantiecadeautjes voor onderweg te scoren .
Jaaaaaa! Zooooooon!!! Heeeeerlijk!! ( kom ik nu een beetje manisch depressief over?? ) @collo: wanneer moet je weer werken? Wat is dat snel gegaan!! @riti: joepie, bijna op vakantie!!
Collo, heeft Jamie ook gehad. Soms wordt het na n tijdje minder. Bij Jamie was t echt donker, en nu moet je heel goed kijken wil je verschil zien. Hopelijk is dat bij Amy ook het geval! Riti, ze heeft er echt veel last van nu. Heb zemelen gehaald, dus straks maar ff in bad. Ze zegt de hele tijd, mama, mijn stippen jeuken zo! Ik wil geen paddestoel meer zijn! (vraag me niet hoe ze erbij komt dat ze nu n paddestoel is)
Ik verwaardeloos jullie echt sorry sorry. @dees hoe gaat het met jou?hoevoel je ? @dretjuh las op fb dat je heerlijk moter had gereden.verders alles goed. @suus zag het filmpje op fb voorbij komen super knap zeg. Hoe gaat het me al de kids? @minnie heey hoe gaat het bij jou en de dames? @luuz,riti,panos,doortje: alles goed met jullie dames.
hallo ladies! @LW: hier alles goed met alle kids hoor! Jullie hebben al bijna de 20 weken echo joh, time flyes!! (schrijf ik dat zo goed?) @all: haaaaai! ben ff te lam om op iedereen persoonlijk te reageren, is dat erg? Anders sorry...
Fijn om te horen dat het met de kids goed gaat met jou ook alles goed? 3 juni hebben we de 20 weken echo bij het zh. Gaat echt te snel, Hihi ik snap wat je bedoelt Hellemaal niet erg zou zeggen plof je zelf op de bank.
Lw, hier alles goed.hoor. Jamie heeft waterpokken maar mag verder niet klagen Hoe is t bij jou? En hoe is t met jou dames? Luuz, *proest het uit* Hier altijd op pinterest in de humor.. Slappe lach en gegarandeerd drinken over mn meubels. Kan alleen geen foto's plaatsen via mobiel. Alleen in clubs om de een of andere reden...???
@minnie alles gaat goed hoor,dank je wel. Wat naar waterpokken heeft ze er last van? Dikke knuffel hopelijk is het snel over. @hier ga me bedje in xx @dees zwaait terug.
Minnie, Ah, wat schattig, die opmerking van die Paddestoel... Kinderlogica is zo leuk... Hier mijn telefoon even in zitten richten. Kan er nu ook eindelijk mee bellen! Nu snel naar bed... Eens kijken of we morgen gewoon thuis blijven of weer een leuke wandeling gaan maken.
@LW: ja alles goed, ja heerlijk moter gereden veel en nog steeds overal last van hihi.. Hoe is het met jou? Hoe voel je je? Wanneer zullen we weer afspreken jeetje alweer bijna op de helft, ben toch wel benieuwd naar je buikje nu @Luuz: hihi leuke foto's... bolle kop van da menneke hihi @collo: ohh kun jij ook bellen met je telefoon ja? wat n luxe die dingen tegenwoordig hihi @Hier: kids op school, school staat al op zn kop vanwege het schoofeest a.s. zondag, kids moeten dan ook optreden *cute* Verder vandaag gewoon een beetje aanrommelen thuis, had gisteren al heel veel gedaan dat ik nu stik gaar ben
Dames even jullie mening, Beau kwam gisteren weer eens thuis met nagellak, de 4e keer al sinds het hele carnaval gebeuren toen het begonnen is.
Lw, fijn dat alles goed gaat! Dees, hoe komt hij aan die nagellak?? Zou t toch niet leuk vinden als mijn zoon thuis Komt met nagellak.. Vind t ook niet leuk als Jamie met (opvallende) nagellak thuis Komt. Zou er zeker wat van zeggen! Hier, wat n kl*te nacht! Ben bij Jamie ip de kamer gaan slapen. En maar goed ook. Elke keer als ze goed en wel sliep werd ze wakker van de jeuk., en ik dus ook, want het was steeds een groot drama. Om 4:15 sliepen we eindelijk en toen werd Dayenne om 5u wakker. Jamie heeft geslapen tot 6:45. Maar ze moest en zou naar de psz, want er werden schoolfoto's gemaakt. Heb geen telefoontje gehad, dus zal wel goed gegaan zijn. Ga dr nu ophalen.. Denk n rustig dagje vandaag voor ons alle2..
@MinnieMe; Doen ze dus op het KDV Ik heb er ook even een topic over geopend, ik was wel benieuwd naar de meningen. http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/443226-nagellak-jongen.html Vervelend die jeuk! Ik had voor Beau destijds een setje met een zemelenbadje en daarna kon ik zijn lijfje insmeren met koelzalf. Was ff 2 dagen flinke jeuk maar daarna was het snel beter.
Ik ben geen voorstander van gewone nagellak bij jonge kinderen omdat het vreselijk rot chemisch spul is (de damp, maar ook de eenmaal opgedroogde schilfertjes en dan komt vaak ook nog de remover). Daarnaast vind ik het persoonlijk geen gezicht. Wel vinden kinderen het over het algemeen prachtig dus sta ik er net zo in als met verkleden, schmink en makeup achtige dingen. Niet te serieus maar vrolijke kinderkleuren en heel erg leuk bij bijzondere gelegenheden. Ik vind het wel goed dat een kdv of psz daarbij geen onderscheid maakt tussen jongens en meisjes, de een mag wel en de ander niet zou niet leuk zijn. Ik weet wel dat ze vaak proberen de jongens over te halen tot wat stoerdere kleuren, meer voor de buitenwereld vooral. Dees, vind het vooral vervelend vanwege de lak of omdat hij een jongen is? Zou het zelf zeker aankaarten, maar dat vooral omdat ik het echt troep vind. Als je een nagelbijter of een duimer hebt krijgen ze het nog binnen ook.
@RiTi; Ik vind het dus ergens ook geen gezicht, Beau vind het prachtig trouwens. Maar tja hij is nu niet anders gewend. Ik vind het eenmalig bij feestjes zoals carnaval of koninginnedag geen enkel probleem, maar daarbuiten vind ik het gewoonweg niet nodig. Ik ben van mening dat er genoeg andere leuke dingen gedaan kunnen worden ipv nagels lakken.