December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: tja als ik Layla dr nageltjes lak dan wil Dani dat ook, maar hij mag niet meer dan 1 vingertje van mij.
    Maar dan vraagt hij het zelf, en kinderen zijn nog niet zo bezig met wat wel of niet voor jongentjes of meisjes is.
    persoonlijk zou ik het niet zo leuk vinden als Dani steeds thuis komt met gekleurde nagels, maar enfin, tis tenminste geen roze wat Beau op zn nageltjes heeft ;)
    Zolang Beau het leuk vind, zou ik het ook leuk vinden :p
    maar deel je mening dat het geen gezicht is en dat ze voor de jongens maar mooi iets anders moeten verzinnen... Doe dan blauwe gel in het haar als ze dan toch zo met uiterlijk bezig zijn.

@RiTi: oehh ik ben wel van de nagellak, tja tis troep maar vind leuk bij Layla staan en ze vind het zelf ook super.
    Hopscotch heeft niet giftige kindernagellak.
    Er zitten 3 giftige stoffen in nagellak, maar je kunt googlen naar Big 3 vrije nagellakken, zijn er aardig wat gelukkig.

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Niet meer dan 1 vingertje vind ik ook reëel, een hele hand is too much.
    Gel of spray in de haren is een leuk idee inderdaad, zag die ook al voorbij komen.

Wat een heerlijk weer trouwens!

3. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dretjuh, Ik heb hier dan ook gifvrije nagellak :) (en remover)

Ik hou het voor Maura ook speciaal, en we halen het er ook weer af (na 1 of 2 dagen).

Vind het als ze zo jong zijn ook niet leuk om apart voor jongens wat anders te doen dan voor meisjes (op de zelfde groep dan), gewoon allemaal wel of allemaal niet. Maar waarom nu steeds die nagels moeten is mij een raadsel. Er zijn zo veel leuke dingen, beetje gebrek aan creativiteit.

Heerlijk dit weer! Het waait wel flink, alle bloemetjes en bloesems worden de tuin door geblazen :).

Die Maura heeft na haar aankondiging nu in het potje of op de wc te plassen en te poepen nog maar 1 ongelukje gehad. En zelfs dat niet echt want ze had een luierbroekje aan gisteren en ze zei achter op de fiets dat ze nu wel even een plas in de luier ging doen.
    Vandaag helemaal luierloos en het gaat prima :)
    Wil graag dat haar eerste echte ongelukje niet in een dramatische setting is, dus doe haar denk ik morgen naar dansles nog even een luierbroekje aan voor de zekerheid.

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Hier leert de ervaring dat als ze ergens druk mee bezig zijn ze ineens kunnen vergeten dat ze moeten plassen.
    Ik zou er dan denk ik ook voor gekozen hebben om een luier aan te doen tijdens de dansles.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    En het is er ook altijd gezellig druk door de andere dans en theaterlessen, als ze het al voelt en aan geeft is de toilet waarschijnlijk bezet.

Net een klein rondje op de nieuwe fiets gefiets, moest haar nog wel goed vast houden want ze remde steeds heel hard en vergat te sturen.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dit weer zou ik best aan kunnen wennen...jammer dat het morgen alweer voorbij is.

Dees
    Weet niet zo goed wAt ik denk van de nagellak bij Beau. Ik vind 2 à 3 keer per jaar nagellak bij het kdv eigenlijk wel zat.

Riti
    Ja, ongelukje tijdens dansles zou echt niet leuk zijn idd. Wat goed dat ze het nu zo goed doet!

Hier net gepicknickt in de tuin met Amy, terwijl Lizzy even lekker een tukkie doet in haar bed. Vanochtend al even bij mijn vader en zijn vrouw o de koffie gegaan en daarna nog even met Lizzy langs de kapper. Lizzy ziet er nu een stuk beter uit nu die hele langs plukken eraf zijn.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Spammetje van de nieuwe Lizzy? :D

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, zou t sowieso niet op prijs stellen als ze met nagellak thuis komt van het psz. Idd, de chemische lucht, schilvertjes die er af komen(hoe veel kindjes duimen of steken sowieso vaak vingertjes in hun mond) en dan de nagellak remover die ik telkens moet gebruiken. Vind t n beetje vreemd dat ze hier niet bij stil staan.

Vind verkleden, schminken iets heel anders.

Jamie krijgt sowieso zelde nagellak, en als ze t al krijgt n heel neutrale tint. Vind persoonlijk kleine meisjes met knal rode nagellak ook geen gezicht.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw my, er reageert nu echt iemand die vind dat ik hem dat maar gewoon zelf moet laten bepalen want het zijn zijn vingers/nagels en niet die van mij! :$:(

10. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

#4170 littlewonder23, 28 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2013
    @dretjuh ondank je nu overal last van hebt wel genoten?
    Hier gaat alles prima me bekkeninstabieliteit begint weer.
    Ach ja hoort erbij had het wel eerder verwacht.
    Ja is prima,waneer heb je tijd?
    Hoe gaat het met de kids?

@dees voor een jongen vindt ik 1 nagel wel oké.
    Maar een helle hand zou ik persoonlijk niet zo leuk vinden bij een jongen.
    Vindt het echt een meiden ding:)

@happy morgen ben gewoon 20 weken zwanger.alvast gefeliciteerd met de 2e mijlpaal :)

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Vind het echt heel leuk dat het zindelijk worden, of eigenlijk zijn zo goed gaat! Vooral verbaasd over het hoe, zo speelde het niet (integendeel zou ik bijna zeggen) en zo is ze praktisch zindelijk.

Hier lekker makkelijk, ovenfriet met sla en ijsje na.
    De boerenfriet van aviko nu eens uitproberen. Hero alleen maar fruitijsjes ook gekocht, ook al zijn ze wel erg duur. Blij met geen toegevoegde suiker maar je kan net zo goed een pot (suikervrije) appelmoes invriezen (ok in een vormpje dan).

Maura maakt het niets uit, die vindt alles lekker.

12. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Riti, wat goed dat het zindelijk zijn zo super gaat!

Fruitijsjes maak ik altijd zelf. Idd met zo'n vormpjes. Fruit stomen of koken, en vullen maar. Voorheen deed ik t altijd in de vormpjes van danoontje. Folie erover en stokjes erin.

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Riti
    Is niet echt een hele grote verandering bij Lizzy hoor, maar foto heb ik net op FB gezet. Kan ik vanaf. iPhone niet uploaden hier volgens mij.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen, buhh en het regent weer :(

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    grmmmmppff

dit weer he....
    Word er zo moe van, weer jassen, regenpakken, natte billen (want mijn zadel is lek), buienrader checken en tegen de wind in fietsen.
    beuheu

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @RiTi: fijn dat het zindelijk gaan zo goed gaat :)
    Hier alleen 's nachts nog.

wij gisteren ook frietjes op, heb er tomaatjes bij gesneden, yoghurt en kruiden erover voor sausje..
    ijsjes maak ik vaak zelf, gewoon fruit pureren met beetje water erbij, of gewoon wat ranja of kindercola invriezen :D

@Weer: ja snik :( wat een baggerweer vandaag... tis weer koud en t regent :( IK WIL ZONNNNN

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    en of het koud is, ik heb eerlijk waar de verwarming opgedraaid...brrr

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    wij hebben de verwarming ook aan staan.... bah :( zo koud.....

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Net een boterkoek gebakken, hoe leuk :D

Toen deze klaar was heb ik vormpjes van het koekjes bakken eruit gestoken, kleine boterkoek figuurtjes voor de jongens :D

20. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Verwarming, aan:(

Boterkoekjes, ooh, zin in!!!!

Hier, zo'n dag dat echt alles fout gaat.
    2x fles geschud terwijl de dop er niet goed op zat: melk all over the place!
    Pot appelstroop kapot laten vallen: bah!
    Sudocrème ontdekt door J (stond op de kast, maar stoelen zijn me toch n geniale uitvinding): snor van sudocreme bij J. 3x raden wat voor n snor;)
    Vlees en saus aangebrand omdat n zekere J haar drinken weer omstotte.
    Scrubzeep die vloeibaar is geworden.. Draai de pot open in de wetenschap dat alles dus 'hard' is.. Je raad het al.. Wéér dweilen...
    Handvat van de keukenla zat los. Dus ik trek, trek ik aan de andere kant de schroefdraad kapot..
    En snot verkouden!
    T is mooi geweest. Ben er helemaal klaar mee voor vandaag! Vroeg naar bed en op naar morgen!

Deel Deze Pagina