Leuk die bruine! Best suf, want het model en de rest van de stoel zijn identiek gebleven. Maar goed, hij is onderweg, samen met een fietshelm met kersjes .
Aloha! @suus: Rustig aan en lekker genieten!! Vind het ook leuk om Sanne te komen bewonderen. Geef jij maar aan wanneer je er aan toe bent en in welke groepssamenstelling we welkom zijn . Opsplistsen, met/zonder kids, het kan allemaal.... @riti: Ook weer lekker geprijsd zie ik. Gelukkig kan deze stoel dan eindelijk echt jaaaaaaaaren mee. @dees/luuz: Fijn dat Luca en Elise weer opgeknapt zijn!! Verder ben ik het alweer kwijt. Zo grappig. Heb uk1 verteld dat we binnenkort naar dansles gaan. Madame is helemaal heppie dat ze naar school mag . Snap ook niet waar de associatie vandaan komt.
Panos, hihi die is er lekker vlot bij. Hier ook een die het steeds over school heeft, is toch nog oneindig ver weg? Wat voor dansles heb je gevonden?
Ook zo schattig. Ze heeft inmiddels een nieuw creche vriendje. Iedere dag worden er tekeningen gemaakt en in zijn bakje gelegd. Alexei is de bom. Gelukkig is de liefde wederzijds. Wel jammer dat hij maar weinig en onregelmatig komt.
Leuk die prille liefdes Hier is er een liefdevol contact tussen 'oefel & bobbi' Ze mogen op ma+do samen slapen in het mandje op het KDV.
@riti: Bij CKE (centrum voor de kunsten). Korte omschrijving:Tijdens de les peuterdans is het 45 minuten lang feest! Vanuit een voor het kind aansprekend thema, met materialen en op veel verschillende muziek krijgt de peuter alle ruimte om te experimenteren. Er is veel aandacht voor improvisatie en dansexpressie. Een heerlijke les voor kinderen die graag dansen! Hier is school al een tijd een hot topic. Lastig uitleggen dat ze het nog wel even duurt voor ze mag. Baal ook dat het pas in december kan en niet al volgend schooljaar. Ze is er zo aan toe en het maakt de overgang naar groep 3 ook makkelijker.
@Suus fijn dat het zo goed gaat!Inderdaad wel spannend zo weer zonder kraam....aanpoten! @panos hoe schattig! Lekker geshopt dan Riti...hopelijk is het snel binnen, leuk! Hier ongesteld geworden dacht ik.....gisterenavond weer best wat helder bloed...vannacht en vandaag weer helemaal niks?! Snap het niet helemaal. Hoop maar dat het snel doorzet...dit is een beetje vaag... Hier snel even boontjes klaarmaken voordat Job zich weer aandient...
@happy: geen testje eraan wagen dan? Als er morgen nog niks is, is dat wellicht een optie @kraamdate: leuk!!! Ik vind het op zich prima met kids hoor, dan plannen we een dag en dan zorg ik dat ik vooraf nog niet gepoetst heb, want dat doe ik dan de dag erna Druk is het dan wel, maar ach voor die paar uurtjes en als het puinhoop is, is dat in feite ook zo weer opgeruimd na afloop toch? Vind het wel leuk! @riti: mooie stoel hoor! En heb je kersjeshelm spam? @panos: leuk leuk dansen! Maud had hier in het dorp ook de mogelijkheid, maar dat is de komende 8 weken en ik denk dat ik het de komende tijd al druk genoeg heb met voeden en 2 ukken...dus ik heb het toch maar niet gedaan. @luuz: jij helemaal naar brabant ja? Zou wel errug gezellig zijn! @Dre: ik heb nu van Sabon een lekkere fles doucheschuim gekregen, hmmmmm! @crechevriendjes: Maud is ook best populair in haar groepje... Gisteren bracht ik ze binnen om te trakteren en dan komt er gelijk 1 ventje achter haar aan: "Maud kom je naast mij zitten?" Zo schattig!
@happy: Vaag! Hopelijk zet het snel door, op naar de volgende ronde! Hier nog 1 meeting en dan mag ik de monsters weer oppikken. Nog wel even aankleden, want zit in joggingpak thuis te werken. Heerlijk!
Schattig he hoe ze al echt groot genoeg zijn vrienden te maken, zo groot al! Hier een peuterdansdilemma. Er is erg veel aanbod, dus dat is al een luxe. De leukste verhoudt zich niet zo lekker tot de psz dagen. De locatie is ook erg leuk en het is echt voor 3 en 4 jarigen en zonder ouders en nog aantrekkelijk geprijsd ook. Even op bezinnen, want smorgens psz en paar uur later dansen is wel heftig, al was het maar vanwege het heen en weer gefiets voor mij .
@riti: Lastig he? Deze is op vrijdagochtend, dus moet of vrijnemen of schuiven met werk. En idd alleen voor 3jarigen. Vanaf 4 is er alweer kleuterdans... Het leuke van deze is dat het bij een cultureel centrum is met een heel leuk aanbod (muziek, toneel, dans) ook voor de toekomst en niet zo'n jazzballet studio... @suus: Prima, laat maar weten. Kan me voorstellen dat je er de komende weken nog niet op zit te wachten hoor. Kijk maar. Vergeet je niet een beetje te relaxen en genieten?
Ik geniet met volle teugen hoor! (tussen het rennen door ) haha! Ik kan in principe alle dagen van de week qua date, dus jullie bekvechten dat maar even uit?!
Suus, pak later de link er ff bij. Panos, dat is leuk idd. Denk er net zo over . Heb je hier ook, gelukkig wel op veel verschillende tijden, maar wil graag ook de locatie in het stadscentrum aangezien ik daar zelf wat meer te zoeken heb.
Suus Haha maakt niet uit hoor zo'n stuk rijden, maar normaal daten jullie op een dag dat het mij niet uitkomt Super dat het zo goed gaat Vind het zo'n leuke naam ook haha. Riti/Dees Leuk stoeltje! Voorlopig past Lenn er nog wel in, dus hoef er gelukkig nog geen keus voor te maken, maar heb de site opgeslagen. Panos Haha werken in je huispak Zou ik soms ook wel willen, maar word lastig Jeumig, kinderen slapen allebei al Elise heeft het op zich goed gedaan. Slecht gegeten, wel goed gedronken. Vanmorgen van 9.00 tot 12.15 geslapen. Vanmiddag wat minder, was wat rustig, maar prima te doen voor ze. Heb nog even gebeld rond 14.00 uur. Vanmorgen alle koelingen achter de bar uitgezocht en uitgesopt. Wat een klerewerk, maarja, moet toch gebeuren elke week. Gelijk de binnengekomen bestelling van Heineken opgeruimd in de kelder en de zooi daar opgeruimd. Halverwege ben ik ermee gestopt, is een lage kelder met stenen bogen langs het plafond, dus duuzend keer mn kop gestoten en volgens mij mn rug gebroken Aapjes opgehaald, gekookt, gegeten, Lenn gedouched en beide naar bed gebracht. Om vervolgens tot de ontdekking te komen dat de koffie op is
@Kraambezoek Suus: ik wil ook mee @Dees: oehh leuk een fiets voor Beau! @Panos: oehh leuk dansles, Sophie van LW zit daar ook op. Wil dat ook zoo graag voor Layla, maar ja wat doet dani of alexander dan in die tussentijd? En les in t weekend? dat gaat al niet Net als Dani en voetbal als hij 5 is... dikke k*t gewoon... Maar ja school is voorlopig al druk zat voor die ukkies @Suus: oehhh wat voor geur heb je gekregen?? ohh douche olie van sabon is echt the best! Heb je mn kaartje gehad? Had vorige week besteld online, maar geen zendbevestiging gekregen dus vond t maar vaag. @happy: hmm balen dat je wellicht toch ongesteld bent of bloed tegenkwam... hopelijk volgende maand knallend raak @Luuz: lees een druk dagschema (like usual hihi) @Hier: gewerkt, kids naar school, toen thuis gewerkt, eigenlijk van 6 uur 's morgens tot net continue bezig geweest, ben stik kapot en mn rug doet zeer da's niet normaal... Kids liggen op bed, freddy is ff met zn broer naar zn papa (zit nog in die instelling/ziekenhuis) dus ben ff alone
RiTi Een sjaal aan het breien. Wordt alleen een beetje te stug, te vast gebreid, maar ik ken maar 1 steek.... Zou eigenlijk breinaalden van 15 mm doorsnee moeten hebben ofzo... Misschien twee bezemstelen pakken. Peutervriendjes Hier heeft Amy natuurlijk het meest snobistische meisje van het hele kdv uitgeroepen tot vriendin... Heb nog geprobeerd haar vriendschap richting een schattig blond meisje te sturen maar niks hoor . Wel jammer dat ze die vriendjes niet gaat terugzien op school omdat ik die wel graag hier in de buurt wil hebben. Peuterdans Ik ga eens kijken of ik beide dames kan laten dansen. Kost ook maar 5 euro per kind per les dus ook nog een leuk prijsje. Happy Ben erg benieuwd...wij wachten met jou af of het gaat doorzetten. Vandaag weer naar de vk geweest, bloeddruk nog steeds ideaal, onderdruk 70, dus voor mijn doen best laag zelfs. Voor maandag een afspraak gemaakt met een bekkentherapeut. Hoop dat zij me de laatste maanden door kan slepen...
@dre: nee volgens mij heb ik geen kaartje van je gehad nee! Of het is me ontschoten dat marc hem heeft opgehangen maar hij kan het zich ook niet voor de geest halen... Zal er wellicht toch iets niet goed zijn gegaan? @collo: fijn dat je bloeddruk nog zo goed is!!