@MinnieMe; dit was zeker weten niet jou dag, balen! Inderdaad op tijd naar bed en hopen dat het morgen beter zal gaan.
Minnie Nee,duidelijk niet jouw dag. Hoop dat morgen alles beter gaat. Hier vandaag weer mijn eerste werkdag gehad. Tevens kennismaking met onze nieuwe manager. Is pas de achtste in de laatste zes jaar... Verder 964 mails doorgespit, dus wel weer tamelijk gaar nu. Opa en oma hadden lekker op Julian gepast, want die gaat volgende week pas naar het kdv. Zometeen lekker slapen en hopen op beter weer voor morgen.
Thnx dames! Collo, gaat lekker met je werkgevers.. Snap dat je gaar bent. Moet je morgen weer werken? Net voor de 1.000 X zo'n besteld. Kijken of TNT dot keer wel optijd kan leveren Duik mn bed in...
Minni, morgen een betere dag! Collo, ook wel leuk iedereen weer te zien op je werk? Nog 1 week en 1 dag, gut wat wil ik graag op vakantie. Dennis ziek, maar hard doorwerken want vreselijk druk op zijn werk en ik ook niet echt fit. Fijn Wou morgen iets leuks met Maura gaan doen, maar ben volledig inspiratieloos. Dierentuin is wat veel, een uur in een trein zonder toilet ook voor mijn net zindelijke meiske. Iemand toevallig zin kidzcity?
mogguh Collo, niet direct voor mij nee. Kidzcity is wat dat betreft ook echt arelaxt want je bent er zo 1 kwijt en het is niet geheel zonder gevaar. Keertje met aanhang misschien? Heb ook nog geen reden om tot aktie over te gaan, beetje onrustige nacht (maura was aan het dromen, Dennis ziek, auto alarm wat niet uit ging etc) dus zitten nog steeds in de wakker-wordt-fase. Zag trouwens dat je via de site van dagjeweg een kortingsbon van 15% kan uitprinten. Dat is vooral wel fijn als je met 2 volwassenen gaat of kinderen van 4 en ouder. Zo, tijd voor koffie
Misschien idd verstandiger om nog even te wachten tot ik Lizzy iets meer kan vertrouwen. Dan wordt het hier ook een dagje modderen denk ik. Misschien even naar een speeltuin wat verder weg. Lekker de meiden op de fiets en Julian in de bak, zolang het nog kan want hij wort zo snel groot!
Of met een een groepje waardoor we wat meer toezicht kunnen verdelen en afspreken. Vaak willen de zelfde leeftijden ook een beetje de zelfde dingen, althans, dat hoop je dan.
Ja precies, dat werk ook meestal wel goed. Wel jammer, want ik zit idd ook een beetje te dubben. Kan natuurlijk wel weer naar de dierentuin in Best gaan, heb ik tenslotte een abbo op. Maar wil niet iedere week gaan want dan kijken ze straks niet eens meer naar de dieren denk ik.
hahaha dat herken ik Ben ook bang dat als ik aan Maura vraag waar ze zin in heeft dat ze kidzcity, dierentuin en zwembad roept. Nou loopt dat wel los met die kleintjes denk ik, maar toch. Haak natuurlijk wat later dan jullie aan bij het hele kind-zonder-luier-thema maar alle sprinters hebben geen toilet, en dat zijn echt veel treinlijnen . Dus ook naar de dierentuin, baal daar echt van.
Zo. Elise ligt op bed maar heeft nog dikke pret. Lenn zit lekker treinen te kijken op m'n telefoon en gaat ook zo. Dan avondje twilight kijken. Man komt rond middernacht thuis en gaat morgen met lenn wat leuks doen. Eilse opvang en ik werken. Ze hebben morgen mannendag zegt ie Elise kan twee staatjes in! Zo grappig.. Mooi meisje
@Collo & RiTi; Toch nog wat leuks gedaan vandaag? @hier; Dagje gehad op kantoor, het was er erg rustig dus heb flink wat op kunnen ruimen. Nu weekend
@Luuz: wat schattig dat de kleine al 2 staartjes kan Zo schattig altijd... Leuk morgen de 2 mannen samen @Dees: geniet van je lang weekend! @RiTi: lijkt me ook erg lastig met de trein en dan zonder wc met een een kind dat nog niet zo lang zindelijk is.... @hier: een heeeele dag kleur/verf theorie gehad... Moet alle kleurnummers uit mijn hoofd leren.. maar gaat al erg goed. Heb mezelf net getest en had 75% toch al goed.. Niet slecht voor een eerste dag hihi Verder waren de kids super lief vandaag Op school goed gedaan, op de opvang goed gedaan, super gegeten erg lief vrolijk en zelfs goed luisteren lekker dagje vandaag freddy is ff met de moter een vriend bezoeken, kan ik ff verder huiswerk maken... eindelijk een dagje waarin alles weer vlekkeloos gaat hihi
Luuz, aah, sweet!! Dre, gaat helemaal goed komen Uden, er is daar n kinderboerderij met speeltuin als t goed is.... Iemand enig idee of het de moeite waard is??? Willen morgen iets leuks doen met de dames, en ergens heen waar we nog niet geweest zijn...
Riti, ow, lekker vervelend dat er geen wc is! Zou n luier aan geven.. Al is t maar alleen voor in de trein...