@Suus; 31 al?! Heb je een leuke verjaardag gehad? Ik zou dinsdag i.p. wel kunnen. @RiTi; Eerlijk is eerlijk, ze spelen inderdaad heel veel samen en dat gaat 9 van de 10x ook echt leuk en goed. Nou inderdaad wat een verschil met gisteren, ik zou trouwens best zin hebben in boerenkool @hier; Net een middagdut gedaan, heerlijk maar voel me nu een beetje gammel Jeroen is met Beau naar de speelgoedwinkel, hij is er met Luca vanmorgen geweest. Luca heeft een mooie grote brandweerwagen uitgezocht.
Hier vanmiddag een peutervriendinnetje te spelen, ondertussen zijn we bezig met de vakantievoorbereidingen. Gezellige boel, de buurmeisjes (9 en 10) zijn er ook en dol op de minimeisjes
Ow speelgoedwinkel om wat uit te zoeken, dat moet dikke pret zijn!!! @riti: klinkt wel heel gezellig zo! geniet! @hier: schoongemaakt en opgeruimd, was echt nodig ook! Marc is even een uurtje naar de Efteling met Maud en Stijn en ik had Sanne lekker in bed gelegd zodat ik hier even tijd voor had, maar madam wil niet echt...ik ben er dus maar weer eens weg van.... @maandag of dinsdag daten: dees zou leuk zijn als je dat stuk rijden er voor over hebt natuurlijk!
Oeh ik heb trouwens echt een geniaal en superleuk cadeau gehad van mijn broers! Er zullen hier ook vast mama's zijn die dat heel leuk vinden! Zie linkje: The Articulate Gallery Frames::Creatief speelgoed::Apart en Trendy Speelgoed online Ik zie trouwens dat dit ook wel een hele gave site is zeg!
Boerenkool, ooh zin in!!!! Dees, wel lekker ff dutten! Leuk, speelgoedwinkel! Hebben hier n hele grote toychamp, en is voor iedereen altijd n klein uitje als we er heen gaan. Suus, aah die is leuk! Super lief dat je die gekregen hebt! Wil boven de speelhoek n groot magneet bord hangen waar alle kunstwerken op komen. Soms maakt ze er n stuk of 8 op n dag! Hier, zusje blijft logeren. J is dus helemaal happy, en ik ook... Kan ze morgen vroeg J mee naar benden nemen. Als t mee zit slaapt D uit, en ik dan dus ook.
Wil misschien dinsdag ook wel aansluiten, even kijken want heb al een speeldate staan met een vriendin, wellicht dat ze ook zin heeft om mee te gaan. Hier vandaag verjaardag van dochtertje van beste vriendin gehad. Is ook alweer 3 jaar oud geworden. Was in Roosendaal, maar koetsen halverwege terug omdat we het kado vergeten waren,...pffff dom dom dom. Nu maar hopen dat het buurtfeest iets verderop snel afgelopen is, want ze maken echt heul veul herrie.
@Suus; Wat een leuk en gaaf cadeau, lekker origineel ook Na het zien van dat cadeau zit ik te dubben er ook 1 aan te schaffen. @MinnieMe; Nog een beetje uit kunnen slapen? Gezellig dat je zusje bleef logeren. @Collo; Nog kunnen slapen ondanks de herrie van het buurtfeest? @hier; Bagger nacht gehad, buhhh slapen is echt niet fijn nu. Voel me verder vandaag beetje suf en down, weet eigenlijk niet zo goed waardoor. Hoop dat we vanmiddag er nog ff op uit kunnen, Jeroen is nu op weg naar DenBosch om iets op te halen.
Dees, zusje besloot gister avond toch naar huis te willen. Maar wel redelijk uit kunnen slapen. D werd om 3 wakker, en is na n fles weer doorgaan slapen tot 9:45! J werd om 7 wakker, maar is rustig gaan spelen tot d wakker werd. Klote zeg zo'n nacht! Voel je je al wat beter? Hopelijk vanavond n betere nacht en morgen n betere dag! Hier, gister besloten dat ons trouwfeest in thema word. The 60's! Zie t al helemaal voor me vriend in soort John Trevolta outfit, en ik in rood met witte polkadot jurk... Nu nog min n half jaar wachten op n aanzoek. Hij wil wachten tot ik 23 ben...
@minnieme; Dan hebben ze toch nog aardig geslapen vannacht. Heerlijk! Hier gaat het niet zoals ik zou willen, erg moe en futloos.
Dees, he bah! En dat met zo'n weer. Heb je vannacht op het andere bed geslapen? Anders mss toch n keer proberen...?
@MinnieMe: haha bied me al aan als je persoonlijke kapster en visagiste voor je bruiloft whahaha @Suus: nog gefeliciteerd Kan helaas niet vandaag of morgen voor n date... @Hier: wat een super weekend was dit zeg!!!!! Allereerst kwam freddy zn mama zaterdag om freddy bij te staan, want alle kids waren thuis en ik was op school model zitten. We hebben ooit een sieraden party gehad en ze had voor mij een super mooie ring besteld en voor layla een armbandje met haar naam erin. Daarna heeft ze Dani meegenomen en is ze frietjes met m gaan eten en had ze zomersandaaltjes gehaald. Gisteren was dus het schoolfeest, super schattig al die kleine kindjes aan het dansen. Dani deed niet veel, die had het veel te druk met zijn klasgenootje *een meisje!* ohh en friemelen dat ze deden jeeetje die heeft zn vrouw al gevonden, nu nog een keuze tussen haar en sophie van lw layla was piraatje en ze danste echt super goed, ik helemaal enthousiast in tranen, vond mevrouw dr niks aan en nee hoor mama ik wil niet onder dansles :S Freddy en mijn ouders waren er ook (voor het eerst ook samen) en alles klikte en goed goed.. Later met zn alle bij ons gegeten en het was gewoon echt top!! dus.... nu met kriebeltjes in mn buik het huis poetsen want na zo'n weekend staat t huis op zn kop *oeps*
@dretjuh laat zondag de sieraden maar zien of heb je ze dan nog niet? ik ben erg benieuwt. Erg leuke foto,s op fb Ow jeeh concurrentie voor Sophie haha Ik heb de zilvershampo voor je gehaald. Ben zo blij dat je met mee gaat naar de volgende echo Ben blij als ik je zo dag weer zie. @minnie dank je wel voor de foto,s door sturen @hier straks 20 weken echo ben erg benieuwt Verder 10 voor half 5 naar de huisarts ziet hellemaal onder de vlekken en het jeukt niet normaal. Lijkt wel een koe.
@LW: jaja heb ze zeker al die sieraden Laat t zondag wel zien jaa ga zeker mee naar de 3d echo, maar dat is 's avonds en pak ik fred zn auto en nu gaat t niet met de schooltijden vd kids. whuh jeukende vlekken? goed dat je naar de huisarts gaat, hoor t resultaat wel. jaaa zondag jouw haartjes verven, ben benieuwd hihi @hier: nou huisje is op orde, wasjes staan op (strijk ik morgen wel) zo t oudpapier wegbrengen.. pff ben wel helemaal gaar nog steeds, dat is iets wat niet weg wil gaan die verschrikkelijke vermoeidheid
Ladies de postcodekanjer van 18,9 miljoen is op Udenhout gevallen en laten wij nou toevallig ook 1 lotje hebben!!!
@suus; ik las het gisteren!! Dat zou gaaf zijn!! Morgen is de dag? @lw; succes straks bij de echo, laat je even weten of alles oké was? @hier; vanmorgen gewerkt maar dat ging niet zoals het zou moeten, telkens duizelig en hoofdpijn. Stond te tollen op mijn benen. Om 10u de vk gebeld, in overleg gelijk een lab-formulier gekregen en bloed laten prikken. 5 buisjes bloed afgetapt. Net nog even op kantoor geweest om te lunchen maar het ging niet lekker, ze vroegen ook aan me wat eraan scheelde. Ik zag er beroerd uit. Zit nu thuis, languit op de bank
ow dat is balen dees, hopelijk niks ergs en gaat het snel weer over! Morgen om 18.00 gaan ze aanbellen in de winnende straat, vrijdag krijgen we te horen hoeveel er per lot is gevallen. spannend!
Ohw dat is vreselijk spannend!! Je wilt dan zo graag de straat weten, is het een grote wijk? Ondertussen al aan het dromen wat je met het geld gaat doen