@dretjuh nog even geduld tot het zondag is.ik laat het weten als ik bij de huisarts ben geweest. @dees alles was goed op de echo.en of steeds een meisje
Ik haak weer in...Weekje flink ziek geweest; luchtweginfectie en ontstoken holte's. Niet fijn met twee kleine kindjes en een bib...Gelukkig heel veel hulp van mijn papa en mama gehad vorige week. Klinkt goed Suus! Alles is meegenomen toch? Ben benieuwd Fijn LW dat alles goed is. Bij ons eindelijk ook eens. Alleen een verwijd nierbekken aan 1 kant, maar binnen de marge. Dus geen vervolecho's/ doorverwijzingen of andere zooi! Aan de kant zetten en GENIETEN! Klinkt als een heerlijk weekend Dre! Fijn voor je meid! Tijs had vorige de week opeens besloten geen luier meer aan te willen. Nou prima! De eerste dagen wat ongelukjes maar afgelopen weekend helemaal droog, zelfs met de grote boodschap! Vandaag (ben weer aan het werk) al weer wat ongelukigjes bij de psz en oma, maar die moeten hem ook een beetje leren "lezen". Ik zie het meestal en als ik het dan vraag zegt hij ja! Het begin is er zal ik maar zeggen; super trots!!!
Dees heel ons dorp heeft dezelfde postcodecijfers, dus 1 van de vele straten in het dorp heeft geluk!
@happy; je hebt het flink te pakken gehad zeg, jeetje! Nu weer lekker opknappen en genieten Al druk met verbouwen? @suus; haha dat maakt het nog spannender Denk je zelf in de prijzen te vallen?
Zeker druk met verbouwen...alleen het wachten op de dakkapel duurt lang. Die wordt pas na de bouwvakgeplaatst en dan moeten het daar worden afgewerkt/onze slaapkamer gemaakt en dan de babykamer helemaal (want daar slapen wij nu....) Druk aan het voorbereiden dus...opruimen/inpakken/verplaatsen. Babykamermeubeltjes zijn helemaal klaar gelukkig, nu de kamer nog. Ben verliefd op mijn kast...zal ik de club een foto zetten
Dat lijkt dan zeker nog een eeuwigheid te duren, ik herken het nog van oen wij de dakkapel lieten plaatsen en Luca onderweg was. Kom maar op met foto's van de kast
Happy, Wat goed van Tijs! Pittig zo ziek zijn zeg, fijn dat je ouders konden bijspringen. LW, wat een mooie echo! Dees, Hopelijk snel goede nachtrust, dat scheelt al heel wat denk ik. Dretjuh, wat een heerlijk weekend! Suus, ik duim! Hier nog 4 nachtjes slapen Altijd de goede gewoonte gehad om tijdens het reizen goed en fijn te eten dus vandaag vooral erg veel lekkere inkopen gedaan voor onderweg.
Lw, fijn dat de echo goed was! Zag ze op fb. Super lief!!! Heb je al n afspraak bij de ha gemaakt? Dre, hou ik je aan! Haha. Hoeveel ik ergens toch begin te twijfelen over wel.of geen thema haha.. Maar dat zal voor jou niks uit maken Dees, he bah! Gaat t al wat beter? Wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken? Suus, spannend!! Zal voor je duimen! Happy, wat super goed van m!! En ongelukjes horen erbij he! Wat n gedoe zeg! Weer helemaal opgeknapt? Hier, rustig.. De waterpokken zijn bijna weg, en heeft er helemaal geen last meer van. Zag wel wat littekens op dr buik en rug, maar wie weet trekken die nog bij. Hopelijk zijn ze snel weg, want wil de foto's maken voor t vaderdag kado. En dat doen we natuurlijk niet met allemaal rode bultjes.....
@RiTi; bijna, bijna! Gaan de voorbereidingen goed? @Panos; hoe is het daar, en met je vriendin? @minnieMe; Het gaat nog niet beter helaas, heb bijna de hele middag op de bank gelegen. Telkens wanneer ik op stond en bijv. naar boven liep werd ik weer dizzy. Goed om te horen dat de waterpokken op hun retour zijn, de korstjes en vlekken zullen nog wel even zichtbaar blijven. Of waren het er niet zo veel? @hier; kids weer met een gevuld buikje op bed, beide zeer goed gegeten! Nu maar weer languit op de bank. Ben maar wat blij met mijn nieuwe IPad kreeg zaterdag van mijn schoonbroer nog een mooie cover gratizz was blijven liggen bij de bcc
Ha dames, Vandaag rotdag op mijn werk. Venmorgen kwam een collega vertellen dat ze opgegeven is door de artsen en nog maar een paar maanden te. Leven heeft. Terwijl wij dachten dat juist alles goed was gegaan met de operatie een paar maanden terug. Nu toch uitgezaaid en niks meer aan te doen. Collega is maar een paar jaar ouder dan ik, twee jonge kindjes....pffff kom er al de hele dag niet echt meer uit. Naar nieuws, wilde eigenlijk de hele dag alleen maar naar mijn kindjes toe. Gelukkig werd het toch ooit 5 uur en kom ik alle drie mijn kindjes ophalen van het kdv.
Dees, ai.. Hopelijk morgen n betere dag! Beterschap! Het waren er best veel. Maar zo snel als ze kwamen, zo snel lijken ze weg te gaan. Dr gezichtje was zaterdag nog 1 grote waterpok, en nu nog hier en daar en n pokje.. Hoop dus deze week nog foto's te kunnen maken. Collo, wat erg van je collega! Heel veel sterkte!
@Collo; Wat moet dat vreselijk zijn om te horen, laat staan voor haar zelf en haar gezin/familie. Heel veel sterkte!
Ow collo bah wat een verschrikkelijk nieuws zeg! Gatsie je hoort het stiekem echt vaak! Heel veel sterkte, ik snap dat je uit je doen bent door zoiets vreselijks... Arm gezin ... Dees: hopelijk snel beter! Riti: spannend, bijna vakantie!!! Mini: fijn dat de pokken weg zijn Happy mooie kast hoor!!! Heel leuk!! @all: sorry ff snel en kort, mannetje wil aandacht Trusten!!!
Ff jullie advies nodig. Heb Jamie zonder luier in bed gelegd (perongelijk). Nu kwam ze net naar beneden dat ze moest plassen. En ja hoor. Op de wc n flinke plas, en dr bed was nog droog! Heb haar toch weer met luier terug gelegd. Maar, zou dit n begin zijn? Moet ik haar voortaan zonder luier in bed leggen? Of zal het toeval.zijn? Ze heeft het n tijdje terug ook 1x voor elkaar gekregen om snachts droog wakker te worden en op het potje heeft geplast. Alleen had ze toen wel n luier aan, en daarna is het niet meer gebeurd. Normaal heeft ze altijd dr luier vol sochtens... Zou ik de gok wagen en haar voortaan zonder luier in bed te leggen?
Morning!!!! Hoe is het hier??? Met ons alles goed! Lekker weekendje met chickenman naar Antwerpen geweest. Helemaal bijgetankt. Met de boys ook alles goed. En de belastingdienst is ook al zo aardig geweest om de teruggaaf te storten...wat wil je nog meer!? X
Collo, Wat vreselijk, dan kan je echt niet gewoon doorwerken nog. Vandaag de kindertjes extra knuffelen. Chicken, zwaaai! Hier ook al een een deel van de teruggaaf terug, fijn! Dees, beter geslapen al? Minni, ik zou het even bij haar zelf ook aftasten, als ze zelf ook wil zou ik proberen of doorpakken mogelijk is.
@Suus; Zit je al in spanning voor vanavond? @MinnieMe; Ik had persoonlijk al gekozen om haar zonder luier te laten slapen. Heb je een zeiltje in bed liggen? Hier gingen de nachten ook vrij vlot heel goed, ineens wou Beau geen luier meer om. @Chicken; Haaai! @RiTi; Nee helaas niet, bed maakt geen bal uit @hier; moe, moe, moe Vanavond weer werken.
@collo: jeetje wat een verschrikkelijk nieuws van je collega Wat afschuwelijk, arme kindjes.. heb dr geen woorden voor @MinnieMe: ja ik zou het gewoon proberen, daarmee moedig je het alleen maar aan. Maar ik moet zeggen dat Dani dat ook wel eens heeft, ik probeer het dan ook zonder luier maar helaas altijd nat @Chicken: ola fijn dat alles goed gaat met jullie @Dees: sterkte met de vermoeidheid! -x- @Hier: ontstoken oog heel irritant alsof er een vuiltje inzit...