@Dretjuh; Dankje! Vervelend een ontstoken oog, je wilt dan blijven wrijven. @hier; Vanmorgen belde ineens de VK, had ik niet verwacht dus dan moest er wel iets niet helemaal juist zijn. Blijkt dus ook wel, mijn ferritine gehalte was veel te laag. Heb nu een recept gekregen voor ijzertabletten. Vanmiddag als de jongens wakker zijn fietsen we even langs de apotheek.
@Dees: vandaar dat je wellicht zo moe bent! Ja idd wil steeds in mijn oog wrijven, is alsof er een zandkorrel in zit. Hij is ook goed rood en iets kleiner dan mijn andere oog. Verder voel of zie je er niet veel aan. Hij is niet dik en traant ook niet ofzo *gelukkig*
Dre, he bah! Oog ontstoken! Oogdruppels? Beterschap! Dees, he bah! Hopelijk werken de tabletten! Moet je die nu de hele zwangerschap door gebruiken? Succes! Hier, de reden dat ik haar met luier terug heb gelegd is omdat ze op de wc al weer zowat verder sliep, en ik daarom niet midden in de nacht haar bed nog wou verbouwen. Ze was ook meteen weer in dromenland toen ze dr kussen aan raakte.. Maar heb nu n zeiltje in dr bed, en extra beddengoed klaar liggen.
@minnieMe; Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik denk dat ze een paar weken later nogmaals bloed willen laten prikken om het te controleren. Ik vraag het de 17e wel als ik bij de VK moet zijn. @Dre; Erg vervelend!
Dees Wat rot. Hopelijk gaan de tabletten snel werken. Weet jij of ik gewoon bloed kan latenprikken voor m'n schildklier? Weeg nog maar 56 kilo. Ben zoooo moe de laatste weken.
Dees, dat kan een hoop verklaren, die pillen werken vaak wel snel, zou fijn zijn als je je daardoor ook beter voelt. Dretjuh, irritant is dat, morgen over, toch? Luuz, Goed op je zelf passen meid, even ha bellen kan geen kwaad, die wil wellicht nog wel meer aanvinken als er toch een buisje naar het lab gaat. Hier lekker dagje, nog niet de helft kunnen doen van wat ik in mijn hoofd had maar wat maakt het uit als de zon schijnt? Nieuwe havaianas gekocht en een tompouce-luchtbed van de hema, ik ben er klaar voor!
Riti Uh, tompouceluchtbed? Kan ik dat via de assistemte regelen? Of moet ik dan echt bij de ha langs? Heb daar eigenlijk geen rijd voor
Luuz, weet niet hoe dat bij je ha gaat normaliter. Bij ons kan het via de assistente, zit even tijd (op de zelfde dag) tussen want die legt het voor aan de ha. Ik denk niet dat je zonder verleden of aanleiding anders makkelijk op je schildklier kan prikken, het kan ook iets anders zijn misschien? dit is m
Haha die is leuk! Vorige x was afgesproken dat als ik nog eens zo blijf afvallen ik weer moest bellen om opnieuw bloed te prikken. Ik bel morgenvroeg gewoon en dan zie ik wel verder. Om 11 uur opnieuw vergadering over de volgende thema avond in de pub *doet dansje*. Dan de kinderwn van de opvang naar mn zusje brengen en een paar uurtjes werken. Bruiloft draaien en op tijd weer vrij. Nu dus lekker slapen
@Luuz; Ik zou even je HA/Assistente bellen, zij kan je vast vertellen wat de juist weg is die je moet afleggen. Waarom denk je dat het je schildklier is? Het kan ook wat anders zijn misschien. @RiTi; Hmmz krijg spontaan trek in een tompouce Wat een gaaf ding @hier; Vanmiddag op de fiets vertrokken naar het gezondheidscentrum om het recept op te halen, toen door naar de apotheek. Op de fiets gelijk even langs ons oude woonadres gefietst vanwege post van de vorige bewoner wat bij ons terecht kwam vandaag. Kennelijk is alles nog niet goed doorgegeven van hem. Kids laat ik op de fiets zitten en drop die 2 brieven in zijn postbus...loop ik naar de fiets en Beau zegt ineens "wat is dat voor een geluid, ik hoor iets sissen". Dus ik kijk om me heen en kan het geluid niet plaatsen. Kijk ik nog eens naar mijn fiets, zie ik dat mijn achterband ineens leegloopt! Nondeju!! Hoe kan dat nu?! Daar sta je dan met 2 kids en een fiets met een lege band, lopen was echt geen optie dus bij mijn vriendin aangebeld. (16.00u) Aldaar de rest van de middag nog blijven hangen totdat Jeroen ons is op komen halen. Grrr wat bleek nu, iemand heeft dus gewoon het ventiel iets open gedraaid! Niks geen gaatje want de band konden we naderhand gewoon oppompen. Wel even de pomp geleend van mijn vriendin want die van mij lag toevallig ook nog eens thuis. Grrr. Band staat nu ook nog gewoon hard te wezen, gut wat baalde ik vanmiddag. Anyway, was om 18u thuis...toen gauw eten gekookt en om 18.45 weer als een speer vertrokken de wijk in om te werken. Alleen ging dit niet lekker en heb ik de laatste cliënten bij een collega onder moeten brengen Ik ben doodop!
Dees Hopen dat je je met die pillen snel iets beter gaat voelen. Hoort. Wel een beetje bij natuurlijk, maar het moet wel leuk blijven. Dre Ontstoken ogen zijn ook zo besmettelijk. Nu maar hopen dat niet iedereen het in huis krijgt. Luuz Mijn collega heeft het volgens mij ook aan haar schildklier. Die is echt veel afgevallen en ze was al echt slank. Ze heeft het alleen te druk om naar de ha te gaan. Ga haar komende week echt tegen haar kont schoppen als ze dan geen afspraak maakt. Zij heeft het nl ook eerder gehad. Minnie Ik zou het ook gewoon proberen als ze het aangeeft. Hier wil Amy snachts echt nog niet zonder luier. Ik wacht geoon nog even en hoop dat ze het zelf aan gaat geven. Chicken Oh, lekker even met zijn tweeen eruit, heerlijk zeg! Hier ook het geld van de belastingdienst binnen. Was wel nodig ook, reserves waren behoorlijk uitgeput.
Waaaaaaaaaaaattttt????? Sorry hoor, even gemist dat Dees zwanger is.....wat gaaaafff....van harte gefeliciteerd!!!! Voel je je goed?
@Collo; Het zou er idd bij horen, maar zo extreem heb ik het niet eerder gehad. Niet gek ook blijkt wel, hopelijk slaan de ijzertabletten gauw aan. @Chicken; Dankje! Nee voel me niet echt goed, ben erg moe en telkens duizelig Maandag bloed wezen prikken en bleek mijn ferritine gehalte veel te laag te zijn, nu dus aan de ijzertabletten.
Dees, sterkte er mee, je ijzer gaat vaak wel snel omhoog met die pillen dus dat scheelt vast. Chicken, zwaaai Leuk al die voorbereidingen met een peuter . Met gekleurde post-its tellen we de nachtjes slapen af en ze mag zelf een koffer vullen speelgoed dat ze mee wil. Straks de laatste dansles dus daar moeten we nog iets voor regelen (knutselen oid).
Dees, he bah! Zo vervelend als je opeens niet verder kan! Gelukkig kon je bij n vriendin terecht! Hopelijk helpen de tabletten! Riti, aah leuk joh! Spannend ook voor dr! Hier, heb J om half 12 wakker gemaakt voor n plasje. Vanochtend kwam ze om 7:45 bij ons in bed. Droog! Super trots op mn grote meid!
@Minnie: wat goed van haar!!!! @RiTi: leuk leuk leuk klinkt dat allemaal @Hier: ben een dagje bij mn ouders met de kids, altijd leuk ff
@RiTi; Hoe zijn de weersvoorspellingen voor daar? Moet zeggen dat het weer hier echt goed begint te worden. @MinnieMe; Ja had er flink de balen van toen ik niet verder kon! Wat goed van J.! @Dretjuh; Heerlijke dag ervan maken hoor! Geniet!
Haai meiden, @Dees...vervelend joh, hopelijk knap je wat op met extra ijzer. Wel spannend hoor weer! Hoest met de andere zwangeren? Moet ff m'n ei kwijt...weet het ff niet zo goed. Had jullie tijd geleden verteld over het oudergesprek van Milan. Hij is door een maatschappelijk werkster geobserveerd. Nou het verslag dus gekregen. Ten eerste echt een observatie, zonder conclusie. Echt zo van: Milan komt binnen, Milan gaat zitten. Nou heel verhaal en er kwam dus uit dat hij geen oogcontact maakt met medeleerlingen, soms angstig oogt, teruggetrokken. Ze denkt dat hij misschien een lichte vorm van autisme kan hebben. Ik ga nu contact met haar opnemen om daar over te praten en ook met het CB, misschien dat zij me ergens naartoe verwijzen. Ik denk zelf dat het geen autisme is, omdat hij bijvoorbeeld wel contact maakt met oudere kinderen. Kinderen van zijn nivo boeien hem gewoon niet. De kdv leidster zegt dat ook. Als je autistisch bent maak je toch met niemand contact? Al met al gaan we dus verder kijken.