@Chicken; Zeker spannend! Milan autisme, nee dat denk ik zeker niet. Net wat je zelf al schrijft en hoe ik Milan zelf over vond komen is dat hij verder ligt qua ontwikkeling. Ik denk juist dat dat hem tegenhoudt met contact maken.
@Dees, fijn dat je dat zegt, dat denk ik zelf ook. Maar waarom dan meteen met al die termen smijten denk ik dan. Van één observatiedagje. Toch logisch dat je je dan als ouders een beetje zorgen maakt. Voor hetzelfde geld is er niks aan de hand, dan denk ik, hou je opmerkingen voor je voordat er echt onderzoek is gedaan.
@chicken: ik ga eigenlijk met Dees mee... dat was echt precies wat er in mijn hoofd omging. @Hier: heb al een lange tijd contact met die zoon van Peter... mijn ex stiefzoon whaha maar ja blijft halfbroer van layla en dani. Vandaag was hij bij ons in de speeltuin, ben veel wijzer geworden en hebben veel bijgepraat.. was fijn. ow ja lotte als je dit leest... peter en ik zijn niet gescheiden hoor ookal beweert hij van wel! have fun!
Chicken, heftig zeg! Vind t idd n beetje vaag dat ze vanuit 1 dag n conclusie kunnen trekken. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! Dre, fijn dat je goed heb kunnen praten. En dat er n hoop meer duidelijk is. Goh, wat n gedoe zeg! Ken niet t hele verhaal, maar wil je wel ff n hart onder de riem steken! Wat moet jij sterk zijn zeg! Respect! Hier, genieten...
@Minnie..hoop ik ook. Vooral voor Milan. Gelukkig is ie thuis gewoon heel vrolijk, altijd zingen en dansen en gek doen..en vooral heel veel praten..haha
@chicken; Dat begrijp ik dus ook niet dat er al gelijk 1 conclusie getrokken wordt. Volgens kan en mag dat helemaal niet want je kan zo ouders behoorlijk ongerust maken! @Dre; Fijn dat je wat wijzer bent geworden, werd hoog tijd ook. Zegt hij echt dat jullie gescheiden zijn, snap ik dus echt niet!? Waarom pakt hij dan niet door om de scheiding rond te maken als hij er zo over kan vertellen. Ze zal het vast wel lezen, ik gok nu al gezien de gasten @hier; Heerlijk weer, ik heb het zwembadje opgezet en de heren vermaken zich op en top. Had vorig jaar van die waterspuiten gehaald en zijn een groot succes Heb even in de zon gezeten maar kleur al flink bij zeg!
Dretjuh, wat leuk dat jullie contact hebben, ook heel leuk voor Dani en Layla! Dees, wel smeren he, UV kracht is al flink. Chicken, Onbegrijpelijk dat deze term de revue is gepasseerd, volgens mij heeft niemand van de betrokkenen daar voldoende kennis voor (zowel van Milan als door eigen beroep). Ik zou er ook even flink door van slag zijn en ook zeker op verder onderzoek uitgaan. Wel goed dat hij geobserveerd is en dat alles genoteerd is, de observaties zijn natuurlijk zinvol. Autisme is een verzamelterm he, met vele vormen en gradaties. De mate van contact maken is niet het enige kenmerk. Met vormen van autisme (of autistische kenmerken) kan je prima contact maken of leren maken. Waarmee ik niets over Milan wil zeggen trouwens, maar vooral over de complexiteit van autistische kenmerken (ik heb het niet zelf, maar ken het van dichtbij). Fijn dat Milan ouders heeft die hem goed in de gaten houden en (kritisch) meedenken met wat er allemaal speelt! Hier Maura laatste dansles gehad. Ik ben er voor deze keer bijgebleven, omdat we de uitvoering missen en ik het nog nooit gezien had. Ik begrijp zó goed waarom ze het zo leuk vindt, had niet verwacht dat het zo leuk was. Ze heeft echt een geweldige juf, die grote peuters helemaal begrijpt, echt geweldig.
@RiTi; zeker gesmeerd! Factor 50 hier standaard in huis. Ik was alleen mezelf vergeten, de kids zijn gelukkig niet verbrand. Was het alweer de allerlaatste les? Wat gaat dat vlot! @hier; een fijne dag gehad, kids hebben super gegeten en gingen na het eten in bad. Alleen Luca heeft zijn billen en bips bezeerd op de glijbaan, allemaal schrammen aangezien hij in zijn blote billen liep. Beetje sneu ziet het eruit, net ff gezalfd. Vanavond een spiegel via MP verkocht, we zijn lekker aan het opruimen op zolder
Dees, hihi dat bedoelde ik ook, dat je je moet insmeren Auw, zijn billen, dat zal zeer doen zeg. De laatste twee lessen en de uitvoering missen we door de vakantie. Die 20 lessen vliegen voorbij inderdaad (ondanks de tussenliggende vakanties zelfs). Straks ook schoolvakantie dus houdt alles weer op.
Hihi, ja was een lekkere blonde actie van mij. Ontdekte dat ik rood werd en ben toen pas gaan smeren. Luca zelf lijkt het weinig te doen, die dendert gewoon door terwijl er toch serieuze schrammen op zitten.
Thanks Riti, lief van je. Auwww Dees, gaat hard hoor nu met het zonnetje en al die witte lijven..hihi. Probeer toch weer beetje in te haken hier...heb tenslotte wat meer tijd nu studie erop zit. 26 juni mondeling.
Dees, niet zo slim nee haha.. Riti, aah, laatste dansles! Gaat ze straks wel weer dansen? Hier, D helemaal van slag! Wil alleen maar flesje, terwijl ze normaal dr buikje rond eet aan hapjes en brood en fruit. Gok dr darmpjes. Ze zat straks namelijk flink te persen, maar ze heeft de hele dag nog niet gepoept. Boeren doet pijn, en scheetjes ook. Ze jenkelt al de hele dag, maar met boeren of scheetjes is t echt krijsen! Heb dr net voor ik ze naar bed bracht getempt op 38,8! Dus n zetpilletje gegeven. Mss dat ze daar van ook eindelijk kan poepen. Arm meisje! Verder wou J weer zonder luier naar bed. Ben benieuwd!
Dees, aftersun in huis? Hier nu de gewoonte Maura met wassen en aankleden in te smeren iedere dag, ter voorkoming van gekledder aan dr kleding op een later moment. Voordeel is dat ik zelf ook mee doe, hebben we dat maar gehad. Minni, ach zo sneu, beterschap voor de kleine meid. Nadeel van zo veel mogelijk schoon willen hebben voor je vakantie a) heul veul was vouwen nog b) ik loop in mijn (schone) kluskleren, wil niets vies maken .
@MinnieMe; ohw dat kan ik me ook nog herinneren van de jongens toen ze nog klein waren. Ineens buikpijn en vaak zat er dan echt ontlasting dwars. Hopelijk is ze het gauw kwijt. @RiTi; jazeker, met aloë vera. Ruikt heerlijk Ziet er lekker chemisch blauw uit maar is echt fijn spul. Beau vind het ook lekker ruiken.
Ha dames, Hier moet ik echt weer een beetje in het ritme komen en zit ook met smart te wachten op mijn nieuwe pc want zo op de iPad schiet ook niet echt op vind ik. Minnie Goed van J zeg! Super! Ga hier maar proberen om komende warme dagen Lizzy uit de luier te krijgen overdag. Zal maar vast een dweil en emmer sop klaarzetten... Riti Zo heerlijk, vakantievoorbereidingen... Heb er ook alweer helemaal zin in! Chicken Sluit me bij de dames aan. Niks Ov. Te zeggen na 1 dagje observatie. Raar hoor.
#plassen luier....gisteravond Milan in bad gedaan en helemaal vergeten een luier aan te doen...dus die stond vannacht naast m'n bed...zeiknat. Lekker slim van mama...zucht... Hij poept sinds een week of twee nu ook op de w.c....hij wilde het echt pertinent niet eerst, maar nu is hij om en vindt het heerlijk. Is ook elke keer supertrots en heeft dan een heel verhaal erover.....meestal tijdens het eten..
Chicken, wat goed van m! Hier dus ook eerst perongelijk zonder luier in bed gelegd.. Maar hier ging t wel goed.. Denk dat me anders ook wel voor mn kop kon slaan als t fout was gegaan... Vannacht is t weer goed gegaan! Super trots!! J nu op de psz.. K ga mn ramen wassen.... D wat beter. Heeft n beetje gepoept, dus wie weet gaat t vandaag helemaal goed komen...
Goed hoor Minnie! Wat ben je dan trots he! Milan heeft het ook een paar keer geprobeerd en toen ging het wel, maar laatst was hij ook weer nat en toen zei hij aan tafel: mama, dat was misschien toch nog niet zo'n goed idee. hihi dus ik doe hem maar weer om....als ik het niet vergeet..haha