December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Chicken haha... Leuk die opmerkingen zo! En vaak met n strak gezicht! Heerlijk! Komt vanzelf joh!

Vraagje, nu maak ik Jamie wakker tegen n uur of 23 als wij naar bed gaan voor n plasje. Wanneer moet ik hier mee stoppen? Als ze niet meer plast? Of eerder al proberen...?

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Geen idee eigenlijk. Als je haar 1 uur voor slapen niets meer te drinken geeft en dan voor het naar bed gaan laat plassen....dan zou ik het gewoon een keer proberen. Kan het hoogstens een keer nat zijn en dan kun je altijd weer wakker maken.

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou, vanmorgen ha gebeld. Moet nu 4 weken bijhouden wat ik eet etc. Zelfde liedje als vorige keer dus. Volgende week wel even bellen voor een afspraak en evt bloedprikken. Maar dat beslist de ha op dat moment.

Straks alvast naar bed, blijf gewoon duf..
    Morgen begint het grachtenfestival in de stad, dus word een behoorlijk drukke dag. Nu al zin in, altijd zo'n gezellig sfeertje in de stad dan :)

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Minnie: oei zou het eigenlijk niet weten... Layla was van de een op de andere dag pats boem droog 's nachts. Dani heeft nog TE volle luiers om daaraan te beginnen.

@Luuz: hmmm balen dat het weer t zelfde liedje is als daarvoor...4 weken lang bijhouden pff
    Maar wel leuk om uit te kijken naar de gezelligheid in de stad :)

@Hier: ehhh nie veel nieuws, kids helemaal vol zand, hebben overal in de zandbak gespeeld dus die konden echt in bad hihi verder ist heeeeerlijk weer hier!! dikke 26 a 27 graden geweest vandaag...

5. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Iemand hier handig met foto's bewerken die mij uit de brand wil helpen?
    Heb namelijk 4 foto's. 2 van J en 2 van D. Alleen die J zijn n stuk lichter dan van D. En wil ze even donker hebben... en wil J dr waterpokjes n beetje weg gewerkt hebben. T is voor vriend zn vaderdag kado.. En kan zonder die foto's niet verder met t kado...

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @MinnieMe; Nee, ik ben zeker niet handig met foto's bewerken.
    Ben er wel ooit eens mee begonnen maar vond en vind het vrij lastig.

@Dretjuh; Heerlijk dit weer! Vandaag wordt ook weer een topdag qua weer.

@RiTi; Fijne vakantie!

@hier; Goed misselijk :(
    Loop finaal leeg aan 2 kanten, lijk wel iets verkeerds te hebben gegeten maar zal wel aan wat anders liggen :)

7. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb al.iemand die me wil helpen met de foto's..

Dees, he bah vervelend! Denk idd dat t niet iets zal zijn wat je gegeten hebt;) beterschap!

Hier, ik en zon.... BFF!

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Luuz: stuur die foto's maar door :D ik bewerk ze wel, no problemo

@Dees: he bah wat vervelend om misselijk te zijn :(

9. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dre, ik was dat met de foto's;) dacht iemand te hebben, ze zou ze voor de middag klaar hebben, maar hoor dr niks meer van... Ben benieuwd..
    Als ik je nodig heb roep ik;) Weet namelijk niet of ik ze zelf kan printen (ivm inkt) en kom alleen vandaag en maandag in de stad.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dre
    Haha was ik niet :)

Dees
    Hoor wel meer mensen die er last van hebben, dus zou ook een virusje kunnen zijn

Minnie
    Ik kan het elk geval niet. Ben hopeloos met die dingen.

Nou. Enerverend dagje achter de rug. Blij dat ik thuis ben :D

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Blergh, ik blijf leeg lopen.
    Niet misselijk meer maar waterdunne diarree :(

12. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Sterkte deesje, spetterpoep is niet fijn! Maar wel beter dan overgeven als je het mij vraagt...;)

@all: haaaai! Ik ga slapen ;)

13. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, bah wat vervelend! Iig hoef je niet meer over te geven! Veel bananen eten dus! Beterschap!

Hier, morgen naar n grote speeltuin met buitenzwembad. Ff kijken of t weer ook zo lekker is dat J t water in kan... Vind t nog steeds lastig, wel of niet t water in met dit weer....

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik zou overgeven ook ruilen tegen racekak! ;) gelukkig hoef ik bijna nooit over te geven. Dat vind ik echt zzzzzzoooo vreselijk! Brrrrr.

Hier een vervelende werkdag achter de rug. Ging eigenlijk niks verkeerd maar ik vond zelf gewoon alles stom... Heb ook echt besloten dat ik moet gaan afvallen. Alleen morgen een bbq gepland...dus overmorgen maar? Maar zal ondertussen toch nog wat kleren moeten kopen, pas bijna nergens meer in. Heb nu een dikke buik gekregen...pffff....
    Nu eerst nog maar eens wat therapeutisch voor de kindjes shoppen!

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; was het feestje leuk gister?
    Jullie hebben een mooi bedrag gewonnen zeg.

@MinnieMe; wel of niet het water in ivm het weer bedoel je, of het niet te koud is?
    Ik vond het gisteren heerlijk buiten, het zwembadje stond hier ook weer op en zorgde voor veel plezier.

@collo; oef jij hebt zo te lezen een pittige dag achter de rug..sterkte!
    Zit je in een dipje?
    Probeer jezelf wel te accepteren zoals je bent hoor :)

@hier; gelukkig een goede nacht gehad, voel me wel weer gammel.
    Nog steeds aan de diarree, misselijk gevoel is ook weer aanwezig vanmorgen.
    Gelukkig start ik nu niet alleen de ochtend en is Jeroen daar om mij bij te staan.

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Bah, diarred. Maar idd beter dan overgeven.

Suus
    Zag een leuk bedrag voorbij komen op fb. Gefelicoteerd!

Minnie
    Wij hebben voornamelijk schaduw achter het huis, maar hier staat ook al een paar dagen het zwembadje buiten.

Collo
    Wil wel graag met je ruilen. Wil hier heel graag wat kilootjes aan.
    Maar je bent nog niet zo gek lang geleden bevallen, geef je lichaam een klein beetje tijd.

Weer een kilo eraf. 55,2 kilo.
    Lijkt me niet gezond, dus als het maandag niet anders is maar weer de ha bellen.

Kindjes slapen bij mn schoonmoeder vanavond, kan ik ristig werken. Morgen met het hele spul naar mijn oma. Vader en moederdag vieren.

17. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ff snel...

Dees, ja.. Ze waren straks in de speeltuin t water in geweest. Was wel erg koud, dus ze waren er snel weer uit haha..

Collo, ik wil ook wel n wat kilootjes van je overnemen hoor! Als die dan bij mn boobs geplakt kunne worden is t helemaal.super;)

Dees, fijn dat je nacht eindelijk n keer beter is geweest! Nu de rest nog! Kun je niet iets krijgen tegen de diaree?

Luuz, 55,2.. Geen idee hoe groot je bent. Zou dr n hoop voor doen om dat te halen! Zit nu op 53,6 maar ben niet zo groot... (1,52m) ik zou als t goed is tussen de 55 en de 60 moeten wegen. Maar gezien mn bouw vind ik t wel prima zo.. Alleen mn boobs mogen iets groter... Helaas kun je dat er niet aan krijgen dmv n dieet....

Hier, n heerlijke middag speeltuin / buitenbad gehad! Kindjes zijn dood op. D logt er net in, en J gaat nu richting bed... Hopelijk laten ze me weer net zo lekker uitslapen als vandaag (8:15)

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; je gewicht wordt wel inderdaad minder.
    Werkse vanavond.

@MinnieMe; als het maandag nog zo is dan trek ik even aan de bel bij de HA/VK.
    Was het bij jullie warm vandaag? Ik vond de wind toch vrij fris. Zwemmen zat er vandaag niet in.

@hier; heerlijke dag gehad, Jeroen heeft goed geholpen en was super blij met zijn acties vandaag.
    Hij heeft vanmorgen de boodschappen gedaan en heeft een heerlijke bodylotion van Dove voor me meegenomen (purely pampering).
    Daarna met het gezin naar het tuincentrum geweest, nieuwe grasmaaier gekocht en wat deco vlinders voor aan de schutting.
    Waren ook op zoek naar een nieuw zwembad maar vond de prijzen belachelijk duur daar. Zijn toen dus doorgereden naar de speelgoedwinkel en daar geslaagd voor een nieuw rechthoekig bad.
    Toen naar huis, lunchen en kids op bed. Ik was inmiddels gesloopt.
    Jeroen is toen het gras gaan maaien en heeft de vlinders opgehangen ;)
    Later die middag nog de schuur uitgeruimd :D
    Het was een heerlijke productieve dag, alleen erg jammer dat ik bijna geen energie heb.

19. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, zou idd ook niet lang meer wachten!
    En wat lief van m! Heb je ook wel verdient;)
    Heerlijk zo'n productief dagje!

Weer, hier was t in de zon heerlijk! Maar in de schaduw was de wind idd frisjes.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Heerlijk zon dagje rommelen. Hier vanmiddag wel nog een badje neergezet hoor. Was warm genoeg.

Vanmiddag kwam mijn beste vriendin met gezin en een neef van Ferdy. En hebben we lekker gebbqd. de dames hebben heerlijk gespeeld in de tuin. Julian was vandaag weer eens super relaxed en heeft heerlijk om zich heen zitten kijken.

Verder mogen jullie zoveel kilo's hebben als jullie willen hoor... Morgen nog even de restjes van de bbq opeten en maandag maar eens voorzichtig beginnen met opletten met eten. Nog even niks te rigoureus.

Duimen jullie even mee voor opa Harry? Dat is de ex-man, maar nu weer geregistreerd partner van mijn moeder. Hij heeft Alzheimer en wordt oud,maar ligt nu in het ziekenhuis met een goe longontsteking. En als de artsen gaan vragen of je een niet-reanimatie vklaring hebt, dan kon het wel eens slecht aflopen. Hoop dat hij weer helemaal opknapt....

Deel Deze Pagina