Collo, succes! Alles op zn tijd En beterschap voor Opa Harry! Hopelijk komt hij er bovenop! Ik duim voor jullie!
Panos Gecondoleerd met je vriendin. Las het op Fb. Veel sterkte... Vandaag verjaardag van mijn vader gehad. Hij heeft met ons een stadswandeling gedaan, want hij is stadsgids en dat hadden we nog nooit gedaan. Kindjes hebben weer heerlijk met hun neefjes en nichtjes gespeeld en Julian is weer zo heerlijk makkelijk geweest. Morgen weer werken, geen zin in. Gelukkig is het te druk om me op mijn werk zorgen te maken over de toekomst van mijn baan.
Hallo ladies! @panos: grcondoleerd met het verlies van jullie vriendin, zo oneerlijk!!! Sterkte! @collo: beterschap voor ops Harry! Hooelijk knapt hij ineerdaad goed op.. @luuz: idd de ha maar weer eens bellen dan, ik ben benieuwd! @dees: fijn zo'n productieve dag! En leuk ook vooral! Ik ben echt heel benieuwd naar het geslacht van jullie spruit! @minnie: ow jij weegt ook al zo weinig! Maar je bent ook wel klein dus dan zal het wel in verhouding zijn toch? @hier: alles z'n gangetje! Kei moe nu, dus snel slapen...zzzz
Collo, klinkt als n leuk fam. dagje! Proficiat! En werkse morgen! Panos, gecondoleerd met je vriendin... Las het van Collo... Heel veel.sterkte! Suus, verhoudingen kloppen idd. Maar volgens mn BMI moet er wat meer aan. Zal.wel.. Voel me.prima, ben nooit ziek (op n verkoudheidje na zo af en toe), en zie er prima uit. Idzv dat ik niet vel over been ben ofzo.... Dus maak me er niet zo druk om.. Hier, duik mn bedje in... Film duurde langer dan verwacht........
@Collo; Ik duim voor opa Harry! Al iets gehoord? Staat je baan min of meer op de tocht? Wat eng lijkt me dat! @Panos; Gecondoleerd met je vriendin @Suus; Ik ben ook vreselijk benieuwd, al heb ik wel een vermoeden. @hier; Straks de VK maar eens bellen want ik voel me zo ellendig, moe en beroerd Gisteren met m'n werk gebeld dat ik het niet zie zitten, thuis hang en lig ik vooral op de bank. Ik krijg niks uit mijn vingers, en als ik wat gedaan heb sta ik te tollen op mijn benen.
@dees: weten ze op je werk al dat je weer zwanger bent of nog niet? En tja een vermoeden kan 2 kanten op natuurlijk! haha, maar ik gok wel op een meid hoor!
@Suus; Ja, ik heb mijn leidinggevende al in moeten lichten. Kreeg volle begrip van ze Ik heb een vermoeden dat het weer een jongen word, zal wel komen omdat we er al 2 hebben.
@Collo: balen dat je nu ff niet lekker in je vel zit, maar ik vind je echt een prachtige vrouw en een kilo'tje meer of minder maakt echt niet uit... Zal duimen voor de partner van je moeder! @Luuz: hoe lang ben je? 55kg is inderdaad niet echt veel maar ja ligt ook aan je lengte @Dees: pff balen dat je zo'n diarree hebt, liever dat dan overgeven dat wel maar blijft vervelend. @Panos: geen woorden zijn ervoor dat iemand zo aan haar einde moet komen. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte @Hier: de hele ochtend opgeruimd en gepoetst beneden. Vrijdagavond en Zaterdag grote motertoeren gedaan, gisteren een dagje naar LW geweest was hartstikke leuk haartjes geverfd en met zn alle naar een speeltuin/park geweest.
@Collo knuffel hoor. Duim voor opa Harry @Panos...zo jong...verschrikkelijk meid. Sterkte. @Chicken wat leuk dat je weer lekker mee komt kletsen! @Dees dat klinkt niet fijn....Niet gewoon een griepje te pakken naast je zwangerschapskwaaltjes. Was je bij de jongens ook al zo snel zo beroerd? Vandaag naar Tijs' eerste sportdag geweest. Hoe leuk zeg! Wat mooi om van een afstandje te genieten van je trots! Heerlijk!
@Happy....mis jullie toch teveel...hihi maar heb ook wat meer rust nu, dat scheelt een stuk! Hoe is het met je zwangerschap, alles voorspoedig!
@Dretjuh; Idd liever dan overgeven maar fijn is wat anders Lekker weekend gehad, heerlijk! @Happy; De Vk denkt ook dat het een buikgriepje is, kwestie van uitzieken en dan zien we wel hoe we er dan aan toe zijn. Met de jongens had ik dit niet zo, alleen op het einde van de zwangerschappen. Leuk een sportdagje, heerlijk van genieten!
Oh ja, vergeet nog te zeggen. Ik had het CB nog gebeld over Milan, omdat ik het ook even niet meer wist. Dus ik ben teruggebeld door een pedagoge en die vond het ook heel vreemd dat een maatschappelijk werkster die uitspraken had gedaan over licht autistisch. Ze vroeg wat ik wilde, of ze een keertje naar mij toe moest komen. Dus dat doe ik nu maar. Soms denk ik, wat moet ik er eigenlijk mee. Klinkt misschien stom, maar ik heb gewoon niet het gevoel dat er iets is, behalve dat ie heel slim is. Ik heb ook niet het idee dat hij bij ons thuis iets tekort komt dat hem daarin zou remmen ofzo. Het enige is dat hij op het kdv zich terugtrekt in zichzelf. Op de woensdag dan weer wat minder, dan is er een jongetje die juist nog wat ouder is en daar is hij de dikste vrienden mee. Het enige wat ik dan als "oplossing" zie voor het kdv, is dan wellicht iets eerder naar school. Misschien dan na de zomervakantie. Dan is hij 3 jaar en 8 maanden zoiets...mijn gevoel zegt dat hij dat fantastisch gaat vinden. Hij kan al over niets anders praten dan leren lezen en schrijven en ik verdenk hem ervan dat hij daardoor ook versneld op de w.c. is gaan poepen...hahaha... Maar ik wacht het gesprek 25 juni wel af. We'll see!
Spannend chicken, ik blijf het ook een vreemd verhaal vinden en vind het dan ook erg vervelend dat iemand gelijk een soort van stempel krijgt. Ik bedoel het is niet zomaar gediagnosticeerd. Ik hoop dat het gesprek een goed idee is, is Milan daar dan bij zodat zij hem ook gelijk kan zien/observeren?
Gaat goed hoor Chicken. Alweer over de helft. Alles eindelijk een keer goed met de 20 weken echo dus geen gedoe meer tot de geboorte! Nu thuis nog een hoop omgooien, een derde moet ook weer een eigen plekkie he.
@Dees...ja, Milan is daar dan bij. Ik denk dat ze hem dan observeert ofzo...maar ja, wat kun je daar uit halen, dan is ie thuis en dan is ie gewoon lekker zichzelf. Misschien dat ze hem ook wat dingen vraagt ofzo...ik heb echt geeeeeeeeeeen idee...haha. Het is zo raar joh als je totaal geen gevoel hebt dat er iets met je kind is. @Happy..oh wat fijn!! En wat gaat het alweer snel he. Spannend!
Panos Gecondoleerd met het verlies van je vriendin. Verschrikkelijk Moe, voor de verandering dus op naar bed.
Ik weet ff niet wat ik moet doen, kreeg vandaag te horen dat oma haar gezicht flink rood is en helemaal opgezet. Haar ogen zitten zo goed als dicht en ze ziet amper nog wat. Gezicht is pijnlijk en ze is moe, moe en nog eens moe. Blijkt ze dus wondroos te hebben in het gezicht. Kreeg net een foto doorgestuurd en ben me kapot geschrokken Het lijkt wel of oma is toegetakeld, geslagen in haar gezicht. Thuiszorg komt nu 4x dgs langs. Ohw maar ik ben zo bang dat ze er een infectie bij krijgt, ze heeft zo weinig weerstand.
Dees Beterschap voor je oma. Lijkt me erg pijnlijk, wondroos in je gezicht. Hier Is opa Harry al iets aan het opknappen gelukkig. Een intraveneuze ab kuur slaat goed aan. Maar wat een horken zijn doktoreen verpleegsters als het om dementerende mensen gaat zeg. Totaal geen inleving in of begrip voor. Dementerende mensen zijn ook mensen hoor Dees Baan staat heel erg op'de tocht zelfs. Zijn nu een beetje ons eigen graf aan het graven daar en dan verwachten ze ook nog dat we dat met vol enthousiastme doen... We zullen het zien... Ik ga ook voor een meisje voor jou! Ik nu een jongen gehad,jij nu een meid! Dre Dank je meissie, je bent heel erg lief! Happy Wow, wat gaat het hard ze keer hè? En wat ben ik blij voorjullie dat alles zo mooi was op de 20 weken echo. LW Ben heel benieuwd naar je buik nu, zo mooi.....
@Collo; Gelukkig knapt opa Harry al op, soms kunnen er idd horken aanwezig zijn. En dan vooral de artsen vind ik zelf. Vreselijk van je baan, wanneer weet of je hoor je meer? Jij denkt ook al een meid, ik vind het zoooo spannend! @hier; Lijkt weer iets op te knappen, energielevel is nog wel ergens rond 0 helaas. Maar geen diarree meer. Wel met vlagen ineens misselijk. Gisteravond ook tijdens het eten, zo jammer van de eetlust. Net gelijk even het werk gebeld en ze vertelde me dat ik een week het rustig aan moet en mag doen, vanavond werk ik niet. Donderdag wellicht een paar uurtjes op kantoor voor de planning. En dan hoef ik pas maandag weer.