@Dees: och arm omatje toch zou wel heel erg zijn als daar nu iets mee zou gebeuren, veel beterschap voor haar! Sterkte dees @Collo: fijn dat het al iets beter met hem gaat, tja respect voor dat soort mensen is vaak ver te zoeken helaas..... die worden vaak als vervelend beschouwd terwijl ze net als een klein kind afhankelijk zijn en zorg nodig hebben. Jeetje dat is wat met je baan zeg... wilde net als dees vragen wanneer je meer zekerheid krijgt @Dees: wat fijn dat je werk zo begripvol is en je het wat rustiger aan kan doen! Rust maar lekker uit @Hier: gisteren alles onder schoongemaakt en vandaag alles boven schoongemaakt. Wasje gestreken en nieuwe opgezet. Zo nog wat boodschapjes doen en kleine prul zoals oud papier enzo wegbrengen en voor je het weet is het alweer tijd om de kids van school te halen
@Dretjuh; Ik zal even een foto plaatsen van 1 dag, verschil van ochtend en later die dag. Ik schrok me wild.. Zal later de foto's wel weer verwijderen..
oei jeetje dat ziet er inderdaad niet zo best uit, daar zal ze onwijs veel last van hebben lijkt me, och arm omatje Kwam jij nou vrijdag nog naar mij dees?
Vreselijk toch?! Je zou denken dat ze flink is toegetakeld! Ogen zijn flink gezwollen waardoor ze amper iets ziet. Ik lees allerlei dingen over bloedvergiftiging etc bij zwakke mensen met een mindere weerstand...ik hoop dat ze hier vlot weer van opknapt. @Dre; Ik zou graag willen maar ik durf echt niet te zeggen of ik dat ga redden. Kom nu al amper de deur uit. Vooral omdat ik dan alleen de rit moet maken. Heb er echt zin in maar ik zit nog in dubio.
@Dees: ahh ja is begrijpelijk, ik hoor het nog wel of je wel of niet komt, kan elke dag van de week als je nog wilt. Hopelijk krijgt ze er inderdaad geen infectie bij ofzo Dat is gevaarlijk bij oudere mensen
@collo ik heb nu weer een camera.maar geen kabel om naar me pc door te sturen dus ik moet een nieuwe kopen kan ik pas op zijn vroegst donderdag hallen. Zal ik zo snel mogelijk spamen. @dretjuh was gezellig de zondag,doen we snel weer over. @panos hier ook nogmaals heel veel stekte gewenst. @dees beterschap met jou en je oma. @hier vlieg er weer vandoor druk druk.
Dees & Dre Ik hoor pas in november wat er met mijn baan gaat gebeuren, maar het is wel duidelijk dat er een hoop gaat veranderen. Hier Vandaag de klusser uitehangen. Heb stevig gaas op onze hordeur gezet zodat de katten niet meer kunnen ontstnappen. Het is zowaar helemaal goed gelukt. Trots op mezelf. Verder zit ik echt ontzettend op mijn nieuwe pc te wachte....waar blijft dat ding toch... Op mijn IPad internetten is niet alles.
@Collo; Oef november is nog zo'n eind weg, is niet fijn om tot die tijd nog in de onzekerheid te zitten Ik duim dat je mag blijven! Hihi bob de bouwer Goed bezig! @hier; Vanmiddag onderuit gegaan in de tuin, werd dizzy en ineens was ik weg. Blergh wat voelt dat eng en raar Ik ben daarna als een zombie op de bank gaan liggen maar bedenk me nu of ik daarvoor niet de VK of HA had moeten bellen?
Dees He gatsie meid! Zou het zeker even met je vk overleggen. Onderuit gaan is toch niet echt goed hoor.
Morgen toch maar even bellen dan? Ik zat zelf al te denken "wat kunnen ze doen?" Ik weet dat ik een lage bloeddruk heb en mijn ijzergehalte niet op peil is...wat zouden ze kunnen veranderen?
Dees Niet zelf proberen uit te dokteren wat ze zouden kunnen doen. Gewoon bij je vk melden wat er is gebeurt.
Ik ga straks nog wel even de VK bellen. Heb net wel mijn werk gebeld dat ik de komende tijd even een stap terug moet doen
@Dees: nog goed je bloed controleren kijken of de tabletten iets geholpen hebben. Maar zou zeker de VK even bellen! Sterkte, onderuit gaan is absoluut niet goed nee! @Collo: goed bezig geweest met de hordeur! Jeetje tot November nog in onzekerheid, da's ook niet alles.. Mja tot november is het nog zeker @Hier: kort dagje school voor de kids, alvast aan t bedenken wat ik met ze ga doen vanmiddag.
@Dees..jeetje meid, dat is wel even schrikken zeg. Doe het inderdaad maar even heel rustig aan en zeker de VK bellen!
@Dre; Bloed laten prikken was nu gelijk niet nodig, de ijzertabletten hebben even tijd nodig om hun werk te doen. Woensdag zijn ze inderdaad lekker bij tijds vrij, al iets leuk bedacht om te gaan doen? @Chicken; Was zeker schrikken, ik heb net de VK gebeld. @hier; Net dus de VK gebeld, een 15min aan de telefoon gezeten. Ze kon verder weinig voor me doen. Veel dingen of eigenlijk alle dingen die ik zou moeten doen volg ik al op. Kwestie van echt pas op de plaats nemen en rustig aan doen, en hopen dat het na 12-13wkn zwangerschap beter gaat.
@Dees: Nou hopen dat het dan over zal gaan.... nog ff rusten dan meis!! Laat je lekker in de watten leggen Ja Dani wilde sowieso gaan puzzelen, dus gaan puzzelen. Wellicht nog even wat moois in elkaar knutselen voor mijn vader voor vaderdag. Meestal doe ik ze dan ook lekker uitgebreid in bad kunnen ze lekker ff spatteren. Op school gaat het deze week ook over gezelschapspelletjes dus denk dat we lekker spelletjes gaan spelen vandaag.
Dees, he bah! Wat vervelend dat je zo veel rust moet nemen! Maar wel echt doen hoor!! Verder negens last van na je val? Ik.duim voor je dat het allemaal veel beter zal gaan na de 12 weken! Collo, zo lang in onzekerheid! Snap dat je dan niet met volle overgave je werk doet! Hopelijk zit jij iig safe! Dre, ja, wat moet je voor opa maken?? Hier ook al n paar dagen aan t brainstormen voor Opa. Maar dan meer iets vanuit mij ipv de kids... T is mijn opa... Voor Opa F. Trouwens nog geen idee wat we moeten maken.. (vriend van mn moeder) Hier, vaderdag kado klaar... D. kan bijna echt zitten!!! Zette haar gister op bed, en ze bleef dik 2 min zitten!!! Mss kunnen we dit jaar dan toch nog gaan fietsen! Wel heel sneu, nu heeft zij de waterpokken.... Gelukkig niet echt last van, maar sneu is t wel..
@MinnieMe: ja vind het altijd lastig voor mijn vader... Wauw wat goed dat ze blijft zitten al! Dat word vast fietsen ja deze zomer @Hier: nou.... puzzelen is het tot nu toe nog niet geworden.. Zijn wel in bad geweest, Dani is geknipt, maar nu willen ze alleen lekker lui op de bank liggen, ook gezellig
Goeeeedemiddag...pffff ben zo moe en loom en heb zooo geen zin meer........wil eigenlijk naar huis, maar vind het altijd zo rot om die meiden dan achter te laten..hahaha....watje ben ik!
@dre; spelletjes spelen zijn zo gezellig. Hier momenteel veel de toren van pisa. @MinnieMe; ah nu heeft de jongste de waterpokken. Luca had ze ook toen hij 4mnd was ofzo. Heel weinig maar het zat er wel. Hij had er geen hinder van. Ik heb verder nergens last van na de val, ik zat op mijn knieën toen ik onderuit ging. @chicken; eens een keer wat eerder op huis aan is wel lekker. Doe je het niet gauw? @hier; Luca en beau slapen nog als roosjes, ik lig languit op de bank en zal ze zo eens wakker maken.