December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Bonjour!

Luuz, hoe gaat het met je breisels? haken opgegeven?

Collo, dat is wel erg mooi vind ik, een heel los breisel van hele zachte knuffelwol. Maar meer voor mij dan voor kindejes dus nog meer breiwerk.

Huisvlijt : zit hier nog in de fase wassen en drogen van de stofjes.

Geen zin om te zwemmen dus we zijn nog thuis. Straks lekker op pad met de loopfiets.

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Haken inderdaad opgegeven. Mij teveel gepriegel. Breien doe ik s avonds maar heb de handigheid nog niet dus duurt even voor ie klaar is haha. Wil straks even langs de zeeman een nieuwe bol wol ophalen. Deze is iess te dun en pluist heel erg. Mn buuf heeft een mooie wol gekocht :)
    Veel plezier straks :) hier staan de slaapkamers en het aquarium op het programma

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Wat fijn zeg dat je bloeddruk nog zo mooi blijft!
    Houden zo!

@Luuz; jij ben weer eens aan het poetsen, het zal ook eens niet :D
    Succes.

@hier; niet veel soeps te melden, dagje voor mezelf :)
    Vanavond weer werken en kids zijn nu op het kdv.

4. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Ben druk aan het marktplaatsen voor Sinterklaas! Leuk! Zo sprokkel in mijn hele houten keukentje bij elkaar.

Nog steeds vaag hier....af en toe bloed maar zeker geen ongesteldheid zoals de afgelopen maanden....?? Van het weekend maar eens testen als het zo blijft...

Geniet van je vrije dagje Dees.

Wat ben je toch een poetser Luuz; knap hoor met twee kids…ik kom er niet aan toe hoor als ze rondlopen hier.

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    He, nog geen duidelijkheid dan... Ga eens testen! ;)

Hier
    Vandaag beetje aangemutst. Naar de kapper geweest en zowaar Amy ook voor de eerste keer laten knippen met pijn in mijn hart.... Maar ze was helemaal trots en de kapper had zon mooie vlechtjes gemaakt, ze voelde zich helemaal de prinses.
    Bij de miss Etam outlet nog even 2 leuke positiejurkjes gescoord voor 20 euro, das pas leuk shoppen! Helaas geen jas kunnen vinden.... Mijn jas begint nu toch echt te krap te worden bij mijn buik.

Verder staan er mini tompoucejes te ontdooien.....mmmmm

6. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    ik wil ook

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
  8. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Staan echt gave dingen op die site. Helaas istie dit jaar al geboekt.... Lijkt me wel erg gaaf om zoiets volgend jaar te doen met leuke groep.

Nu druk verdër zoeken naar iets leuks... Suggesties??

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Geen zwembad erbij?

Iets onder mijn stand.....

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Wauw Panos; ziet er goed uit. Met een geldschieter komen wij ook ;)

Nou, vanavond flink kramp en ja hoor het zet eindelijk door. Wel fijn...had het ook echt niet verwacht deze maand.

Lekker Collo, mmm geniet ervan!

Collega van mij vandaag een goede echo op 8 weken terwijl ze een half jaar geleden een miskraam heeft gehad. Zo fijn voor haar!!

Mooi filmpje kipje op fb. Wat een scheet is het toch!

Druk weekend; morgen mijn mama jarig (63) en eerst nog een bakkie koffie bij een vriendinnetje van vroeger (in een nog niet kindvriendelijk huis...dus dat wordt Job van de vensterbanken halen en Tijs tussen de gordijnen uit). Dan uitpuffen bij pa en ma, gezellig. Zondag wordt mijn keine neef 1 jaar dus in de auto naar Zeist 's morgens.

Dilemma....leuke houten wasmachine in Vlissingen voor 22,50....nieuw zijn die dingen 70 euro...Het rijden waard?? Heb aan haar voorgesteld het op te sturen...hopelijk wil ze dat.

Hoe'st met de zieke kindjes??

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Vakantie of tripje naar egypte dan maar? ;)

@Happy; Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, scheelt je weer testen.
    Luca is weer opgeknapt, heeft wel even een flinke knauw gehad en is weer op de goede weg. Nu kwestie van weer aansterken!

@Panos; Wat een leuke site zeg, ik zie dus ook echt leuke villa's in bijv. egypte! Maar ik kom er qua prijs niet helemaal uit...:)
    Dit staat er dan bijv: £435–£450 / week. Zijn toch ponden nietwaar, omgerekend naar euro's?
    Je moet dan zelf je vliegtickets regelen hè?
    Even wat vraagjes..sorry!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ja leuk, neem ik wel mijn boksbeugel mee.....;)

Ik heb trouwens vanavond het gerucht opgevangen dat een van onze December mama's wel eens een liedje heeft gezongen in De Grote Meneer Kaktus Show....

...wie o wie....?

Mini's waren inmiddels trouwens allang gesneuveld tijdens een telefoongesprek met een vriendin. Ineens waren ze weg/op?:$ Ik geef de katten de schuld....

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Balen, maar wel fijn dat het nu duidelijk is. Op naar de volgende ronde!

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ola! Kom me weer even melden ookal is het nacht. Heb zowaar een en ander kunnen bijlezen!

@Dees, hoe is het met Luca?
    @Happy, wat leuk dat jullie voor een 3e bezig zijn. Hier laat man zich eerdaags steriliseren. Tenminste dat was de bedoeling, maar volgens mij durft ie niet goed....hoor hem er weinig over. Aan de ene kant vind ik twee kindjes helemaal prima. Het wordt straks gewoon makkelijker om alles in te richten, ook qua eigen zaak als ze wat groter zijn. Aan de andere kant is mijn hart groot genoeg voor nog zo'n wondertje. Maar misschien is dat ook meer nog een soort van het afscheid nemen van de babytijd van Rafi. Ben aantal weken geleden gestopt met de bv en dat valt zwaarder dan ik dacht na zo'n lange tijd. Zullen de hormonen wel zijn.... Goh, even van me afschrijven midden in de nacht.

@Suus, lekker aan het genieten van je prachtige kindjes!!

@Panos, Luuz, Dre, Joyce, haaaii, alles goed?

@Collo, gaat het goed met je zwangerschap?

Volgens mij vergeet ik iemand? Ook haaai dan in ieder geval...

Ik ga maar weer eens slapen, bijtijds eruit voor de zwemochtend. Peuterdansen lijkt me trouwens superleuk om te doen met Milan..ga ik eens voor kijken.

X

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Goedemorgen! Na een spookavondje van Elise lag ze gelukkig alsnog voor 22.00 uur te slapen :cool:
    Ze hebben heerlijk doorgeslapen, dus topfit :D meisje slaapt nog en lenn zit aan het ontbijt. Zo Elise wakker maken en beide aankleden en weer op naar een nieuwe werkdag.

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Zit er een met een helm aan het ontbijt ;).

18. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Morning!

@dees: is alleen accommodatie. Dus vervoer enzo moet je zelf regelen. Wij hebben laatst in marbella via deze site geboekt. Is goed bevallen. Zitten particulieren of tussenkantoren achter.

@3e: Tsja. We doen het niet, maar hormonen zouden wel willen. Als ik jonger was geweest had ik de beslissing 5 jaar uitgesteld. Maar door leeftijd kan en wil ik dat niet. En nu moet ik er echt niet aan denken...

@rest: Aloha! Zit op tel dus geen puf voor lange verhalen...

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Panos
    Hier ook geen derde hoor:) Tenminste, is niet de bedoeling, laten we het zo zeggen. Bij beide niet zo'n geweldige herrinneringen eraan, dus we gaan het risico niet lopen.
    Ergens wel jammer, want er is nog wel een plekje over, maar verstand gaat in dit geval boven gevoel.

Riti
    whaha ach ja, voor het geval ze van haar stoel valt;)

Nou gezogen, nog even dweilen en doek door de badkamer. Even snel douchen en op naar het werk. Tot vanavond!

Deel Deze Pagina