December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Hier gewoon verteld. Hadden wel ook van vz. Het boekje zetje krijgt een zusje, maar mijn beste vriendin was o net bevallen, dus de dames snapten wel een beetje wat er ging gebeuren. Nu vraagt Lizzy nog steeds wel eens of ik een baby in mijn buik heeft......zucht.... En laatst vroeg ze het ook aan een vriend van me(behoorlijk zwaar). toen moest ik wel lachen...

Dre
    Aan mij heb je weinig met mijn korte haar denk ik. Sjiek hoor, geïntegreerde schermpjes...;)

Happy
    Zou ik ook heel erg van balen. Hier ben ik altijd de viezerik geweest...hahaha. Kan me voorstellen dat het echt niet lekker is als je partner rookt. Maar ja, als hij zelf niet de wilskracht heeft om te stoppen, kun je net zo goed aan een dood paard staan sleuren. Dat gaat niet werken...
    Ik ben ook nog aan het dubben over schermpjes...

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Waar ik de link van plaatste?
    Ik heb hem thuis liggen, destijds gekregen toen ik zwanger was van luca.
    Thanx anyway ;)

3. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ow haha nog beter dees!
    Ik zou er alleen nog niet al teveel ophef over maken hoor, het duurt voor de jongens nog zooooooo onbegrijpelijk lang!!! Ik denk dat ik het eigenlijk pas een beetje zou introduceren als er in huis veranderingen aankomen en je buik écht groeit... Maar dat ben ik...

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Weet je wat het is, we willen de jongens wel graag voorbereiden. Niet dat ze het horen als we het de opa's en oma's gaan vertellen. Voor mijn gevoel doen we ze dan tekort :) Of hoe zeg je dat? euhm ik ben al aardig aan het groeien dus die buik begint al echt op te vallen ;)
    Jeroen zei gisteren nog, we kunnen we nu niet meer echt omheen hè :D ;)

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Morning! Ik heb het ook gewoon verteld Dees. Mama heeft een baby in haar buik. Niks spannends aan, het boeide hem ook niet..hihi. Het wordt vanzelf echter naarmate er babydingen komen en je buik groter wordt. Denk dat ze het heel grappig vinden, maar daarna gewoon weer gaan spelen.

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @collo: ow jawel hoor, kan er altijd wat lichtere kamstrepen inzetten en beetje fohnen enzo :)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Vind het ergens wel spannend, ben heel benieuwd hoe ze erop reageren en wat ze gaan vragen. Hoe het nieuws overkomt, vooral bij Beau.
    We zullen het zien volgende week :)

@hier; Rustig dagje rondom huis, vanmorgen nog weer even contact gehad met het werk en t/m dinsdag ben ik uit de planning gehaald. Ff rust.
    Probeer vanmiddag nadat de kinderen geslapen hebben nog even met ze naar de speeltuin/kinderboerderij te gaan.

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Goeeoeoeodemiddag! Ik verveel me.....mannetjes slapen......heb zin in een hobby, iets van haken ofzo, klinkt echt heel oubollig, maar het lijkt me zo lekker kneuterig en je kan echt superleuke dingen maken, van die kleine beestjes enzo....of ben ik nu definitief aan het ijlen?

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw chicken ik had afgelopen week hetzelfde toen ik de knuffel van Beau aan het repareren was.
    Ik had ook wel behoefte aan wat borduurwerk :D
    Lekker rustig op de bank met op de achtergrond mooie rustige muziek, kop thee erbij.

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hihi...duidelijk tijd teveel Chicken! Wel schattig van die gehaakte knuffeltjes

@Roken...hij zegt dat het goed komt...nu maar proberen zo min mogelijk irritatie te krijgen van die walm om hem heen...Nu ik zwanger ben stinkt het nog meer!

@Dees wij hebben het al heel snel vertelt...Ik had bij Tijs het boekje Bobbie wordt grote broer. Heel schattig. Wij hebben het tegen de familie ook al best snel vertelt dus dan is het niet erg als ze het verklappen.

Gisteren meteen maar schermpjes gekocht bij Bol; de salora duo. Twee 7inch schermpjes die samen dezelfde maar ook apart een dvd kunnen afspelen. Met accu en als het contact eraf geweest is start hij waar hij gestopt is. Je kunt er ook een usb in afspelen. Morgen even proberen. Neem ze wel mee als backup. Gaan lekker rijden zonder hoor...van mij hoefde het nog niet persee. We gaan eerst lekker rondkijken en cd tjes meezingen ;). Net voorspellingen gekeken...het ziet er niet goed uit helaas.....:(

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @happy; idd, probeer vertrouwen te hebben. Is vast moeilijk maar ik duim dat het weer een tijdelijk iets is.
    Boekje van Bobbi ga ik ook eens opzoeken, heb er toen ook een boekje van gekocht ivm Sinterklaas. Zijn inderdaad leuk.
    De schermpjes klinken goed, fijne opties ook.
    Begrijp ik het goed dat jullie op vakantie gaan, waar gaan jullie heen? In Nederland?

@hier; vanmiddag nadat de heren geslapen hebben op de fiets naar de kinderboerderij geweest. Erg leuk en fijn om te zien hoeveel plezier ze hebben.
    Eenmaal weer thuis was ik kapot :(
    Leuk hoor die uitjes maar ik trek ze ff heel moeilijk alleen, maar ik doe het voor de heren.

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
  13. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

#4393 littlewonder23, 14 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2013
    @dretjuh ik heb de foto,s op me iPad.had even een berichtje gestuurd via fb.
    Hihi zitten erg leuke foto,s tussen!

Ik had donderdag een foto belooft maar ik had nog geen kabel.
    Dus nog bij deze me 20 weken buikje.

Bekijk bijlage 331620

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Happy; Ohw heerlijk!! Geniet er lekker van :D
    Maar ik begrijp dat het weer nog niet zo lekker is?

@Lw; mooi buikje!!

15. littlewonder23

16. littlewonder23

@dees dank je wel.
    Gaat hard bij jou gewoon al 8 weken zwanger.
    Voel je je al iets beters?

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lw; het gaat hier helaas nog niet zo, maar ik doe mijn best.
    8wkn alweer, zo leuk!

@happy; ik zie dat de temp. wel aardig is maar die 75% kans op regen is wel veel zeg.

18. littlewonder23

@dees Jakkie :( hoop dat je snel weer een beetje de oude voelt. Doe rustig aan he.

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    LW
    Hè waar is je buikje nou? Heb je de foto alweer weg gehaald?

Dees
    Verwacht idd niet teveel van de reactie van de kindjes. Hier is het ook langzaam doorgedrongen bij de kindjes. Maar wel leuk om er af en toe mee bezig te zijn met ze. Dan gaat het wel langzaam leven.

Happy
    Wat jammer dat de voorspellingen niet goed zijn, maar het weer is behoorlijk onzeker op het moment dus het kan ook zomaar eens goed uitpakken.

Chicken
    Heb ik eens in de zoveel tijd en dan ga ik weer iets naaien. Meestal maak ik het alleen niet af. Is mijn interesse weer verdwenen....of geen tijd meer.

Hier ben ik vooral blij dat het weekend is. Morgen bbq dus hopen op een beetje weer. Ferdy is nu mijn nieuwe pc aan het installeren, dua als het goed is eindelijk weer een beetje normaal online.

20. littlewonder23

@collo als het klopt doet hij het weer.
    Zag alleen bijlagen en een nummer staan en geen foto.
    Dus even opnieuw geüpload

Deel Deze Pagina