Goeoeoeodemiddag! Spannend Dees vandaag!! Ik kom ook nog wel even spieken. Hoest hier verder? Heb trouwens zaterdag een zp date gehad met iemand met een hoogbegaafd zoontje. Ik heb destijds na het oudergesprek een vraag geplaatst op zp over het somber zijn, het intelligente, het vele nadenken, het gevoelige etc van Milan en of iemand dat herkende. Ik kreeg toen van haar een reactie dat zij met haar zoontje al in een heel traject zat en dus bleek dat hij hb is. We hebben heel veel uitgewisseld en zaterdag elkaar ontmoet. Haar zoontje is nu met 3,5 al naar de kleuterschool. Echt bizar hoeveel overeenkomsten in gedrag. Het perfectionistische, de ontwikkeling, reacties op bepaalde dingen, gewoon exact hetzelfde als hoe Milan zou reageren. Maar ook zo fijn om te horen! Ook haar kind werd in een hoekje autisme geduwd, wat hij dus helemaal niet is. Ik ga er nu echt bovenop zitten en laat me heel goed voorlichten hierover. M'n lieve kleine mannetje moet gewoon blij zijn!!
Even kort, ben verdrietig De vk kon niks ontdekken, er was alleen een holte zichtbaar met vocht. Geen vruchtje zichtbaar. Volgende week moet ik terugkomen voor een nieuwe echo...
Dankjewel meiden, doet me goed dat jullie zo meeleven. Ik zit in vreselijke onzekerheid, er gaat van alles door me heen. De vk die ik vandaag had werkt er nog niet zo lang en gaf wel aan te twijfelen of ze het goed zag, ze wou haar collega erbij roepen maar die bleek naar een bevalling te zijn gegaan. Ze zei nog niet zo lang echo's te maken. Volgende week heb ik dus wel een echo bij de VK met langere ervaring. Maar dan nog, ik zou toch zelf ook wel wat moeten hebben gezien, wat houdt die holte dan in? Morgen wordt ik iig gebeld vanwege mijn bloedwaardes, ze wil me evt. op vit.B12 laten prikken ivm de moeheid en duizeligheid. Ik bedacht me net dat ik dan wellicht ook op HCG kan laten prikken, en dan die waardes met die van bijna 2 weken geleden te vergelijken.
Vk zei dat het alle kanten op kon gaan, ze had wel eens vaker gehoord dat wanneer iemand de volgende week kwam er wel een mooi vruchtje zat. Maar ook dat het dus helaas echt niet goed was.. Ik vraag me dan af, wat als het niet goed is? Gaat die holte vanzelf weer weg? Wanneer wordt ik weer ongesteld? Wat zit er wel in mijn buik?
Dees toch! Een holte...is de vruchtzak dan toch? Alleen als je echt al 8 weken zou zijn moest er inderdaad al iets zitten.....Wel een inwendige echo gehad? Ik zou morgen of overmorgen een nieuwe echo vragen bij een vk met meer ervaring! Je gaat toch geen week wachten zo....Bloedprikken is misschien wel een optie, heb je geen testen meer liggen??
Ik wilde net vragen of je echt 8 weken zwanger zou moeten zijn. Kan je niet iets korter zwanger zijn dan gedacht? ben er stil van
@happy; was alleen maar een holte, grote zwarte vlek die ik herken van de andere zwangerschappen waar normaal gesproken het vruchtje in zou moeten zitten. Nu zat er dus niks.. Heb geen testen meer liggen, heb met 6+3 de laatste test gedaan die een knaller was. De echo was inwendig, uitwendig kon ze weinig zien. Ik wil dus eigenlijk ook niet nog een week wachten maar kan ik erom vragen dat ik eerder die echo wil? Voel me zo vreselijk onzeker nu @luuz; kan, ik heb geen idee. Zou het wel raar ivm de testen die ik had op 17mei..
Ik zou zeker bellen voor een nieuwe echo, ze kunnen je toch niet zo in onzekerheid laten? Doen hoor, een week is veel te lang.
Ik bel morgen toch weer met de vk ivm het bloedonderzoek. Zal het dan wel aankaarten, snap dat een week wachten er ook bij hoort maar die week duurt me echt te lang Of overdrijf ik nu?
Ik zou het gewoon doen en zeggen dat de vk die de echo maakte zelf twijfelde of ze het wel goed deed en er eigenlijk iemand bij wilde halen...Ik zou niet een week wachten hoor...Er moet nu echt iets zitten anders is het echt niet goed...laat ze maar eens goed kijken!