December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Als het niet goed is dan wil ik het weten, als het nu niet goed is dan wordt het ook vast niet beter.
    Ik denk nu vast te negatief maar ik wil zo graag weten wat er speelt in mijn buik.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: vreselijk die onzekerheid! Ik kwam er met 10 weken achter dat ik een MA had. Begon met bruine afscheiding en tijdens echo bleek er niks gegroeid te zijn. Terwijl mijn buik wel aan het groeien was! Een paar dagen kreeg ik een mk. Ik hoop echt dat alles bij jou wel goed zit, en ik hoop vooral dat je snel weet waar je aan toe bent! X

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @doortje; daar vrees ik nu dus ook voor.
    Mijn buik groeit dus ook, lijk echt zwanger en zo voel ik me ook.
    Vreselijk dit:( Ik begrijp nu pas wat je door kan maken.

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Nogmaals sterkte Dees...getsie wat ontzettend naar dit.

5. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Tuurlijk wil je weten hoe het zit. En met deze termijn zou dat ook moeten....Als je nog maar een week of 6 zou zijn dan kan het nog, maar nu moet er toch echt iets aan het groeien zijn. Hoop zo voor je dat de vk niet goed heeft zitten kijken....en geloof mij....ze kunnen er ook naast zitten! Wil je niet teveel hoop geven, maar geef het ook nog niet op. Sterkte vanavond en vannacht en gewoon morgenochtend bellen en een andere echoscopiste vragen. Anders bij een pretecho praktijk in de buurt? Kost wel wat geld, maar je hebt wel duidelijkheid....

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @happy; ik kreeg al het advies om een echo in het ZH via de HA te vragen.
    Ga morgen wel overleggen want dit trek ik ff niet.
    Jeroen is er vrij nuchter onder en denkt dat het verstandiger is om een week te wachten..hij weet niet wat hij ervan moet denken.
    Maar hij is wel erg lief voor me en begrijpt dat ik een beetje somber ben en van mijn roze wolkje ben gevallen.

7. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Nogmaald dikke knuffel lieve dees!!! Ik had je al ge-appt. Xxx

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Moeilijk meis.. Zou het gewoon proberen, maar vk's zijn doorgaans best wel streng over die grens. Maar als je uitlegt dat de vk twijfelde krijg je het misschien wel voor elkaar... Hoop het voor je, weet hoe slopend het is...

9. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@Dees Dikke knuffel meis.
    Weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen.
    Hopelijk krijg je snel weer een echo voor meer antwoord op je vragen.
    Denk aan je.

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Was helemaal vergeten op jouw verhaal te reageren Chicken. Fijn dat je herkenning vond in je gesprek met de andere ZP mama. Er zijn echt testen om te kijken of je kindje hoogbegaafd is. Een goede vriendin van mijn zus is zelf hoogbegaafd (kwam er pas later achter en dacht heel haar basissschool tijd dat ze juist niet slim was omdat ze niet begreep dat de rest het niet begreep) en heeft dus twee dochtertjes die ook hoogbegaafd zijn. Zij gaan naar een speciale school die ze extra prikkelt. Volgens mij is haar oudste nu een jaar of 8 en krijgt talen zoals frans en spaans. Ik zou het inderdaad gewoon eens goed uitzoeken.

Hoe is de nacht geweest Dees?

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    De nacht was lang, heb amper een oog dicht gedaan.
    Had jeroen beloofd niet te gaan piekeren maar automatisch doe je dat toch, ergens wel logisch ook denk ik.
    Wel goed erover gesproken en hij begrijpt dat ik het niet zomaar los kan laten en tot maandag af moet wachten. Dus overlegd dat ik straks de VK spreek en dan ga overleggen dat ik graag eerder een second opinion wil. Vandaag of morgen!

12. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Goed zo Dees...hoop dat ze een plekje voor je hebben...

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Helaas niet, donderdag pas de eerste plek bij een ervaren VK.
    Heb daar maar mee ingestemd.
    Ze begreep wel dat ze me eigenlijk te lang heeft laten wachten als ik pas maandag weer terug moest komen.

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Gelukkig dat je donderdag kan komen. Een beetje op tijd? Sterkte met afwachten, maar nu krijg je wel duidelijkheid....Duim voor je.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Om 12.40, redelijke tijd vind ik.

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    jeetje dees wat verschrikkelijk :(
    ik zal aan je denken en flink voor je duimen dat het toch allemaal goed komt.

@Hier: druk druk druk, auto van mij moest gemaakt worden voor de keuring, bleek er weer iets niet goed dus weer op en neer... mama van freddy steeds laten komen want fred kan niet rijden natuurlijk.

muren hier een beetje bijgewerkt want die kids en lichte muren is geen handige combi ;)

dalijk nog wat mensjes verven... maar dan haal ik nog niet de 5 mensen per week helaas... mja tis niet anders hoor....
    weet tog wel dat ik t kan :p hihi

17. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Dees jammer dat je vandaag niet meer terecht kunt, maar donderdag is zeker beter dan maandag!! Sterkte voor de tussentijd...

@kip: mijn 2 neefjes zijn ook hoogbegaafd, de ene heeft een basisschool klas overgeslagen en de ander zat nu in groep 8 maar liep al mee op de middelbare school...niet echt makkelijk voor hen maar ja het is natuurlijk zoals het is...hou Milan goed in de gaten en idd als hij vrolijk en onbezorgd kind kan zijn is dat het allerbelangrijkst!

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dankjewel dames, donderdag is inderdaad beter te overzien dan maandag.
    Ik hoop zo dat er toch wat zit :(

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    En wij hopen allemaal met je mee hoor Dees! Donderdag duurt ook nog lang zat hoor!

Brrrr... Net dus ineens een cameraploeg op de deurmat staan. Ik had ze vanmorgen wel al in de straat gezien bij een van de buuvs maar dus ook ineens bij mij voor de deur. Whelp!! Hoef dus niet te koken vandaag.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Lekker dat je niet hoeft te koken, ik heb er denk ik straks ook geen puf meer voor maar moet toch wat op tafel toveren.

Net vriendin met zoontje uitgezwaaid, die kwam even langs en een plons in het zwembad nemen.
    Gezellig maar ik ben doodop nu, die hitte is echt niet te harden vandaag.
    En dan wordt het morgen nog erger.

Deel Deze Pagina