Dees Fijn dat je donderdag al langs kan komen. Collo Heerlijk, niet koken met dit weer. Hebben vanavond krieltjes, boontjes en makkelijk vlees. Binnen een kwartier aan tafel. Nou hij heeft het licht gezien. Sinds 11 uur zonder luier buiten en al 4 plasjes op de wc. 1x bijna te laat maar is snel naar de wc gerend. Het lukt nu zonder hulp. Hij speelt nu xelfs met een onderbroekje aan. Ben brnieuwd hoe het morgen gaat. Wel of geen luier aan naar de opvang?
sorry ff ego bericht maar man man man wat een drukke dag. Veel boodschapjes gedaan, speelgoed en schoentjes geshopt, haren geverfd van mn schoonmama, weer op en neer naar de garage voor de auto maar nu issie echt in orde... De zus van onze schoonzus is overleden afgelopen vrijdag, lijk is in beslag genomen want weten niet waaraan. schoonzus is dus de vrouw van de broer van Freddy. Fred zn arm is nog niet in orde, zijn andere arm is heel erg dik en en rood, dus zeer heftige reactie op de tatanus prik. Door de drukte ben ik vandaag bijna 2 keer flauwgevallen, maar voel me verder goed. Layla en dani doen het super, zijn super bruin en krijgen lekker ijsjes op school Hoop gezeik met fred zn ex want die blijft belachelijk rekeningen van cremes voor Alexander e.d aan ons geven dus fred wilde eerlijk de kinderbijslag, nee gaat ze niet mee akkoord, belt ze ff later op met het idee dat ze van het co-ouderschap af wil :S gaat dr niet lukken maar ja blijft stress :S Nu zoef zoef weer door... zwembad afdekken want ook daar hebben ze ingezeten.
Wij hebben het toen meteen niet meer gedaan Luuz. Gewoon wat extra setjes verschoning mee. Als het daar dan een keer of 2 fout gaat doen ze vanzelf wel een luier aan Klinkt als een drukke dag ja Dre...Wat een raar verhaal...Wat denken ze dan dat er gebeurd is?? Ik moet eigenlijk nog afruimen, was vouwen en strijken...maar kom niet achter de computer vandaan...pfff. Man moest ook nog van alles en nog wat buiten de deur regelen dus ben ook alleen...helemaal geen zin om iets te doen Wel VAKANTIE!!
Dees, he wat rot zeg, de onzekerheid is killing vooral. Luuz ik zou doorpakken en hem allle vertrouwen geven, vooral omdat het om de opvang gaat, daar vangen ze het vast goed op. Dretjuh, jeetje wat speelt er veel en wat is het druk, sterkte meid. Happy, vakantie! weersvoorspellingen al wat bijgetrokken? Hier nog steeds als god in Frankrijk
Heb net wat nieuwe reacties gezet in mijn topic over de echo, gaat nie zo goed hier Morgenochtend naar het ZH
He getsie meis... echt niet goed dus. Zou het als ik jou was ook vannacht even afwachten. Hopelijk zet het door en dan is het in ieder geval morgen voorbij. Ik zou toch wel goed nadenken over de curettage. Dat is toch ook best een heftige ingreep, al was het maar dat je daar voor onder narcose moet met alle risico's. Hier in het ziekenhuis laten ze je trouwens rustig een week ofzo wachten voor een curettage, maar hoop voor jou dat als je het toch doorzet, je snel terecht kunt. Zelf was ik achteraf erg blij dat ik de miskraam thuis heb gehad. Het was wel heftig, maar ik kon het zo wel goed afsluiten. Denk er rustig over na...maar ga wel voor je gevoel. Hier een rare hectische dag met de hele dag de cameraploeg in de straat. Hoop maar dat ik er goed uitgeknipt wordt want was weer echt helemaal kortsluiting in mijn hoofd toen er een camera op stond...bah. Kwam ik er thuis ook nog eens achter dat er een dikke streep mascara onder mijn oog zat....zucht Maar hoop wel dat de kindjes in beeld komen. Lijkt me leuk om mijn meiden op tv te zien. Als bedankje nog allemaal een leuke theepot/waterkoker van Princess gehad. Toch leuk!
Weet je wat het is. Thuis vrees ik dat het niet handig is, ik er de rust niet voor heb en kan nemen. En wat als de pillen niet afdoende zijn, dan moet ik alsnog naar het ziekenhuis. Ik wil graag gelijk doorpakken en verder. Wellicht heel kort door de bocht maar dit is mijn gevoel erbij. Het eten was wel lekker en goed? Vast wel he!
Het eten was prima, al heb ik weinig van gegeten. Was met twee kinderen die rondliepen wat lastig. Ik heb die pillen genomen toen de dames op bed gingen en bij mij was het een paar uur later gedaan, dus bij mij ging het echt volgens het boekje. Maar nogmaals... als jouw gevoel zegt, curettage, dan moet je dat doen. Als je de keuze maar weloverwogen maakt. Vind het nog steeds zo naar allemaal dat je dit moet doormaken, Weet nog zo goed hoe klote het is. Hoop voor je dat het snel voorbij is. Dan kun je het in ieder geval gaan verwerken, want dat lukte mij niet zolang het nog in mij zat...
@Dees: vind t zo erg, hoop op een wonder @Hier: heey wat is er met t weer aan de hand? Zou hier 35 graden worden, maar tis aan het onweren hier en tis maar 22 graden....
Ik vind het dus ook vreselijk dat er iets in mijn zit wat hoogstwaarschijnlijk niet goed is * Ik blijf nog een klein beetje hoop houden * @Dre; Hier is het goed benauwd en warm, nog geen regen of onweer maar dat waren wel de voorspellingen. Jeroen heeft net Beau en Luca naar opa en oma gebracht, die blijven daar vandaag. Ik hoop dat ze een leuke dag gaan hebben, vast wel
nou tis warm weer hoor gelukkig, straks kids in t zwembad gooien Nou de zus van onze schoonzus die word vrijdag begraven, lijk is gisteren vrijgegeven. Blijkt dus vermoord te zijn waarschijnlijk haar ex-vriend die het niet kon verkroppen dat ze het uitgemaakt had, is ingebroken en heeft haar wellicht gewurgd maar daar hebben ze nog niks concreets over gezegd.
@Chicken; Nee helaas niet, a.s. dinsdag pas Vanmiddag naar de VK voor de echo waar we zekerheid krijgen, dan overeg ik met haar wat ik wil/kan. Overweeg toch het eerst op te wekken dmv pillen @Dre; What?!! Dat meen je?! Wat afschuwelijk
Ja klopt, gistermiddag ineens. Ik voelde wat lopen, soort van druppelen Inlegkruisje vol ongeveer, en daar is het verder bij gebleven. Vannacht krampen gehad met wat felle steken, en gistermiddag had ik een nare pijn in mijn onderrug.