Dees MA of MK, noem het zoals jij het wilt noemen. Ik vind het woord MA altijd een rare medische bijsmaak hebben, dus praat eigenlijk altijd over een MK... Chicken Idd heel mooi...
Joyce Hoe is het met jou en je kindjes? Zag vandaag een superlieve foto van je meisje op FB. Is ze een beetje ziek of is het gewoon te warm? RiTi Hoe warm was het daar de laatste dagen? Net als hier?
Dacht dus ook dat het een miskraam was, maakt ook niet uit. Het heeft helaas toch niet zo mogen zijn. Pfff de tranen vloeien, het voelt als de regenbuien die voorspelt waren... Net ook al even flink uitgehuild op de schouders van Jeroen
Jeetje Dees....ik had zo gehoopt dat de andere vk het niet goed gezien had....Heel veel sterkte morgen en komende tijd....wat een lief gedichtje Chicken ...
Ik ben inmiddels in bed beland, de emoties schakelen me uit en maken mijn ogen moe. Ik hoop toch wat slaap te kunnen pakken. Beau heb ik net nog even een kus gegeven...luca verdient hem zeker ook maar wordt daar geheid wakker van. Niet ideaal nu. Truste ladies en tot nu toe onwijs bedankt voor jullie steun
Ik heb eigenlijk wel aardig geslapen, werd wel raar wakker met een partij dikke ogen. Net nog even flink geknuffeld met Beau en Luca toen papa ze naar het KDV bracht. Nu in afwachting van het telefoontje van de VK.
Moet me vanmiddag om half 3 melden in het ZH op de poli gynaecologie. De vk weet niet of ik vandaag nog tussen kan op het OK programma. Hoor vanmiddag meer.
Dees, heel veel sterkte! Collo, hier werd het juist wat koeler . Heel wisselend, maar steeds tussen de 24 en 30 graden ongeveer. eerste week wat uitschieters er boven en nu juist wat meer wind en bewolking, ook wel lekker .
Helaas, kon er niet meer tussen vandaag. Morgen wel, moet me om 11u melden op de afdeling. Vanmiddag op de poli van de Gyn. geweest, wederom een echo gemaakt Ze snapte me volledig en ging gelijk bellen met de OK of ik er morgen nog tussen kon, dat kon gelukkig Vanmiddag gelijk langs de POS-poli geweest ter voorbereiding van morgen. Het einde van dit alles komt nu in zicht.
dees, wel fijn dat ze het doortastend en met zorg oppakten vandaag en nu dus ook meer duidelijkheid. Sterkte vooral! Happy, wanneer gaan jullie? Hier komt het einde van de vakantie in beeld helaas . Nog even twee dagen vol genieten van alles. Maura heeft al afscheid genomen van haar engelse tweelingvriendjes dus het hele idee van vertrek begint bij haar ook te dagen. Vanavond borrelen met onze buren, echt bizar hoe leuk dat contact is verlopen.