December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw en zie club :(

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Jaaaa, ik kan het.....eerst maar eens eenvoudig een hoesje voor m'n Phone!

Bijgevoegde bestanden:

• foto.jpg
      foto.jpg
      Bestandsgrootte:
      43 KB
      Weergaven:
      5
  3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, heb ff alles terug gelezen. Zit hier met tranen in mn ogen en weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen. Het is zo ontzettend oneerlijk! Heel veel.sterkte de aankomende tijd! Ik hoop dat je alle steun krijgt die je nu zo hard nodig hebt! Heel.dikke knuffel vanuit hier! K denk aan je meid!!

Hier, druk druk maar geen nieuws verder. Dayenne is weer beter, en de pokjes zijn bijna weg..

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; toch maar begonnen dus ;)
    Leuke bezigheid!

@MinnieMe; dankjewel meid. Ik krijg vanuit hier ongelooflijk veel steun.
    Mijn man sleept me er ook goed doorheen gelukkig.

Pfff net weer een flinke huilbui gehad, zoveel vragen gaan er nu door mijn hoofd.
    Ook vandaag mijn ouders moeten inlichten (vanmorgen) en zij reageerden weer eens vrij koel en nuchter. Doet echt pijn :(

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    He getver, zo'n reactie kan er totaal niet bij hebben. Jammer dat ze op die manier reageren, dat zou toch anders moeten als ouders zijnde:(
    Fijn dat je morgen al terecht kunt.

Ik ga richting bed. Vanavond begonnen met alle mappen administratie uit te zoeken en opnieuw te sorteren. Heel veel dingen die gewoon weg konden, dus mijn papiercontainer is weer blij.

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Dat kun je je toch niet voorstellen dat je als ouders zijnde zo koel reageert...echt it sucks Dees! Fijn dat je vanuit hier de steun voelt en dat Jeroen je er ook doorheen sleept.

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nee kan er ook niet over uit, vind het zo niet leuk.
    Totaal rustig en voelde weinig medeleven, klinkt misschien raar maar kreeg er niet echt steun van. Zo koel reageren en niet de steunende woorden.
    Ook totale verbazing over de wens voor een 3e, of we er wel goed over nagedacht hebben etc..

8. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, wat ontzettend klote dat je ouders Zo reageerde! Onbegrijpelijk! Maar wel heel fijn dat je zo veel aan elkaar hebt wbt Jeroen!!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wat sneu dat je ouders zo reageerden. Misschien weten ze niet zo goed hoe er mee om te gaan. Het blijven vreemde flappen die ouders van je...

Hier gelukkig ongesteld....was nog even onbedoeld spannend. En net deze maand besluit mijn cyclus maar 4 dagen langer te duren dan de afgelopen maanden...

10. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Vervelend dees van je ouders, maar ik denk idd dat zij totaal overrompeld zijn door enerzijds het nieuws dat je zwanger was en anderzijds het feit dat het fout is gegaan. Natuurlijk horen ze je te steunen maar zij dachten waarschijnlijk dat jullie gezinnetje compleet was... Want dat heb je natuurlijk ook wel een tijdje gedacht misschien. Vat het niet verkeerd op he? Ik bedoel het niet als kritiek maar ik kan me hun verontwaardiging wel indenken! Tja en als je dan ook nog niet beschikt over de tact om zoiets goed te brengen.... Dan kan zoiets eel vervelend uitpakken...
    Jullie zijn natuurlijk gegroeid in de weken zwangerschap naar het idee van een derde en jullie zijn daarna met beide benen op aarde gesmeten, zij hebben dit geheel gemist...

Ik hoop dat je het nog begrijpt, ik typ dit vanaf mijn gsm...

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @suus; ik begrijp je volkomen en zie het totaal niet als kritiek. Wellicht heb je ook gelijk. Het zal ook niet makkelijk zijn om dit nieuws te horen te krijgen.
    Maar in alles lijken en zijn ze zo lauw in hun reacties.
    Als ik de reacties vergelijk tussen ouders en schoonouders dan zit daar een flink verschil in.
    Dat is niet alleen nu maar vaker. Jeroen valt het ook op. Dacht eerst dat het aan mij lag maar dat is niet zo.

Tijd om naar bed te gaan, hoop dat het morgen iets minder benauwd is trouwens.
    Tot morgen dames en wederom bedankt voor jullie steun.

12. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Welterusten

13. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, wil je heel veel sterkte wensen! En n mega dikke knuffel geven......

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Lieve meiden....ik ben er ff niet. Tot 5 juli gaan we optimaal van ons gezinnetje genieten. Hopelijk met lekker veel zon!

Extra dikke knuffel voor Dees...

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Happy
    Hele fijne vakantie gewenst. Hoop dat het super gaat worden voor jullie!

Dees
    Hoe heb je het allemaal een beetje beleefd? Hoeft niet te antwoorden als je er (nog) niet aan toe bent hoor.

Hier
    Helemaal gesloopt....pffff Het werkende leven valt me weer zwaar. Zolang ik op het werk ben gaat het allemaal wel, maar eenmaal thuis gaat het licht uit. Collega is ook nog steeds met vakantie, dus moet alleen al het werk doen. Gaat net...

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @happy; een hele fijne vakantie!!

@collo; pittig zeg :( duurt het nog lang voordat je collega weer terug is van vakantie?

@hier; Vandaag was de dag, ben vanmiddag rond 14.30 gecuretteerd. De narcose viel me zwaar en was een kleine aanslag op mijn bloeddruk waardoor ik op de recovery een paar keer wegviel en dus wat langer moest blijven totdat ik terug naar zaal mocht.
    Eenmaal op zaal nog 1x een bloeddruk daling gehad, het infuus ging gelijk helemaal open en werd horizontaal gelegd.
    Was wel ff schrikken weer.
    Ik ben vanavond om 20u weer thuis gekomen.
    De kinderen waren al thuis gebracht door opa en oma, die heb ik nog even een knuffel kunnen geven.
    Nu op naar het herstel...

17. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

17 apr 2011
    1.724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dees, wat heftig allemaal!! Nogmaals heel veel sterkte!!!

18. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @dees: wat naar dat de curettage zo zwaar was... Heb je een beetje kunnen slapen?

19. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dees nogmaals veel sterkte.

@happy fijne vakantie.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Bedankt meiden.

@Doortje; gelukkig slaap ik aardig, begin ben ik wel erg druk en onrustig in mijn hoofd.
    Pieker dan veel, maar als ik slaap ben ik ook zo vertrokken.
    Maar het wakker worden is zwaar, voel me dan slap en somber.
    Tussen de middag net ook als een blok geslapen.

Deel Deze Pagina