@happy: geniet van elkaar en het weer en al het andere!! @collo: ik herken het helemaal!!! Het is ook hard werken met 3 kids, parttime job en een huishouden! @dees: knuffel!!! Hopelijk knap je goed op en komen er weer mooiere dagen aan!
Dees Ik heb de dagen voor en na de mk gebruikt om zaadjes te kiemen enzo voor in de tuin. Vond ik heerlijk therapeutisch bezig zijn. En wel mooi dat ik er nu nog steeds profijt van heb als ik de tuin in kijk. Suus Ja, het is best vermoeiend maar ook wel heel erg super hoor! En dan te bedenken dat ik het al druk vond met 1 kind....hihi Hier Vandaag 6 jaar getrouwd. Lekker even naar de film geweest en uit eten. Waren op tijd weer thuis en konden zelfs nog even met de kindjes knuffelen. Net even een flesje goede champagne soldaat gemaakt, dus nu lekker rozig.
Dees Bah, het is allemaal al zo moeilijk, en dan de curretage er nog bij op die manier Happy Fijne vakantie! Collo Nog gefeliciteerd! Nnet thuis van werken. Damn, wat was het druk. Maar toch redelijk op tijd klaar nog. Nu lekker slapen en dan eens kijken wat we morgenmiddag kunnen gaan ondernemen. Trusten!
Wat een fantastisch weer, lekker met de kinderen naar het bos en speeltuin! Korte broeken en zonnebrillenweer! Oh ja en m'n leuke nieuwe slippers aan.
@Dees: oww meis toch wat zou ik je nu een dikke knuffel willen geven. Vind het zo erg voor je... heel veel sterkte en hopelijk knap je snel op en kun je het een plekje gaan geven. @collo: gefeliciteerd 6 jaar Ik was vorige maand 6 jaar getrouwd maar is nou niet echt iets om een feestje voor te vieren Snap heel goed dat het werken je zwaar valt, ik vind het nu al zwaar met school en zo nu en dan kappen/verven etc... heb zonder parttime baan nu al een overpuilende agenda dat ik niet weet waar ik t zoeken moet... zo nu en dan tijd voor jezelf is absolute must! @Happy: fijne vakantie, lekker genieten! @LW: hoe is t met je meiske? xxx @Chicken: hahahaha tja en toen was de werkelijkheid dat t toch wel baggerweer was @Hier: weekendje rust!! yeah dat hadden we nou echt nodig! Fred word al iets mobieler gelukkig, heeft erg zware pijnstillers waar hij suf van word dus heb dr ook geen last van De kids doen t super, hebben nog 1 week school en dan 9 weken vrij. Vrijdag begrafenis gehad, nouja was n dienst, heel raar want die vrouw was jehova dus kreeg meer Bijbelverhalen te horen dan een levensverhaal. Het lichaam was dus kennelijk nog niet vrijgegeven dus stond een vrij kleine kist zonder lichaam. Daarna een "begrafenis" alleen voor naaste familie, maar was kennelijk ook zonder lichaam. Heel bizar allemaal.
Nou en toch nog heerlijk naar het bos geweest! Het was zo lekker, droog, zonnetje kwam tevoorschijn en het rook zo lekker in het bos! Daarna geluncht en nu weer thuis.
@Suus; Ik hoop het wel, heb wel behoefte aan wat positiviteit. @Collo; Eerlijk gezegd kan ik echt even geen dingen vinden die ik nu kan ondernemen om me af te leiden. Boehoe Gefeliciteerd nog met jullie trouwdag! @Chicken; Euhm werd jij ergens anders wakker? Prutweer ook zeg! @Dre; Dankjewel meid! Fijn dat freddy iets begint op te knappen, scheelt toch weer een hoop werk en zorgen. Lijkt me inderdaad ook een bizarre gewaarwording brr @RiTi; Welkom thuis in ons kikkerlandje. @hier; Vandaag meer last en pijn van mijn buik, krampen en echte pijnlijke steken. Gisteren eigenlijk alleen maar heel weinig bruinverlies gehad maar vandaag gewoon weer helder rood bloedverlies?! Wat moet ik daar nu van denken? Verder zit alles nog ff tegen, ik wil gerust dingen oppakken in en rondom huis maar het pakt telkens verkeerd uit Wasmachine aanzetten en was ophangen is al teveel
@dretjuh hier gaat alles prima,hoe gaat het met jou?en je mannetje? Red je het nog een beetje met de studie en gewonden partner?
Dees Gewoon rustig aan blijven doen... Ik heb na mijn mk ook nog een paar dagen een zere buik en afwisselend rood/bruin bloedverlies gehad. Bij mij hield het oude bloed zelfs 6 weken aan... Hoop voor jou dat het sneller over is. Dan kun je echt door... Hier Vandaag verregend in een appelboomgaard. Wilde rondleiding in een treintje, maar daar stak de regen een stokje voor. Even richting Limburg naar mijn mama gereden. Zus en de kids nog even gezien. Lekker met de kindjes bij mijn moeder gegeten en vanavond al 17 bakken dia's uit aan het zoeken. Moet even kijken of het met de hand te doen is of dat ik toch echt maar een professionele scanner moet gaan huren.... Nu snel slapen... Morgen weer werken!
@Dees: gewoon rustig aan doen en je overgeven aan je verdriet, dikke knuf!!! @LW: ja gaat nu wel weer, mannetje heeft goede medicijnen waar hij wel mee vooruit kan. De kids wilden gisteren perse naar jou toe :S hebben alweer tekeningen gemaakt en al haha dusssehm... wanneer spreken we af ? @Collo: klinkt als een lekker dagje gisteren @Hier: niet veel nieuws, laatste schoolweek voor de kids, snik snik... beetje thuis bijwerken. freddy zit nu voor controle op t ziekenhuis, ben benieuwd of zn gips eraf mag en hoe ernstig de schade is.
@dretjuh hoe lang duurt het ongeveer dat hij weer de oude is? Haha,wat een schatjes. Denk dat het pas naar de vakantie wordt hier een beetje dramatisch druk . Zal vanavond even voor de zekerheid in me agenda kijken of ik echt niet is dan schuiven. Maar ik betwijfel het een beetje. Hier ook de laatste week Psz.
@LW: ahh jammer Hopelijk valt er nog wa te regelen @Hier: Nou fred is uit het gips maar moet nog wel heeeeel rustig aan doen met die arm anders is het toch weer terug gips. maar verder was er niet veel beschadigd in zn elleboog dus komt allemaal wel goed
@Collo; Ik weet en durf dus niet te zeggen of ik wel door durf te gaan, we staan er beide momenteel in dat dit even te heftig is geweest We zullen het de tijd moeten geven. @Dre; Wat fijn dat het gips eraf mocht, zorg maar goed voor je mannetje. @hier; Vanmorgen had ik de enorme drang eruit te moeten, heb even wat boodschappen gedaan en zit nu weer thuis. Af en toe pak ik even wat huishoudelijk werk op, maar het valt me knap tegen. Gelukkig ben ik alleen thuis en kan ik ten alle tijde rust pakken.
Dees, goed van je, wat doen als het kan en weer rust wanneer nodig. Meer kan je niet doen. Dretjuh, Laatste schoolweek al weer , wat gaat dat snel he. Hier ook al bijna schoolvakantie, geen psz, geen dansles, dan wordt het centrale thema weer de peuter onder de kinderen brengen. Hopelijk in ieder geval met beter weer. Vanmorgen gelijk met regen op de fiets, wel erg wennen hoor na steeds 28 graden.
Wat is nu eigenlijk de start van een nieuwe cyclus na een miskraam? De dag van curettage of de dag daarna?
@RiTi; Dat zal zeker even flink wennen zijn, ik vind het ook wel frisjes hoor buiten. Hoorde dat begin Juli de temperatuur weer omhoog gaat.