@Collo; boksbeugel wel even goed verstoppen dan Grote meneer kaktus show, ik ben benieuwd! Ik was het iig niet @Chicken; Luca is weer op z'n retour, gaat goed dus Zwemse vanmorgen! @Luuz; Is het niet handiger eerst te douchen en dan de badkamer schoon te maken, tipje hoor @RiTi; Wat heb je d'r voor ontbijt gegeven? @Panos; Zie er idd wel erg goed uit! Alle bedragen zijn dus Britse ponden begrijp ik? @hier; Luca heeft vannacht weer liggen spoken, ben beetje gebroken nu Vanmiddag op mijn vrije dag bij een client langs, er wordt daar een instructie gegeven mbt specifieke zorg. Opa en oma komen dan even oppassen. Wat je al niet over moet hebben voor je werk
Helm, ze is er gewoon erg blij mee. Pfff zit te puzzelen, overweeg een psz ochtend te verzetten zodat we beter uitkomen met oa.a de danslesjes in het nieuwe jaar. Vind het wel heel jammer dat ze dan in een nieuwe groep komt, het is ib ook niet toegestaan al willen ze wel een uitzondering toelaten als dat mogelijk is. Vind psz en dansles op 1 dag eigenlijk echt te veel, vooral omdat we ook even onderweg zullen zijn. Wat er nog bijgepuzzeld moet worden is dat ik dacht dat er vanaf april een peuter (met ouder) moestuinproject is bij een van de educatieve tuinen en dat wil ik ook . Alleen reageren die gemeentelijke geitenwollensokken niet (logisch, ver weg nog) en ik zou wel graag willen weten op welke dag dat is. Kind is nog geen 3 en de planning speelt al op.
@RiTi; Wil je niet teveel Erg leuk allemaal maar het moet idd wel in je planning passen....en wat te denken bij 2 of 3 kinderen!
Ik/wij vervangen zelf activiteiten van opvang ook he, hele dagen thuis past ook niet bij ons al maken we er daar ook echt iets van. Extra dagdelen psz kan ook, maar lijken ons niet zo leuk als al die andere activiteiten. Tja en wat ik moet denken bij 2 of 3 kinderen? Volgens mij niets toch?
Riti Haha met al die planning snap ik dat de planning wat vastloopt Dees Haha heb een douchecabine dus wasbak en toilet blijven droog en schoon als ik aan het douchen ben. Spring er even snel onder en dan ben ik echt weg. Heb op het werk nog een wijnkoeling schoon te maken. Man wat meurt dat ding als er wijn gesmeerd is zeg. Had er woensdag geen tijd meer voor.
@RiTi; Volgens mij begrijp je mij verkeerd of vat je het verkeerd op Tuurlijk wil je het liefste zelf zoveel mogelijk doen met je kind, maar dat bepaal je nog altijd zelf. Ik bedoel alleen maar dat wanneer er 2 of 3 kinderen in het gezin zijn er nog meer geregel moet zijn qua planningen die op elkaar aansluiten. @Luuz; Op die manier, zo kan het idd ook
Dees, zo vatte ik het ook op. Wil zeker niet zo veel mogelijk doen met mijn kind. Een van de redenen dat ze thuis bleef/blijft is ook zodat wij zelf meer grip hebben op het aanbod en de variatie er in. Het plannen zit dan ook vooral in de verdeling over de week. Weet alleen niet hoe ik je vergelijk met gezinnen met meer kinderen moet opvatten. Je hebt natuurlijk gelijk. Maar met twee (fulltime) werkende ouders moet er ook nog meer gepland, en zo zijn er wel erg veel denkbare situaties waarbij plannen een issue kan zijn. Bedoelde ook niet te klagen over het plannen, maar over de verdeling van activiteit en rust in de week. Zoals je begrijpt zou ik graag willen dat ik meer te plannen had.
Tuurlijk weet ik donders goed dat jullie wens naar een 2e kindje erg groot is, en dan ook meer te plannen hebben. Maar ik bedoelde alleen maar te zeggen dat je met 1 kind al een volle planning kan hebben, je met 2 of 3 kinderen een nog vollere planning hebt. Niks meer en niks minder, en sorry dat ik het misschien verkeerd beschreven heb en /of het zo opgevat is maar ik bedoelde er verder niks mee.
Ik snap het. Maar vandaar ook mijn vergelijk met andere factoren, naast het aantal kinderen, omdat meer kinderen of meer werk oid niet altijd meer plannen oplevert denk ik.
Andere factoren kunnen ook net zoveel meer invloed hebben op de planning in het gezin. Gelukkig begrijp je me Begon me beetje schuldig te voelen terwijl ik me van geen kwaad bewust was.
Kindertuin is vanaf kleuterleeftijd dus nog helemaal niet aan de orde (helaas, ziet er zo gezellig uit!). Eind januari start er een nieuwe peuterdansgroep, nog even wachten dan maar die lijkt me wel heel erg leuk (en is niet zo idioot geprijsd als sommige anderen).
@riti: Jammer! Enne, ook zonder kids had ik altijd al grote planningsissues . Ik wil gewoon teveel te snel.... @O&N: Heb ons uitgenodigd bij de buren ! Positieve reactie dus we zijn onder de panne als het goed is. En kunnen de kids lekker in hun eigen bedjes tukken. Slim slim. En dan volgend jaar wil ik het kasteel-idee doen. Lijkt me echt onwijs gaaf!
Lijkt me trouwens ook onwijs gaaf om in zo'n kasteel te trouwen! DJ mee. In de zomer lekker buiten, bij regen binnen. Goede catering. Genoeg drank. En alle leuke mensen kunnen blijven slapen.... Ik zie een huwelijk aankomen
Ola! Zo, wij zijn allemaal weer uitgespetterd! Milan slaapt, Rafi aan de soepstengel en mama aan de thee!
@Panos; Dacht trouwens echt dat jullie getrouwd waren, niet dus. We erg leuke plannen! @Chicken; Jullie hebben lang gezwommen, heerlijk! @hier; Vanmiddag de instructie gehad, liep ff wat uit helaas...maar was wel nuttig.
@Dees..we waren al even thuis hoor...hihi...Milan heeft zo'n twee uur liggen slapen. Rafi vindt het ook weer geweldig in het water.