nou van mij mag de temp weer flink omhoog gaan!! @RiTi: ja idd heel erg raar een heel schooljaar voorbij. Dani gaat dalijk naar de 2e kleuterklas (groep 1 voor NL zeg maar) en Layla naar de 3e kleuterklas (groep2) Wel wennen om ze straks 9 weken thuis te hebben! @Dees: heb geen idee wanneer je nieuwe cyclus weer begint, ik denk dat je lichaam eventjes helemaal in de war zal zijn niet?
Net een heel fijn gesprek gehad met de VK, ze belde me op om te vragen hoe het nu met me gaat. Wat kan je dat dan even goed doen zeg
Hallo ladies!! Ik kom even via telefoon kletsen, dus het even beknopt ! @dees: fijn dat je even je ei kwijtkon bij de vk. Je cyclus Zal deze eerste maand wel even ontregeld zijn misschien... @dre: ja joh 9 weken vakantie dat zal voor jullie wel even omschakelen zijn weer! Maar ook wel gezellig! Ziet P de kids nou helemaal nooit meer??? Hoe gaat het met Freddy zonder het gips? @collo: wat is Julian een heerlijk ventje zeg! Zag hem gisteren geloof ik weer op fb voorbij komen! Hoe gaat het met je collega nu? @riti: jullie hebben volgens mij een heerlijke vakantie gehad! En indrdaad dit weer is wel even andere koek helaas... Vorige week boven de 30 en nu dit... Alles kan in NL! @kip: gaat het goed daar met je mannen? Weer wat rust omtrent Milan? Wat hadden jullie een gave toren trouwens laatst op fb! @luuz: daar ook alles goed met aap en tut? @panos: nog lekker aan het genieten op vakantie? Zijn jullie met je ouders weg? Hoe gaat het met je zo kort na het verlies van je vriendinnetje? @iemand vergeten? Ja happy: hele fijne vakantie gewenst!!! Heeeerlijk!! @nog iemand vergeten? Ow en lw!! Haaaaai! Mooi buikje heb je trouwens zeg wow! @hier: alles prima! Weinig inspiratie om vaak te posten, ik maak niet bijster veel boeiende of spectaculaire dingen mee hihi
Ik maak ook niks bijzonders mee hoor, maar val jullie hier gewoon met elke muggescheet lastig. Alleen vandaag even niet. Ga snel naar bed... Morgen kom ik even uitgebreid terug...
Goedemorgen ladies Gisteravond een beetje een andere avond gehad als anders, onverwachts kwam er een collega langs met een cadeau van een client. De client had door dat ik al even 'ziek' was. Zelf wist mijn collega dus nog niet van de miskraam en kwam dus vragen hoe het ging met mijn zwangerschap en de lage bloeddruk. Ik heb haar dus moeten vertellen van de miskraam... Het bizarre was dat het cadeau (flinke grote doos met bonbons) ingepakt was met een papier vol met vlinders Ze voelde zich wel een beetje awkward...had dit dus totaal niet verwacht. Beau en Luca waren beide gisteravond begin van de nacht een beetje onrustig, ineens huilen vanuit het niets. Het leek wel op ze beide aan het dromen waren. @Suus; Ik ga er ook maar vanuit dat mijn cyclus van slag is, hoop alleen niet zulke hele lange cyclussen te hebben. @Collo; Daar zijn we voor, voor die kleine scheten die ons dwars zitten
@Suus: nope hij ziet ze nooit meer... Mja iemand die zijn kinderen niet wil zien is niet goed wijs en dan is het maar beter ook. Fred zonder gips is eigenwijs... toch forseren met als gevolg pijn en niet kunnen herstellen Maar met gips kan hij helemaal niks en moet hij als hij eruit is weer verder herstellen... komt wel goed hoe is het met jou?? en met de kids @Dees: goh da's apart van dat cadeau, bonbons kun je nu wel gebruiken en vlindertjes als papier is idd strange... toeval.... raar... Dat van de kids kan opzich wel logisch zijn, zij voelen jouw pijn ook he... @hier: merkte deze morgen dat ik het nog steeds moeilijk vind om de kids op school achter te laten. Zet dani af in de klas, en hij gaat meteen spelen met klasgenootjes en een bak auto'tjes.. zwaait en geeft handkusjes en doet het zo goed... Krijg altijd een brok in mijn keel dan, zo groot word hij. Moeilijk dat hij dalijk weg moet van zijn vertrouwde juf en haar klasje en een nieuwe klas krijgt. Gelukkig blijven zijn vriendjes bij hem, maar ik vind het best moeilijk. Layla vind het alleen maar leuk heb ik het idee hihi.. Maar Dani blijft mijn kleine man, mijn babytje nog
@Dre; De bonbons zien er ook echt super uit, echt een mega grote doos. De beste man (client) miste mij kennelijk. Is inderdaad toevallig, ook dat er gisteravond een vlindertje tegen het raam zat bij de bank waar ik de hele avond op zat De navelstreng zit kennelijk dus nog goed vast tussen jou en Dani, ik zie Luca ook nog echt als een klein mannetje maar ook hij ontpopt zich tot een heuse peuter/kleuter...de boef
@Dees: goh apart van die vlinder bij het raam.... Geniet maar lekker van je bon bons Tja het was zo'n klein manneke, net 2 jaartjes oud en toen ging zijn leven overhoop, kort daarna ging hij al naar school nog geen 3 jaar oud... daar heb ik me nooit op voor bereid, ging altijd uit van minstens 4 jaar oud.... Heb het idee heel wat kleine baby jaartjes of peuter jaartjes gemist te hebben, het is veel té snel gegaan voor mijn gevoel.... @Hier: nou heb alle schoolbrieven van het afgelopen jaar voor alle 3 de kids in mapjes gebundeld en alvast opgeruimd. Klaar voor de zomervakantie
Wat een groene explosie in de tuin en de moestuin zeg, daar zijn we nog wel even zoet mee. Rijtje aardbeien geplukt, ruim een kilo, en het was nog niet eens een derde van de aardbeienplanten
Het weer heeft dus goed zijn best gedaan voor de moestuin Hier groeien de aardbeien ook flink trouwens!
hier groeit er ook veel vooral de aardbeien! Heb ook al heeel veel kunnen plukken. Aan de tomaten zitten al wel vele gele bloemetjes. Had vorige week 1framboos maar die had n vogel te pakken hihi maar verwacht volgend jaar pas echt te kunnen oogsten. dacht ook dat mijn courgette kapot was maar die lijkt toch weer te groeien, maar tis nog laaaang niet wat het moest zijn. Had ook enkele stokken in wigwam vorm voor stokslabonen maar daar komt niks :S Zelf al eens extra zaden in gestoken maar doet niks... Moet wel meer zon komen en wat minder regen
Hier heb ik aardbeien die zijn overgebleven van vorig jaar maar mijn aardbeien zijn nu pas een beetje aan het groeien, nog lang niet rood in ieder geval...
@Dees..had je net al geapt...nu komt het verwerken pas..sterkte nogmaals. Ola...nou pedagoge op bezoek...word ik niet echt wijzer van, maar wellicht toch eerder naar school...wordt vervolgd. Daarnaast net gebeld door opleiding. Zou morgen mondeling examen ter afronding hebben, gaat niet door omdat ik een bron niet heb vermeld...heb geen idee, baal enorm en ben pislink op stagebegeleider dat hij dat niet heeft gezien.
@chicken; wanneer is eerder? Oktober? Beau gaat in november starten. Joh echt?! Wat een domper! Hoe nu verder? Kan het echt afhangen van een bron?
Chicken Jee, dat is balen zeg.... Hoe lang uitstel nu? Jeetje dames....onze kindjes gaan gewoon naar school dit jaar! Dan zijn we dus ook al ruim 4 jaar met elkaar aan het kletsen, ook best een prestatie! Ik weet nog goed dat het bevaltijd was hier...wat een spanning was dat. Hier worden de enige rode aardbeien door de slakken verslonden... Ze zijn ook een beetje traag nog met groeien. Hoop dat het nog een beetje bijtrekt. Dees Wat lief van die client zeg. Ook van de collega dat ze het kwam brengen.
Dees, wat lief van je client, en je collega inderdaad. Hoe gaat het nu met je? Gaat Beau 'standaard' wennen wat weken voor zijn verjaardag of ook echt eerder naar school? Dretjuh, hier verder ook alleen maar zaad in de volle grond, en nog te laat ook hier en daar gebeurt wel wat maar het onkruid heeft overduidelijk gewonnen Collo, 4 jaar al weer inderdaad, en naar school al bijna, gaat hard he. Chicken, Fijn dat er gekeken wordt naar mogelijkheden, misschien is hij wel als een vis in het water op school al! De school waar Maura naar toe gaat groeit als een dolle, ze doen het ook gewoon erg goed. Gevolg is wel grote klassen tot ze groot genoeg zijn voor nog een extra klas er naast. Vind het wel overweldigend groot nu, maar dat is het al gauw misschien en dat zal ook wel weer wennen. Voordeel is wel dat Maura zo makkelijk en vrij is met alles en iedereen dat wat haar betreft de roedel niet groot genoeg kan zijn Vanmiddag de aardbeien onder de buren verdeeld. Beetje strategisch want aan de ene kant is net een nest puppies geboren (waar je alleen nog maar heel stilletjes mag kijken, niet aaien, maar zoooooooo schattig om al te kunnen gluren) en in de loop van de middag was het wel peuterspeeltijd dus toen met een bak naar de overbuurkindjes, ideaal die aardbeien .
Goed voor je sociale contacten die Aardbeien! Sta hier op het punt om voor 950 euro aan kleding via Wehkamp te bestellen... Wel voor 350 euro aan verschillende jeans om te kijken welke fijn is, maar dan nog... Ga er vanuit dat er voor 600 euro terug gaat. Toch maar even acceptgiro gedaan dit keer want om dit nou voor te schieten... Zomergarderobe here I come!
Hihi goed gedaan Collo! @dees..ik word er morgen over teruggebeld. Maar ben er helemaal murw van. Kunnen ze toch niet maken een dag van tevoren..en wat heeft mijn stagebegeleider dan zitten doen? Ben er zoooo klaar mee.