Jeetje waar halen jullie de tijd vandaan haha. Gisteravond de laatste administratie en papieren uitgezocht, oefenexamens gemaakt en gecontroleerd. Ruim voldoende. In augustus vraag ik het examen aan, mooi na de drukke meppeldagen, anders word het niks. Zo kinderen wegbrengen en op tijd naar het werk. Ben alleen tot 12uur, dus begin mooi wat eerder.
Collo, goed bezig haha! Wel wat laten zien he! Heerlijk om zo het geheel in 1 keer bij elkaar uit te zoeken. Gisterenavond nog anderhalve kilo aardbeien geplukt en een viervoud aan onkruid. Heb wel duidelijk echt vakantie gehad, want heb me toch een spierpijn.
Goedemorgen meiden. @RiTi; In overleg vertelden ze me dat Beau eerder kon starten omdat ze wel dachten dat hij er eerder aan toe kon zijn. Zeggen ze op het KDV ook. Ook ivm de start net voor de kerstvakantie. Lekker die verse aardbeien uit eigen tuin, yum! @Chicken; Nou dat vraag ik me ook af, kun je dat niet rechtstreeks vragen aan je begeleider? Is wel een puntje vind ik! @Collo; Volgende week weer kinderbijslag, ik was ook van plan even wat nieuwe schoenen en kleding in te slaan voor de kids, vooral Beau. Zelf heb ik ook nieuwe schoenen nodig. @hier; Jeroen blijkt vrijdag en zaterdag te moeten werken en komt zeer waarschijnlijk pas 's Avonds laat thuis en moet zaterdag weer vroeg in A'dam zijn. Ik trek het denk ik even niet om dan alleen te zijn met de kinderen, ook omdat Jeroen pas laat thuis is en niet mee-eet. Gisteravond in goed overleg besloten even wat dagen naar mijn ouders te gaan, ga dan vrijdag in de loop van de ochtend rijden en zal er dan zo rond 12.00 zijn. Plan is om dan tot bijv. zondag te blijven. Heb ik mooi wat afleiding en hulp vanwege de kinderen.
@Collo: hahaha geweldig! echt iets voor jou! @Riti: wow 1,5 kg da's wel heel veel.. hoeveel aardbeien plantjes heb jij? Ik heb er 9 verveeld in 3 bakken, die geven beest wel wat aardbeien. En dan nog 6 in de volle grond, en die vermeerderen zich nu heel erg dus verwacht daar volgend jaar aardbeitjes van @Dees: goed geregeld met je ouders! x @Hier: beetje hier thuis bijwerken en om 12 uur zijn de kids alweer klaar met school, Dani had turnen vandaag, zaten zo braaf op het bankje te wachten Heel fijn dat ze op zo'n jonge leeftijd al 2x per week gym hebben
@Dre; Dat is waar ook, woensdagmiddag zijn ze vrij. Ga je nog wat leuks doen vanmiddag? @hier; Zo een afspraak bij de HA, een dubbele vanwege een aantal dingen die weer besproken moeten worden. Beau: zijn linkervoetje staat naar binnen en het stotteren. Luca: De waarschijnlijke cyste in zijn tepel Zelf; vit.B12 prikken en gelijk HCG controle op voldoende afname? Hebben dus wel even wat te bespreken. Daarna moet ik brood halen met de kids, had me vergist in de aantallen maandag.
@Dees: heb eigenlijk geen idee wat ik vanmiddag met de kids ga doen. Het is niet echt spectaculair weer dus naar buiten is niet echt een optie... Vorige week urenlang gepuzzeld... Wil sowieso iets met de kids knutselen voor de juffen als bedankje voor het afgelopen schooljaar. Verder geven de kids zelf wel aan wat ze willen doen Eerst gezellig samen eten en dan zien we wel. Veel succes bij de HA, stotterd beau nog steeds ja? En die cyste bij Luca, als dat echt echt n cyste is wat dan?
Beau stottert inderdaad nog steeds, nu de doorverwijzing gekregen voor de logopedist en een doorverwijzing naar podotherapie. Luca's cyste lijkt niet te groeien, voor nu geen zorgen om maken dus lekker laten zitten. Voor mezelf het advies rustig aan te doen en de tijd te nemen, na de vakantie weer contact met de HA of het dan nog raadzaam/zinvol is. Ligt eraan hoe en wat dan de klachten nog zijn. In de wachtkamer kwam ik de vk nog tegen, die kwam nog even bij me zitten Nog even nagepraat en ineens kwamen daar de tranen weer
@Dees..fijn dat je even naar je ouders gaat. Even een beetje ontlast worden kan geen kwaad denk ik. Voor Milan ben ik trouwens niet echt verder gekomen hoor met die pedagoge. Zij vindt het meer het probleem van de kinderopvang, dan dat er thuis een probleem is. Had ook niet het idee dat zij voorstander is van eerder naar school, omdat hij ook moet leren omgaan met kinderen die nog niet zo ver zijn. Vond ik echt zo'n rare opmerking achteraf. Daar is hij toch veel te klein voor om dat te beseffen? En dat is toch ook geen oplossing van het "probleem"? Zij vertelde mij ook dat zij er niet is om te beoordelen hoe of wat er met hem is en hoe het is met zijn eventuele begaafdheid. Maar wat heb ik dan aan alles en waar moet ik dan wel terecht. Iedereen die roept vanalles en als ik er wat mee doe, dan wordt er niet op gereageerd of ze kunnen er niks mee of ze hebben er niet voor geleerd. Ik weet het gewoon echt niet meer. Ik heb echt het gevoel niet begrepen te worden ofzo. Nog een voorbeeld, vanochtend zegt Milan: mama, ik ga een tekening voor Daan maken en dan doe ik dat in zijn bakje. Dus ik zeg, goed idee, dan schrijven we erop "voor Daan". Nou hij aan de gang met z'n tekening. Kom ik op een gegeven moment boven, heeft hij op de achterkant echt serieus Daan geschreven. Natuurlijk heel krabbelig, maar ik kon echt meteen lezen wat er stond. Ik stond echt versteld....ik heb nog NOOIT iets met hem geschreven!? Nou dat soort dingen dus en als je dat verteld, dan tja....wordt er niks mee gedaan. Misschien laat ik het ook maar zo. Sorry voor m'n verhaal, ik snap het gewoon niet.
Beau en Luca liggen op bed. Ik neem het er zelf ook maar even van om op bed te gaan liggen, ik ben moe en voel me vreselijk verdrietig Tranen biggelen over mijn wangen, ik kan er gewoonweg nog niet over uit dat dit ons is overkomen En dan denk ik weer aan gisteravond, het moment dat we even bij elkaar op de bank kruipen en doorspreken hoe we de dag hebben beleefd. Jeroen die dan vertelt dat zijn collega zwanger is en dan bij mij aangeeft dat hij dat best moeilijk vindt om te zien. Confronterend zeg maar en niet te weten hoe hij zich moet houden
Ah Dees....neem je rust en ja, dan komt je verdriet er ook uit, maar dat is beter dan maar doorgaan met alles en druk doen en het verdriet aan de kant schuiven. Het is ook heel triest dat dit gebeurd is. Wel heel fijn dat jullie het zo goed met elkaar kunnen bespreken en dat Jeroen er ook voor je is. Wou dat ik iets voor je kon doen.
Lief van je chicken, ook je berichtje net. Wordt nu net weer wakker en zie ineens Luca naast me in bed liggen ♡ Bood hij me die troost die ik even nodig had? Ik heb zo'n idee van wel. Het zijn denk ik gewoon even pittige dagen, daar moeten we doorheen met ups and downs. Samen komen we er wel, daar geloof ik in!
Ach goss, dat is wel heeeeeel erg lief van je kleine mannetje. Ik weet zeker dat ze dat heel goed aanvoelen...en wat doet dat dan goed he. Tuurlijk komen jullie er! Je moet er echt doorheen...kwestie van je eraan overgeven...tegenhouden gaat toch niet.
Precies, zo is het ook. Cliché maar het heeft tijd nodig Luca ligt nu nog te slapen naast me, zo lief dat ik er een foto van heb gemaakt. Foto staat op FB trouwens. Nu mezelf het bed uit zien te krijgen, mijn zusje wilde rond half 4 langskomen.
@Chicken: leuke foto van je boefjes @Dees: wat lief van Luca dattie naast je kwam liggen, hij zal jouw pijn zeker voelen en je op deze manier onbewust willen steunen. Fijn dat je zus ook langs wil komen... Lijken me heel erg moeilijke dagen. Als ik iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden! @Hier: kids net op bed gelegd, weer een compleet pak aan knutsel werkjes meegkregen, *of had ik da al gezegd?* nja als dat zo voor al die basisschool jaren moet heb ik wel een kamer nodig om op te bergen
@chicken; smelt echt weg bij de foto van Luca, zo lief. Gezellige foto van je kippetjes @dre; thanx voor het aanbod maar ik heb morgen een dagje alleen, beau en Luca zitten op het KDV. En vrijdag vertrek ik naar mijn ouders t/m zondag. Ik heb dus ook het idee dat hij mijn pijn voelt, hij is ook overdag een echte knuffelbeer. Leuk al die knutselwerkjes, hier ook een grote verhuiskosten vol. @hier; beau en Luca willen nog niet slapen, die liggen nog te keten in hun bed. Gaat een lange avond denk ik. Schoonbroer is hier nu even op visite, gezellig.
HIer een teamuitje gehad net, was heel gezellig. Nu maar snel rchting bed want ik ga de laatste tijd veel te laat naar bed. Ook ligt er nog een enorme Wehkamp bestelling te wachten om te passen... Dees Gewoon lekker blijven janken meid, het is ook oneerlijk... Fijn dat je troost vindt in al je mannen... Chicken Wow, dat ie al schijft! Volgens mij was Lianne van Joyce ook al zon snelle schijver.... Hier krijg ik Amy niet eens fatsoenlijk aan het tekenen... Ze vindt het helemaal niet leuk om iets "echts" te tekenen...
@collo; volgens mij ga jij het nooit leren op tijd naar bed te gaan Vind die rust in de avond zo heerlijk.