Goedemorgen ladies Hier alles redelijk, vanmorgen er ff op uit getrokken naar het winkelcentrum. Bij de Action goed geslaagd voor wat fotolijsten, straks nog een lading foto's bestellen. Waar bestellen jullie de foto's, losse foto's dus niet in een album. Voor beide heren ook een stoer shirt gekocht. Voor Luca nieuwe schoenen gekocht, vond ze erg leuk Zal zo een foto van de aankopen plaatsen. Verder zijn de boodschappen binnen, vanavond ga ik uitgebreid nasi maken met saté-stokjes, atjar en cassave. Komkommer erbij en klaar. De was hangt alweer te drogen, ruikt zo lekker fris. De rest van de dag hoef ik vrij weinig te doen, dus ga en kan straks lekker languit op de bank.
Dat is inderdaad belachelijk, kun je er niemand over contacten? Pff ben een klein beetje boos nu Krijg nu net een brief in de brievenbus dat ik a.s. woensdag op gesprek moet komen bij de bedrijfsarts. Totaal niet volgens afspraak want die afspraak zou pas gemaakt worden na mijn vakantie en hoogstwaarschijnlijk is die afspraak dan totaal niet nodig. Zo heb ik het afgelopen dinsdag besproken met mijn leidinggevende. Ten eerst kan ik woensdag niet omdat ik dan geen oppas heb voor de kinderen en ten tweede vind het te vroeg voor zo'n afspraak. Ik probeer ze nu te bellen maar er blijkt nu niemand aanwezig te zijn, zal wel lunchtijd zijn.
Chicken, idiote gang van zaken zo zeg! Hopelijk snel meer duidelijkheid en op naar de definitieve afronding. Dees, Kan wel zijn dat het standaard in gang gezet is omdat je afwezigheid het 'vinkje' ziek heeft gekregen. Niet zo handig afgesproken en gehandeld van je leidinggevende in ieder geval. Er lekker even uit geweest dus, altijd goed. Hier vanmorgen naar vriendin geweest en gezellig geluncht met de kids. Ben me nu moedig door de bergen was aan het slaan, einde in zicht
@RiTi; Succes met de was, alleen vouwen of ook strijk? Nee is ook zeker niet handig gedaan van d'r, kon het ook niet laten en heb haar net een e-mail getikt met bijgaand de brief. Ondertussen heb ik de afdeling te pakken kunnen krijgen, kennelijk heeft mijn leidinggevende in de verkeerde vakken gezet wat er gaande is en wanneer ik opgeroepen zou moeten worden volgens afspraak. Na wat uitleg van mijn kant heeft ze de aanvraag goed doorgenomen en zag ze inderdaad staan dat het nu te vroeg was voor een oproep aan de bedrijfsarts. Nieuwe datum is nu eind Juli, na de vakantie...maar ik gok erop dat ik dan gewoon weer aan het werk ben
Dees, ah kijk, gelukkig weer rechtgezet. Alleen vouwen en wegruimen, strijken doe ik niet. Nou zelden dan, soms wat voor Dennis, een bruiloft of een sollicitatie als het echt nodig is. We hebben geen droger (gelukkig, want vind het niets kwam ik achter) en als je netjes hangt is het ook niet nodig. Overhemden wel, maar dat doet hij zelf. Hij draagt ook geen pakken maar een combinatie, meestal met een dunne nette trui dus hij doet alleen de boorden .
Vouwen en wegruimen stapelt hier nog wel eens op, maar met een beetje hulp en muziek gaat het een stuk beter. Ik gebruik de droger voor de handdoeken, verder gaat er eigenlijk geen kleding in. Alles hang ik op. Wel fijn dat je weinig hoeft te strijken. Het is alweer bijna 17.00u, de dag is voorbij gevlogen. De logeertas is al mooi voor een groot deel ingepakt, voor onderweg heb ik voor beau en Luca raamstickers gehaald voor in de auto. Hebben ze iets te doen
Dees Hopelijk kom je een beetje tot rust bij je ouders. Wat een domper met die bedrijfsarts? Maar fijn dat het is opgelost Nou, flink ingekocht bij de ikea. Lenn zn kamer is bijna klaar. Alleen nog een boom op zn muur..tafeltje en stoel voor zn kamer. gelijk maar twee nieuwe stoeltjes gehaald voor bij de salontafel. Wasknijpers, kleerhangers, twee fotolijsten voor in de woonkamer (zie fb)., treinset voor op zn kamer, opberghangding, speelding etc. En nog meer geloof ik voor maar 160 euro.. geen geld al zeg ik het zelf. Morgenvroeg een slushpuppymachine ophalen, hebben we gehuurd voor de beachparty op het werk. Alle glazen opruimen en plastic bekers neerzetten, dan met collega zooi aan zand ophalen bij mn ouders vandaan en dan kan het feest beginnen! Zin in morgenavond werken en zaterdagavond werken.
@luuz; fijn is dat om lekker los te gaan bij de Ikea, waren de kids ook een beetje lief en behulpzaam? Was ff een kleine domper inderdaad maar het is gelukkig opgelost. Ben alleen wel benieuwd naar de reactie van mijn leidinggevende. @chicken; geniet ervan!! @hier; languit op de bank. Luca was erg blij met zijn nieuwe schoenen, beau wou ook maar daar ga ik morgen of zaterdag wel naar op zoek. Kids liggen horizontaal, Luca ligt alleen nog te roepen terwijl er niks aan de hand is. Gaat nu al ruim een week zo, beetje vermoeiend want hij roept om het roepen
Vouwen en wegruimen stapelt hier wel eens absurd hoog op... Laatst weer een heel bed vol schone was staan wegvouwen...pfff Hekel aan! Dees Leuke schoenen zeg! Verheug me er nu al op om straks ok van die leuke gympen voor Julian te kunnen kopen. Mooi dat de ellende met de bedrijfsarts is opgelost. Kun je weer rustig verder herstellen. Luuz Wow, gaat er ook alcohol door die slush puppies? Lijkt me best lekker! Dees Dat roepen om het roepen heb ik met Amy laatst ook een poos gehad. In het begin reageerde ik nog en werd ik boos, maar heb ontdekt dat ik veel beter het helemaal kan negeren. Hier Vandaag leidinggevende van mijn werk op kraambezoek gehad. Mocht onderhand.... Wel even goed kunnen praten over van alles, maar vooral gewoon gezellig. Nog een leuk speeltje van haar gehad en van mijn werk een Prenatal bon, altijd leuk! Verder ben ik nu echt een beetje te moe aan het raken dus zal echt even een paar dagen vroeg naar bed moeten. Helaas is Ferdy dit weekend weer weg, dus zal er wel weer weinig geslapen worden door mij. Baal van mezelf dat ik zon watje ben, maar 't is niet anders...
Collo Verstandig om eens op tijd naar bed te gaan. Nou, er gaat van alles in, behalve slushpuppy Geloof sourz (zure mattensmaak zeg maar) met spuitwater. De rode en de groene versie. We hebben strandballen, zwembadjes, opblaasschildpadden,- eenden,- nemo's enzo. Hangen we op aan visdraad aan het plafond. Strandballen gaan zaterdagavond het pupliek in. Waterpistool met drank erin, blackloghts, zwembroeken etc. Dussss.... word leuk dit weekend haha
@collo; schoenen voor jongens zijn zo gaaf! Vond dat gele zo leuk! Julian krijgt straks ook van die stoere Allstars. Hmmm niet leuk om alleen te zijn veel telefonisch contact dan maar? Hier werd en wordt het roepen vaak een huilbui, en ohw dat lijkt wel een sirene @luuz; leuk feestje bouwen wordt dat! @hier; beau net huilend wakker geworden, die had zo'n drang om te moeten plassen maar had te laat gereageerd. Dus helaas een nat bed. Beau weer schoon en fris in een schoon bed gelegd, wasmachine draait weer
Iedereen die er toe doet is nu wel op de hoogte dus geen reden om het in de club te houden. Heb best prima geslapen trouwens, straks psz afbellen en Maura wegbrengen naar mijn zwager. Zo gaat de tijd tot 11 uur ook lekker snel.
@RiTi; Alvast heel veel succes straks, ik hoop je vandaag een beetje te kunnen volgen op ZP. Ik vertrek straks naar mijn ouders, wat een prutweer zeg. Net als vorige week toen ik naar het ZH moest.