@Dees: veel plezier en rust bij je ouders!! @Luuz: klinkt alsof dat een leuk feestje gaat worden, helaas is t weer er niet echt na @Hier: kids voor de laatste keer naar school gebracht met n brok in mn keel.. pff wat word ik daar emotioneel van zeg
Gelukkig niets buitenbaarmoeder! Het is een ma of mk die er nog zit. Volgende wweek nog een echo en pva over hoe nu verder.
Dees de groei is vroegtijdig gestopt. Het is zoals ik in de club schreef, zou anders nu 10 weken zijn.
Wow riti dat vind ik toch wel heel heftig voor jullie meid!!! Ik weet niet goed hoe ik moet reageren, superzonde! Maar wel goed dat je het niet wist?!
Jeetje Riti, dat is wel even heftig zeg!! Weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen...sterkte in ieder geval!
pfff wat een gezeik allemaal zeg Die mama van Alexander is behoorlijk lastig aan het doen, is behoorlijk overal aan het spitten of er geen rekeningetje van Alexander zn medische kosten is die ze nog niet heeft doorgestuurd. Is volledige apotheek uitreksels etc aan het opzoeken, gaat tot aan Januari 2012 terug en zelfs rolletjes verband van 94 cent! tuurlijk word freddy dan boos, en vervolgens gaat mevrouw dreigen hem zn co ouderschap af te nemen. Staat ze hier net aan de deur Alexander af zetten.. nou die wilde absoluut niet naar binnen en bleef aan haar geplakt zitten... tja sta je dan :S uiteindelijk na een half uur kwam hij toch naar binnen. tegen mij doet ze alsof freddy niet eerlijk is tegen mij want zij was zo coulant om hem die rekeningen van januari 2012 niet aan hem te geven :S (ik weet dat freddy haar toen geld heeft gegeven omdat zij krap zat, maar goed laat haar maar denken) een hele gedoe dus :S want ze speelt ff met ruim 320 euro wat ze onder fred zn neus duwt, mja ik kan gelukkig met een rekenmachine overweg en dr klopt geen drol van... verteld ze mij net dat freddy haar super vaak belt als hij op zn werk zit en haar bedreigd. Nou sorry maar freddy doet er alles aan om geen contact met haar te hebben, hij laat zelfs in zn gsm zien dat zij hem steeds belt met gezeik en dreigementen, hij belt haar nooit, maar goed. ondertussen is Alexander de klos..... die heeft het altijd zo fijn hier en nu ineens niet meer... wij praten met hem nooit over haar of dit soort zaken, en nu probeert ze me net te vertellen dat Alexander woensdag van school thuis kwam en zei "ja mama nu weet ik waarom papa boos is op jou, hij zegt dat jij zijn rekeningen hebt geplunderd" ehhhh nou dat hebben wij dus noooit gezegd waar hij bij was he :S maar goed, gaat allemaal heel erg ver vind ik wat ze allemaal doet. zucht.... lang verhaal, veel stress
RiTi Poeh meid, toch wel erg heftig... Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Kun je het allemaal wel een beetje verwerken? Dre Jee meid, wat een gedoe weer... Zo vervelend als mensen zo op geld belust zijn... Hoop dat ze snel weer terug in haar hol kruipt en jullie niet meer lastig valt... Wat dat betreft is P. een lafbek, maar heb je er nu iig ook geen last van. Zou hier vanaf vanavond even een weekend manloos zijn, maar Ferdy belt net dat hij vanavond nog wel terug komt om hier te slapen en morgen pas daar slaapt. Vind ik erg prettig! Hoef ik maar 1 nachtje alleen... Hoor Luuz al denken....stel je niet zo aan mens! hahahaha Vind het knap hoe jij het altijd in je eentje doet hoor! Stoer mens!
Trusten ladies! @RiTi; nogmaals heel veel sterkte. @dre; wat een gedoe weer zeg, het moet ook altijd om geld draaien! @Collo; haha, wel fijn dat het maar 1nachtje is morgen. Fijn dat ferdy toch thuis komt slapen. @Hier; nog best druk hier, valt me vies tegen. Overweeg om morgen toch weer naar huis te gaan. .frustraties frustraties *zucht * Nu eerst zien te slapen
@all, thanks! Het is wel een kluifje om allemaal op een rij te krijgen. Ik ben heel blij dat deze zwangerschap sowieso niet goed was gegaan, ongeacht wat ik gedaan had. Gewoon pech, lullig maar waar. Ons doel was zwanger te worden en dat is dus gelukt, heel even. Jammer dat we die euforie niet heel even hebben gehad, al scheelt dat nu natuurlijk enorm. Ik hoop heel erg dat het toch nog spontaan los komt allemaal, genoeg medisch gedoe gehad.
Dees, oeh lastig, lastig, jammer dat het niet lekker gaat. Dretjuh, ze zegt meer over zichzelf dan over Freddy of jou he, maar dat weet je al. Jammer, dit kost zo veel enerie, sterkte. Collo, oh fijn zeg, scheelt weer. Herkwn het wel hoor. Vind alles prima, maar ben minder relaxt, slaap slechter etc etc alleen. 1 nachtje, dan is hij er weer
RiTi Ja het is zeker pech, maar stop het niet te snel weg, want dat komt je anders straks in je billen bijten... Hoop dat het nu eens mee mag zitten voor jullie. Dees Lig je weer een beetje overhoop met je ouders? Je ging daar juist heen ter ontspanning he? Als het dat niet is, moet je de kids morgen gewoon weer in de auto laden en terug naar huis rijden hoor!
Klopt Collo, hier moeten we echt nog even op kauwen. Fijn vrij weekend in het verschiet en morgen mijn lieve vriendin en fam even hier. Dennis en ik staan er heel verschillend in, maar we weten elkaar goed tevinden.
@collo; heb de tekst ff weggehaald.. Hmmm dat was het ff voor nu @RiTi; Pfff dit is best een hele kluif inderdaad, heftig. Ik blijf nog steeds duimen en hopen op een plakker! Weet het even niet zeker meer maar was dit je 1e miskraam
Dees, wat bedoel je met hopen op een plakker? Voorlopig zit deze nog goed vast, en daarna moet de hele behandeling opnieuw opgestart dus als we dat al doen duurt dat nog een hele tijd. Dit is mijn eerst mk inderdaad. Vandaag mijn lieve vriendin op bezoek met man en dochter, heel gezellig. Ze voelde zich zo rot, ze is zwanger (net 6 wkn, heel pril). Snap wel dat ze het moeilijk vond, maar ben echt vooral blij voor ze. Het idee dat we anders samen zwanger waren geweest steekt wel even, was wel heel leuk geweest.
RiTi Dat zal nog wel even blijven steken denk ik. Het enige wat dat echt een beetje verzacht zou een nieuwe zwangerschap zijn. We gunnen het jullie allemaal zo ontzettend. Jammer dat dat soms niet genoeg is. Maar wij blijven gewoon hopen. Hier Dag alleen met de kids overleeft. Zijn even naar de dierentuin in Best geweest. Daar zijn twee babypantertjes geboren. Te schattig! En een heleboel kleine biggetjes. Lekker even bij de kinderboerderij de lammetjes en geitjes geaaid, helemaal leuk! Zometeen Julian nog even een flesje en dan kan die ook naar bed. Hopen dat ik een beetje kan slapen vanavond. Gisteravond in bed Verliefd op Ibiza gekeken. Slecht verhaal, matig acteerwerk, maar precies waar ik gisteren aan toe was. Heerlijk!
@RiTi; Met een plakker bedoel ik eigenlijk dat ik ontzettend hoop dat het nu eindelijk eens goed mag gaan. Ik snap dat dit vruchtje nog los moet komen, misschien heb je het daarmee verward icm plakker. Was niet mijn bedoeling. Fijn dat je vriendin er voor je is in deze moeilijke tijd. @Collo; Zo'n suffe film kan soms inderdaad maar erg fijn en leuk zijn. Gezellig een dagje dierentuin. @hier; Weer thuis Ik hoop dat ik er nu weer van geleerd heb thuis te blijven en niet weer bij mijn ouders te blijven logeren. Wat heb ik me op zitten vreten