December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Panos; Dankje :)
    Welcome back! Lekker bijgekleurd?

@Dre; Sinds eergisteren denk ik eraan om deze gebeurtenis vast te laten leggen. Iets met een sieraad of een tattoo (klein).
    Vind het alleen lastig te bepalen wat ik wil.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, je lijf krijgt een optater en je weerstand natuurlijk ook, rustig aan.

Hier zette het gisteren gelijk goed door, wel even pittig maar vooral omdat je niet weet hoe lang het gaat duren. 's avonds was het namelijk al weer voorbij en achteraf gezien valt het me mee, de pijn was heftig maar relatief kort.
    Nu beetje verkreukeld en slapjes maar een heel relaxt dagje in het verschiet.

Dacht even twee leuke jurkjes voor Maura uit te zoeken maar het aanbod in haar maat is wat beperkt. Wel leuke hoor maar met de hoofdkleur groen, wat haar goed staat maar ze heeft ook al een jurkje met hoofdzakelijk groen.
    Jaja, mijn maandagochtenddilemma :)

Denk dat ik vandaag dus webwinkelend doorbreng. Zoek ook nog ijsvormpjes, en heb daar veel eisen voor.

Heb allemaal enthousiaste plannen voor de tuin en zo, maar ik hou me maar even koest een dagje.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Sterkte zeg :(
    Zeker weten dat jij je vandaag even rustig gaat houden.
    Ben je alleen thuis met Maura of is Dennis ook thuis?

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, nou de timing is erg goed. Dennis is vrij op maandag en Maura naar de psz. Volledige ik-dag dus.
    Vanmorgen ontbijt op bed met krant en in afwachting daarvan een knuffelpeuter bij me, heel fijn allemaal.
    Kan me voorstellen dat je iets wil doen of vastleggen, is erg persoonlijk. Succes met nadenken en uitzoeken wat bij je past.

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @RiTi: ah lekker een ik dagje, dat kan je vandaag wel gebruiken. Wat erg van je pijn :(

@Dees: kan me ook voorstellen dat je inderdaad zoiets wilt vastleggen, sieraad of tattoo zie je inderdaad best vaak en tja waarom niet.

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ola!

@Riti..heftig, toch los aan het komen nu. Fijn om dan even een ik-dag te hebben. Hopelijk is de pijn en het bloeden nu snel voorbij. Sterkte ermee!

@Riti2...wowwwww 3x12? Dat is een lekker lapje! Het klinkt echt superleuk en ik krijg er spontaan kriebels van. Misschien ga ik er weer gewoon mee aan de slag. Moet er wel een boom flink gesnoeid worden want die hangt over het stuk heen en flink onkruid wieden. Wel leuk voor Milan.....heb ook altijd al kippen gewild. Denk dat we dat volgend jaar echt gaan doen...hihi

@Dees..supermooi iets van een aandenken. Een vriendin van mij heeft zo'n mooie tattoo. Zij heeft een heel fijn armbandje en daar hangt dan een klein kettinkje aan met een vogeltje. Kun jij dan eventueel een vlindertje doen. Weet niet of je ervan houdt om het op je arm te doen. Als je wilt kan ik een foto ervan maken bij haar.

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Chicken, oh kipjes, zo leuk! En icm een moestuin ideaal. Ze eten graag slakjes :)
    De helft van ons lapje moet nog ontgonnen, man wat een werk die kleigrond omwerken tot iets fatsoenlijks.

Dretjuh, Dank je, pijn is weg hoor. Zelfde als afgelopen weken nu, goed te doen.

He het zou toch lekker zonnig worden vandaag? Schijnt hij bij jullie al?

@ all, dank jullie wel! Fijn al die steun.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    nope geen zon :S

9. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    chocola dan?
    Ook niet te bekennen hier :D

10. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    haha hier ook nie :D

11. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Hier ook niks van dat alles!

Wist niet eens dat kippen slakjes eten....ideaal dan!!!

We zijn ook aan het denken over een nieuw poesje..Milan heeft het zo vaak over dat hij Gizmo mist. Zal dan na de vakantie worden. De asiels schijnen over te lopen van kleine katjes. Ook van oudere, maar het liefst heb ik dan een jong beestje. Heb vroeger wel eens oudere asielkatten gehad, maar die gingen dan ook weer snel dood enzo...brrr...heb het er even mee gehad. Heb nog een trauma ervan..

12. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Chicken, aaah een lief poesje èn kippies, wat een gezelligheid! (kan best samen trouwens)

iemand de Ben & Jerry's gezien dan?

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ben & Jerry's....even kijken....nope ook niet! Heb wel twee hele gezonde van vitamineoverlopende kiwi's!

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Fruitschaal en vitaminedrank al op.....ben erg ernstig toe aan iets ongezonds :)
    En nóg meer aardbeien eten helpt ook niet zonder chocoladefondue

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; reep cote d'or langs brengen? ;)
    Heb ook nog magnums in de aanbieding :)

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, wauw!
    In Frankrijk een heerlijke cote d'or gevonden met zoutcaramel en amandelen, heerlijk was die.
    De boodschappen gingen vanmorgen niet door ivm de verbouwing van de supermarkt, volgens mij moeten we die maar gaan doen :).

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ik heb geloof ik geen zin meer om te werken...

18. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    jeej het zonnetje komt hier eindelijk door...meteen al t onkruid weggesnoeid in de zijtuin...

heey over kippen he, ja wil ze nog steeds, maar als je die los laat lopen in de moestuin dan vreten ze toch ook alle groenten op ipv alleen het onkruid en de slakken of niet?

19. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Das een goeie vraag Dre.....ja Riti, hoe zit dat dan? hihi

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009