December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ha gebeld en moet langskomen maar durf echt de weg niet op.
    Nu een afspraak staan om 18.15
    Hopelijk krijg ik nu jeroen te pakken

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Jeetje Dees.....hoop dat het komt door alle stress. Kan heel goed he...herken het van mezelf van jaren geleden :(. Stress, trauma...kun je echt lichamelijk last van hebben.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Lig nu te janken op bed, jeroen schrok van mijn stem en is nu gelijk onderweg naar huis.
    Ik durf niet te zeggen of het stress is, het voelt iig niet goed :(

4. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ach meis toch....dikke knuffel!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Sterkte meid. Niet leuk:(

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Moet me nu om half6 melden

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #4747 BLiS, 3 jul 2013
    Laatst bewerkt: 3 jul 2013
    Ben weer thuis, blijk nu bloedarmoede te hebben en moet extra ijzertabletten slikken.
    3xdgs ipv 1xdgs
    Bloeddruk was nu heel erg laag, 80/55 en de kleur van mijn slijmvliezen was niet goed.
    Denk je vooruit te gaan....*zucht* :(

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Ja, ongebakken zagen de pannekoeken er wel leuk uit. Gebakken deden ze me denken aan gebakken moederkoek...dan zit je ineens toch een stuk minder smakelijk te eten.... Volgende keer maak ik za maar blauw ofzo...

Die Drankjes van The Insiders had ik ook gekregen. Inmiddels zijn ze op, alleen nog een paar flesjes mango smaak staan er in de koelkast op mijn werk. Iedereen werd er wel heel vrolijk van. Moet ook zeggen dat ik ze erg lekker vind. Vooral de Blueberry is jummie. Jammer alleen dat er suiker in zit. Als ze hier een light versie van maken ben ik verslaafd...

RiTi
    Ja, of iemand die de aardbeieen kan verwerken tot (ik noem maar wat...) taart! Of jam ofzo? Of ruilen tegen frambozen...mmmm
    Bij ons vannacht Ferdy die op het bed stond om een mug tegen het plafond te spletten... Ik deed maar net of ik sliep.

Dretjuh
    Is dat die ijssalon waar ze om half 10 savonds nog met een rij buiten staan? Daar kwamen we volgens mij langs op weg naar jullie. Kei druk nog savonds laat...

Chicken
    Wow, in ieder geval een blauw oog met resultaat. Ik heb altijd het idee dat de muggen het erom doen en me zitten uit te lachen...
    Fijn dat het je weer gerust bent op je mannetje. KDV's vinden het altijd heel eng als kindjes afwijken. Op wat voor manier dan ook.

Dees
    Goed dat je even langs de ha bent gegaan dus. Nu dus nog meer rustig aan en even herstellen...

Eergisteren had Ferdy trouwens Lizzy recht op haar kop laten vallen uit zijn armen. En uit reflex om haar proberen op te vangen is hij ook nog eens op haar haar gaan staan waardoor er echt een hele pluk uit is getrokken. Kon hem wel wat aandoen! En gelijk weer zeggen dat het wel meevalt...echt zo typisch voor hem! Nee, je hebt door je stomme gespeel je kind op haar hoofd!!! laten vallen. Als dat in de woonkamer op de tegelvloer was gebeurt had het heel anders af kunnen lopen. Ik heb er helemaal niks meer over gezegd tegen hem, maar ik was zoooo boos. Daar was echt vette ruzie van gekomen anders. Gelukkig had ze alleen maar een bult op haar hoofd en was het snel weer over, onze kleine bikkel.

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Heb vanavond trouwens een fietskar gekocht op Marktplaats. Voor 60 euro kan ik nog eens een gok nemen. Eigenlijk eens kijken of ik van tafelzeil leuke kussentjes voor erin kan maken...

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; ben ook blij dat ik toch gebeld heb, ik verschuldigde me nog wel bij de HA maar hij gaf duidelijk aan dat ik altijd moet bellen en echt niet moet gaan twijfelen.
    Het is echt een nadeel als je het zelf eerst wil gaan uitdokteren..
    Hij zag ook wel dat ik me belabberd voelde, en Luca was zo lief...die hield stevig mijn hand vast en sleurde me de kamer in van de HA en zei tegen de HA "Mama is ziek". Zo lief!

Hihi die blauwe variant doet me dan gelijk denken aan een platte smurf..

Oef Lizzy had een jongen moeten zijn..wat een bikkel is ze toch!

11. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

He meis toch.
    Helle dikke digi knuffel.
    Doen rustig aan he lieverd.
    *knuf*

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ah, dat is echt lief van Luca. Ik zou denk ik helemaal volschieten als ik dat zou horen...

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik moest mijn tranen ook wel even bedwingen :)

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: JA! Da's die ijssalon ja whaha daar staat inderdaad een serieuze wachtrij altijd ja
    Oei arme Lizzy toch :( Hoe is het nu met haar?

@Dees: oei da's niet zo best :( nu maar goed aansterken! dikke knuf voor jou
    Wel heel lief van Luca zeg!

@LW: Hoe is t met je mopke?

@Hier: oempf Alexander was gisteren zo druk dat ik er nu nog moe van ben..... maar ze zijn nu braaf aan t spelen..... nog wel.... de hele avond weer gezeik van da wijf gehad, zucht....
    morgen is freddy n dagje vrij, erg fijn want energie is 0,0 weer

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ola!

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ola kip!

ahhh eindelijk zon!! en warmte... hmmm.....
    en dan spelen de kids binnen :S pfff

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ha Dre! Is het lekker buiten? Zit binnen....achter m'n buro...heb zin om lekker te hangen in de tuin met een wijntje...mmmm....oh nee, kan niet, moet hardlopen..haha. Ga vanaf vandaag beginnen om in 16 weken te trainen voor een halve marathon (zegt ze heel stoer en vastberaden.*tok*)

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, oeh wat een smak, ik zou me ook te pletter schrikken. Zelf onthoud ze alleen de lol van het spelen met papa :)
    Weet niet meer of ik dat nu al geschreven had, maar buuf op de moestuin heeft 'last' van haar ontplofte frambozen. Zou echt onzin zijn als zij aardbeien in haar tuin gaat zetten en wij met een miniframboos gaan starten, ik loop haar alleen vaak mis.

Dretjuh, hopelijk nog lekker buiten geweest met ze?
    Gisteren inderdaad lekkere ijsjes gemaakt van de aardbeien. Ze fijn door een zeef gehaald en een beetje vlierbloesem en munt er door, was ook echt wat voor jou geweest :)

Chicken, gaaf de halve marathon, succes met trainen, gaat je vast lukken!

Hier gisteren zo veel mogelijk aangestuurd op een uitje vandaag, zodat ik bij instortingsgevaar niets meer hoefde te doen.
    Lekker naar het speelbos geweest, heerlijk de ruimte en al gauw de plomp in (met tijdig het inzicht gelijk haar hele broek maar uit te doen ipv alleen omslaan).
    Merk echt dat het al weer een stuk beter gaat, moet wel regelmatig wat eten en op tijd even zitten maar dan gaat het ook prima. De 6km fietsen er naar toe viel me ook niet tegen, al ging ik wel wat langzamer. Zit flink aan de extra vitamines en ijzer en laat het nodige thuis lekker de boel, maar zo blijft het wel leuk.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Gewoon lekker je eigen gang gaan, dat werkt het beste. Zag al een leuke foto voorbij komen op fb:)

Dees
    Toch niet voor niks langs de ha geweest dus. Bloedarmoede is geen pretje. Kalm aan doen meid.

Collo
    Auch.. zie het zo voor me. Brr. Kan hard aankomen:$ maar neem aan dat hij haar niet expres heeft laten vallen;)

Waaaarom ging ik ook alweer 2 uur (!!) Fietsen met die twee aapjes? Oja, omdat het leuk is. Ahum, nu dus zere en zware benen.
    Lenn ligt half te slapen, elise doet ook een poging dus ik plof op de bank met een kop koffie.

Morgen naar de kapper:D

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Fijn dat het wat beter gaat Riti...lekker eruit doet wonderen!

Deel Deze Pagina