December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou vanavond bellen we de hap even voor advies. De leidster maakte zich dus ook zorgen. Vandaag heeft ze slecht gedronken, stem ging beter maar is sinds vanmiddag weer helemaal weg. Je hoort haar niet eens huilen! Ze heeft ook nauwelijks gedronken en geplast. Qua hoeveelheid had ze het makkelijk met 1 luier kunnen doen. Straks even kijken of ze haar flesje wil en als ze beide slapen bel ik even. Wil ze haar fles niet dan bel ik dorect even. Blegh, ik vertrouw het totaal niet.

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ach arm meisje :( veeeeel beterschap voor de kleine meid

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Nou 21.00 uur kunnen we terecht. Net even laten huilen op hun advies, weer gaan kijken en geen tranen :(

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Luuz
    Beterschap met je meisje, hoop dat het allemaal meevalt.

Hier ook een meisje met verhoging. Hopen dat het morgen weer weg is.

Chicken
    Zwangerschap gaat eigenlijk best goed. Heb weer wat meer energie, maar wordt enorm beperkt door de BI. Maandag naar de bekkentherapeut. Hoop dat die wat tips heeft.

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, Sterke!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @luuz; succes!
    Laat je ons even weten hoe en wat?!

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Meisje heeft een flinke oor en keelontsteking. Plus tegen uitdroging aan.
    Nu flinke kuur meegekregen en verder moet ze strak in de zetpillen. Als ze morgen niet meer heeft gedronken dan vandaag of plast nog te weinig dan wordt ze opgenomen. De huisarts had ALLANG in moeten grijpen!

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, jeetje joh :(. Hou haar maar goed in de gaten.
    Kuur en zetpillen zorgen hopelijk voor meer drinken, arme meid.

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Word een onrustig nachtje. Ben doodsbang dat ze wegvalt terwijl wij liggen te slapen. Lenn heb ik overgelegd in ons bed en ik slaap vannacht in lenn zn bed.

10. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Wat'n avond... Lianne voorover van de wc gevallen... Pff. Hele verhaal volgt. Iig lijkt alles mee te vallen...

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Luuz
    Succes vannacht. Fijn dat je zetpillen en een kuurtje hebt. Met de zetpillen zal ze zicg misschien wat beter voelen en wat meer gaan drinken.

Joyce
    Oh nee, dat had Amy ook laatst. Ik was nog te slaperig en kon haar niet op tijd opvangen. Hier gelukkig zonder blijvend letsel...

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @luuz; hoe is de nacht gegaan? heeft ze goed gedronken?

@joyce; tjee zeg! wat schrikken!
    Hoe is het met Lianne?

@hier; rustige nacht achter de rug gelukkig, beau blijft droog de nachten en luca sliep weer eens een nachtje door.

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vanmorgen leek ze een goeie plasluier te hebben, maar eenmaall de luier af wwas dat toch niet het geval. De fles weigerde ze vannacht, maar dat heeft ze altijd al gedaan als ik haar wakker moest maken voor een voeding dus daar zoek ik niks achter. Ze drinkt een stukje beter maar net was ze gevallen en huilt nog steeds zonder tranen en plassen sindsdien nog niet gedaan. Tissen de middag bel ik even weer om verder te overleggen. Mijn gevoel is nog niet rustiger en daar vertrouw ik nu even op. Mocht ze wel beter gaan plassen ga ik gewoon aan het werk (bij papa is ze ook in goede handen). Eel weet mn baas overal van en mijn collega heeft aangeboden om de hele avond standby te staan om me over te nemen. Man en Lenn gaan zo naar de verjaardag van mn neefje maar blijevn niet lang

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Inmiddels 2 flesjes goed opgedronken. Iets laten staan maar niet noemenswaardig. Tussendoor ook gewoon gedronken uit een beker. Overlegd met de hap en ze hoeft niet langs te komen vanmiddag. Wel moet ze eins van de middag een goede plasluier hebben gehad gezien de hoeveelheid drinken dat ze heeft gehad.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; Gelukkig lijkt het nu weer de goede kant op te gaan!
    Hopelijk heeft ze straks een redelijke plasluier.

16. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, gaat gelukkig de goede kant op, hopelijk zet het door.

Lekkere lazy saturday hier en dan al met al nog best veel doen. Morgen komt Doortje met de fam dus fijn weekend zo.
    Die helm zorgt voor extra zelfvertrouwen blijkbaar, ze gaat als een speer! Durf nog (lang) niet zelf te fietsen dus doe aan snelwandelen ;).

En dan nu snel weer mijn boek in.

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; Snelwandelen is het begin van hardlopen ;)
    Veel gezelligheid gewenst morgen!

@hier; Wil slingers ophangen maar weet eigenlijk niet waar ik ze aan op moet hangen, kan ze niet in de muren steken met punaises of spelden.
    J. is weer eens even aan het werk dus ik zag mijn kansen schoon om even het huis voor hem te versieren :D
    Dus nu even bedenken hoe het op te lossen..

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, lastig probleem. Hier een permanent spijkertje onopvallend in het hout en verder gelukkug een hoge kast.

He ja, hardlopen op hakken met de boodschappen :p.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ohw nee hardlopen met de boodschappen is geen goed idee.
    Had niet begrepen dat die combinatie werd gemaakt :D
    Hier dus vrij weinig hout, alleen bij de achterdeur en in de keuken en bij de woonkamerdeur.
    Ben er zoals je begrijpt nog niet over uit :)

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Uit bed gehaald en een lucht in de slaapkamer! :$ had de arts al voor gewaarschuwd gisteravond. Een mooie plasluier geproduceerd. Nog niet zoveel als normaal natuurlijk maar er komr weer voldoende uit. Net weer wat gedronken, ab en zetpil gegeven en zo weer een flesje. Ze drinkt ineens echt veel. Niet gek natuurlijk:D
    Man komt zo thuis en over een kleine 1,5 uur vertrek ik richting werk.

Deel Deze Pagina