Luuz, he bah wat n klote nieuws!! Heel veel.sterkte voor je zus!! Hopelijk snel meer nieuws van de vk en de gyn!!! Dre, hihi, wijsneusje!! Jamie heeft ook weer luiers om snachts. Denk te veel indrukken nu ze zo met vriendjes speelt... Lw, time flys!! Voor je t weet...... Chicken, nogmaals veel.sterkte voor je vader! Hopelijk is hij er snel bovenop!! Hier irriteer ik me groen en.geel aan 1 van Jamie dr vriendinnetjes! Kind maakt steeds de dienst uit. Stuur ik ze alle 3 weg omdat we gaan eten. Maar eerst allemaal helpen opruimen. Zegt ze: o ik ga even mn schoenen uit de tuin halen, en hop weg is ze. Tijdens t eten staat ze 4(!) X aan de deur in n half uur of J al klaar is. Nee, en ze komt zelf wel naar buiten als ze klaar is! Jamie met veel pijn en moeite aan tafel kunnen houden, want die wou natuurlijk naar buiten. Staat t kind weer voor de deur of J al klaar is. Snel snel nog 2 happen naar binnen en.floep weg was J. Buurkindjes waren ons pad nog niet af, gaan ze bij dat ene kind naar binnen en J mag niet mee! Want ze gaan knutselen, en dat is.voor 4 en 5 jaar oud(?). Dus ik loop er naar toe want t ging allemaal n beetje moeizaam tussen die kinderen. Jamie snapte er geen bal meer van, en terecht. Zegt t andere vriendinnetje: kom Jamie, dan ga ik wel met jou naar de speeltuin! Wordt ze door dat minder leuke kind terug geroepen dat ze bij haar moet spelen en Jamie maar alleen naar de speeltuin moet! Maar dar wou ze niet. Ze wou met Jamie naar de speeltuin. Helaas werd ze naar huis geroepen door dr moeder om te eten. Dus ik zeg tegen t minder leuke kind: nou, heeft Jamie hier zo veel moeite voor gedaan om snel te eten.. Vanmiddag was mevrouwtje ook helemaal beledigd dat ze vandaag niet hier mochten spelen.. D slaapt weg slecht nu (sprongetje) en als ze dan met 4 kids hier herrie aan t maken zijn als D eindelijk slaapt. Sorry, andere keer beter.. Zegt t kind: nou, dat is ook saai.. Kom we gaan wel bij (andere buurkindjes) spelen..... Was echt. Ff flabbergasted!!!
Minnie Probeer de dierentuin in Best eens! Echt een leuk klein dierenpark met nog leuke prijzen. Leuke speeltuin erbij en pannekoekhuis ernaast. Panos Zit er al wat schot in de huizenmarkt bij jullie? Je hebt ook nog steeds een huisje in de Randstad toch? Wij gaan deze zomer naar Z-Frankrijk. Zelfde plek als vorig jaar wegens gebrek aan een beter huisje. Is ook erg moeilijk want huisje is ideaal. Leuk twee nieuwe kittens!! Niet al te serieuze namen hoop ik? Dre Thanks voor de tips. Poeder over de foundation heen dus? Heb dan altijd het idee dat ik met zon pannekoek op loop. Met Lizzy gaat alles prima. Vandaag is ze weer haar hand en knie open gevallen....typische peuter dus! Klinkt als een geweldige avond Dre! Zulke avonden maken echt alles weer goed he? Kan ik zo van nagenieten! Hier trouwens ook nog een Amy met een luier snachts. Ik wacht nog even tot ze het zelf aan geeft. Luier zit hier nog elke ochtend wel redelijk vol. Luuz Ach, wat vreselijk naar van je zusje... Heel veel sterkte. LW IK ga op vakantie juist altijd voor die vage restaurantjes en eettentjes. Zolang er maar genoeg locals zitten, ga ik er ook wel eten. Locals zijn kritischer dan toeristen! Minnie Brutale en vervelende kinderen vinden mij echt niet lief. Ik heb daar echt zon hekel aan dat ik kinderen echt heel streng toespreek... Vraag maar aan Dees.... (ooit een keer in zon indoor speeltuin eens even de orde hersteld...)
Chicken Ga er vanuit dat alles oke is met ja papa als hij weer terug is op de kamer. Nu maar hopen dat hij snel hersteld!
Collo, ik.normaal ook haha... Maar.t.punt is dat ze nogal se dienst uit maakt. Stel ze wil niet meer met J spelen, is de kans aanwezig dat de andere 2 kindjes dat ook niet meer doen. Ze is.namelijk wel zo geniepig om hun dan zo ver te krijgen. En ik was zo blij dat J eindelijk vriendjes had hier!!! Dr was trouwens nog meer gebeurd.. Zoals J al verschillende keren op komen halen terwijl ze n ijsje of snoepje had, (en J mag nou eenmaal niet de hele dag door snoepen)... En zo nog wat dingen, maar dat stak wel. Met name t steeds aan de deur komen en dan uiteindelijk J buiten sluiten! Terwijl ze zo'n grote meid was en dr hele bord in no time leeg had zodat ze kon gaan spelen... Echt zo sneu!!! Was pisd of!! Weet dus ook niet goed of ik t ze zelf uit moeten laten 'vechten' (J is niet snel op dr mondje gevallen, maar hierin speelt leeftijdsverschil toch wel nog n rol) of ingrijpen....
ff snel tussendoor! Pa kippie alles ok dus? Mooi zo! Vond het zo spannend!!! Nu op naar een snel herstel! haaaai iedereen !
Minnie Heb zelf veel te lang echter dat soort vervelende kindjes aan gelopen toen ik zelf kind was. Zulke vriendinnetjes zijn zo slecht voor je gevoel van eigenwaarde. Die bazige kindjes halen hun energie uit zulk superieur gedrag. Veel kindjes durven idd daar niet tegen in te gaan totdat 1 het wel doet. Dan worden de bazige kindjes buiten gesloten en worden ze vaak ineens een stuk milder.... Tenminste dat is mijn ervaring die ik zelf heb opgedaan als kind...
Goedemorgen! Ruk geslapen. Elise was behoorljjk onrustig. Ze kijkt nu een filmpje, dus snel tassen inpakken en naar mn schoonmoeder. Dan gebak halen voor het werk en een dagje flink knallen op de eerste meppeldag. Maar man, wat ben ik nog moe en duf. Schoonmoeder houdt wat eten apart dus hoef vanavond alleen nog maar naar huis te rijden en thats it. Gelukkig geen gehaast vanavond.
Luuz: allereerst wat ontzettend sneu voor je zusje! Hopelijk mag het heel snel wel goed gaan...Maar daar heeft ze nu ook weinig aan... Heel veel succes vandaag, jammer dat het weer nu net wat minder is...you go girl! Nog 2 dagen werken en dan heb ik ook vakantie!!! YES! Dus ik ben werken doei!!
Achterlijk achterlijk achterlijk....meer woorden heb ik er niet voor. Mijn vader zou ten eerste morgen om 13:30 geopereerd worden. Mijn moeder mocht er een uurtje van tevoren nog bij. Komt ze daar, is ie om 12:00 al naar de OK gegaan. Kon ze niet eens meer gedag zeggen!! Voor hetzelfde geld gebeurt er iets.... Ten tweede is er nog door niet één arts contact opgenomen of de operatie geslaagd is. Niemand gezien. Mijn moeder is om 16:30 weggegaan omdat mijn vader heel duf was. Ik kwam bij hem rond 17:30 en toen sliep hij, hij werd wakker, maar was niet echt bij en had een morfinepomp. Ik brak echt even een beetje gisteren...zo'n grote vent, zo wit en helemaal van de wereld. Oh, krijg net een smsje, alles is goed gegaan, nieuwe heup gaat 30 jaar mee en met de pijn gaat het ook goed...pfffff...sorry moest het even kwijt. @Luuz..ach wat sneu voor je zusje zeg..heel veel sterkte! @Suus..bijna vakantie!!!!
Fijn dat het met je vader goed gegaan is Chicken! Nee toch Luuz....verschrikkelijk zeg. Ik zit in een vergelijkbaar schuitje. MIjn beste vriendin heeft gisteren een mk gehad op haar vakantie. Een goede echo gehad met 8 weken en nu zou ze 10 weken geweest zijn. Ze belde eergisteren al op dat ze bloed aan het verliezen was....Zo balen! Nu kan ik ook niet eens haar even gaan knuffelen..gelukkig komen ze zaterdag naar huis. @ Collo we waren in Frankrijk geweest, in het Loiredal (zo'n 700km vanaf ons) Klinkt ook prima Dre, lekker naar Spanje! Thuis qua klussen schiet het gelukkig op. Al het lakken is op zolder klaar, op de 1e verdieping moeten alleen de deuren nog. Zo al het er nu uitziet gaan we morgen de muren op zolder verven en kan mijn mannetje zondag de vloer daar gaan leggen. Ben zo benieuwd hoe het wordt! Van de dakkapel meneer weer eens niets gehoord terwijl hij maandag zou bellen over een plaatsingsdatum...zucht....
Collo, pcs!! Maar waar dus over struikel, moet ik wachten tot J dat zelf in gaat zien (wat wss niet lang meer zal.duren.. T is nu echt nog dat t te nieuw.is.. Bij fam trekt ze namelijk wel dr mond open als.iets dr niet bevalt) of moet ik nu al in grijpen?? Momenteel vind ik t met name vervelend dat ze hier elke 5 min aan de deur staan. A) J wordt er zwaar onrustig van, en wij eigk ook. En B) D wordt al zo snel wakker, en slaapt al zo slecht! En dan is t niet 1X klepperen en ff wachten, nee.. Dat gaat net zo lang door tot er open gedaan wordt! Chicken, wat!!! Ooh ga.je er nog n melding van maken?? Heel slecht zeg!! Zo ga je niet.met mensen om! Iig heel fijn dat alles.goed gegaan is!! Happy, kun je m.zelf niet bellen??? T zal.iig niet.lang meer duren voor je er van kunt.genieten... Hier, de.nacht was te kort...
@Happy..ach jouw vriendin ook al..jeetje wat sneu zeg, sterkte voor haar! @Minnie..tja, ik weet het niet, ik ben blij dat het goed is gegaan. Ik geloof niet dat ik er puf voor heb. Normaal gesproken zou ik heel boos worden, maar door alles en door het verhaal van Suus in mijn achterhoofd ben ik een beetje van slag ervan en laat ik het maar denk ik.
Happy, ook wat erg van je vriendin!! Heel veel.sterkte!! Chicken, begrijpelijk!! Heb t verhaal van.Suus gemist.. Hier is t weer begonnen: Staan ze met zn 3e te klepperen (gelukkig ff en toen wachtte ze ipv constant,aar wel weer met n broodje..), of ze hier mochten spelen.. Nee, want D gaat nu naar bed... Oké, prima.. Zegt ze tegen.de andere 2, kom dan gaan we wel ergens anders spelen. Dus ik zeg tegen J: ga jij ook spelen of blijf je thuis? Nou die wou natuurlijk gaan.spelen.. Zegt dat kind: ja maar wij gaan iets.doen voor grote kindjes! (??) dus ik vraag wat dan. Zegt ze dat ze dat nog niet weet!!! Maar J loopt er gewoon achteraan. Wil dat stomme kind de andere 2 mee naar haar huis loodsen. Zegt t lieve meisje: nee ik ga met J bij mij thuis spelen.. N drama dat dat stomme kind maakte! Maar uiteindelijk zijn ze alle 4 naar t leuke kind dr huis gegaan.
@chicken: nou da's ook geen stijl van t ziekenhuis zeg!! pff belachelijk Is echt heel verschrikkelijk om één van je ouders zo te zien @Luuz: wat erg voor je zus @Happy: jeetje dan is ook heel je vakantie om zeep zeg... wat erg voor je vriendin...
T is klaar nu!! Ze zijn alle 4 in de speeltuin, en vervolgens gingen ze bij dat kind naar binnen. En J mocht weer niet bij dat kreng mee naar binnen en de andere kindjes wel! J helemaal over de zijk!! Als ze nu nog n keer komt vragen of ze hier mag spelen zeg ik dat de 2ling binnen mag komen, maar zij niet meer! Wat n kreng zeg!! Bah!!
Minnie Ik zou dr echt mooi een stokje voor steken.. Heb echt een allergie voor dat soort kinderen. Wat dat betreft ben ik zelf nog een klein kind hoor... Verhaal van Suus; haar vader is afgelopen jaar heel onverwachts overleden tijdens een zelfde soort operatie. Vandaar dat iedereen zijn adem inhield hier toen we hoorde dat Chickens vader ook zijn heup gebroken had. Happy Oh nee, wat sneu voor je vriendin! Echt zon ellende... Luuz Succes met komende drukke dagen. Hoop dat je meisje snel opknapt! Dees Alles goed daar op vakantie? HIer vandaag een heerlijk dagje gehad. Met de kindjes naar de dierentuin geweest in Best en daarna nog een pannekoek gegeten. Gelukkig waren ze bij het pannekoekenhuis erg behulpzaam want we zaten buiten op het terras en natuurlijk moest alles achetr elkaar plassen en poepen... En ik durf Amy wel achter te laten met Julian, maar Lizzy en Julian niet... Gelukkig bood een van de medewerkster aan om even bij Lizzy en Julian te gaan zitten want Amy riep vanaf de wc dat ze gepoept had....zucht En normaal kan ze haar eigen billen afvegen, maar vandaag dus niet. Maar verder ging het allemaal best goed zo met drie kinderen op pad. Vind dat toch altijd nog een beetje spannend.