Lw, Hopelijk kan je papa kitty morgen wel vinden!! De nacht is prima gegaan. Maar had r nog wakker gemaakt. Afgelopen.nacht was dat niet nodig, omdat ze om 19 al pap had gehad . Panos, als J verdriet heeft, en het zelf niet op kan lossen grijp ik in. Aah, had je alles.nog optijd binnen voor uk2?? Heel veel plezier iig!! Tijd vliegt idd!! Dre, lekker vakantie met.zn alle!! Geniet van.t heerlijke Spanje!! Joyce, haha opstartproblemen.. Succes!! Fijn dat alles.goed was bij t cb!! En wist helemaal biet dat je zo suf kan.worden van oogdruppels!! Iig was alles goed en hoeft ze dan gelukkig (nog) geen bril!! Heb.zelf ook -1 (weet niet welke kant haha.. Is al 4 jaar terug dat ik geweest ben) maar geen bril of lenzen... Heb er zelde last van. Hier gister heerlijk geshopt met VL en D!! Hebben weer leuke kleertjes voor de dames, vriend en ik alleen 2 hempjes.. En n waxapparaat!! AUW!!!!! Gister meteen geprobeerd (kon niet wachten haha) en t resultaat is 2 half kale benen hahaha... Hij pakte niet alle haartjes mee.. En stond dat je niet 1 plek meerdere keren mag waxen.. Dus straks de rest nog n keertje proberen... Verder gaan vriend en schoonvader vandaag eindelijk de voortuin onder handen nemen.... J is met Opa en Oma naar de dierentuin
Oh ik moest trouwens lachen gister!!! zit op de bank, zie ik n vent van 25 a 30 jaar de speeltuin in fietsen. Zet zn fiets neer, loopt zwaar overdreven 'stoer' naar t klimrek, gaat aan de middelste hangen, trekt zich n stuk of 10 keer op, loopt weer zo 'stoer' naar zn fiets, en weg is ie... Nou, ik piste bijna in mn broek van t lachen!!! Sportschool....?? Nee man, ik ga wel naar de speeltuin!
Haaai! (En trusten)hier flink druk met kinderen en vooral werken, dus kom momenteel uren tekort in een dag. Nu naar bed, ben gesloopt.
Ha dames, Hier ook een druk weekend gehad en morgen weer werken dus nu snel naar bed. Even nog:: Panos Van harte met je kleine grote vent! 2 jaar alweer! Wow, wat wordt hij groot! Tt morgen dames!
Morgen! Jeetje LW wat een gedoe! Kat al terecht?? Klinkt pijnlijk Minni dat wax apparaat van je..auwie Alles jarige gefeliciteerd. Leuke feestjes gehad, met taart ? Zo met Job naar de HA (11.45), had sinds gisteren hoge koorts en vanaf vandaag vlekjes. Zal wel 5e of 6e ziekte zijn maar ze willen de mazelen even uitsluiten...Dus we sjezen zo van het werk naar huis en straks weer terug...pfff... Gisteren bij mijn dinnetje geweest en foto gezien van wat zij denkt dat het vruchtje was. Nu is het rare dat ze een vergelijkbaar iets de dag erna verloor. Van beide een foto genomen voor de VK. Hopelijk kan ze snel bij de VK terecht voor een echo en haar vragen. Ze denkt dat het een tweeling was, terwijl met de 8 weken echo er maar 1 kindje te zien was...het is wat. Gelukkig is ze wel heel eerlijk tegen haarzelf. Er was gewoon iets niet goed, anders was het niet fout gegaan. Tuurlijk is ze verdrietig maar kan het gelukkig goed hebben. Knap hoor.
Lw, mooi buikje!!!! Kitty al terecht? Happy, he bah! Beterschap daar!! Chicken, hoe is met je vader?? Hier, rustig... Morgen met J weer naar KNO... Hebben besloten.toch buisjes te laten zetten. Ze is zo doof als wat! Regelmatig verkouden, en dan is ze weer n week.of 3 doof.... Nu zegt ze savonds in bed ook wel eens pijn te hebben aan dr oor..... Zo.sneu!!
Nee nog niet,iemand bij wie ik werk kijkt al paar keer voor Kitty hij woon in de zelfde straat. Niet echt een fijne gedachten niet wetend waar ze is.
@LW: ahhh wat een prachtige buik lieverd Jeetje dat Kitty nog niet terecht is zeg eerst je vissen dood en nu je kat zoek.... @MinnieMe: ehh waxen = auw! bah @Happy: oei hoe is het nu met job? als naar de huisarts geweest? Wat erg voor je vriendin @Panos: nog gefeliciteerd met uk2 joehoe 2 jaar alweer @Hier: druk weekend gehad, bruiloft gehad, speeltuinen, gezwommen, parken geweest noem t maar op.... Nu eventjes een dagje bij mn ouders, kids zitten in het badje en papa en freddy zijn aan het kijken voor n auto voor mn paps... Morgen dagje zee als het goed is bij ons weet je maar nooit hihi
Bonjour! LW, moooooi buikje! Happy, rot voor je vriendin zeg. Wat zei de ha? En schiet het op boven met klussen? Wou morgen het strandbad aan de plassen maar eens gaan proberen. Recreatie Midden-Nederland Erg groot allemaal en veel te spelen (een speeleiland?!?). Kan niet zo veel meenemen op mijn fietsje dus ben nog aan het puzzelen. Mijn vriendin heeft zaterdag een goede (vroege) echo gehad, andere vrienden vrijdag helaas geen goed nieuws bij hun echo. Het raakt me wel meer dan voorheen merk ik. Gisteren ziek geweest van wat dubieus vlees op de bbq van zaterdag, dat heb ik dus zelden maar mijn weerstand heeft ook duidelijk een tik gehad. Vandaag nog steeds rustig aan want zo slap als een vaatdoek. (je voelt je dan altijd 10 kilo lichter, maar dat is nooit zo he? helaas )
Zeker een mooie buik LW! Schiet al weer op he. Ik zal de mijne ook even spammen deze week. Job heeft 5e ziekte. In principe niks aan te doen dus gewoon uitzieken. Hij heeft er van geprofiteerd, lag net nog te slapen toen ik belde, vanaf 13.15....(normaal slaapt hij net een uurtje...) Dus we zitten waarschijnlijk vanavond met een wakker mannetje beneden... Klussen schiet lekker op. Alles op zolder en de 1e verdieping is geschilderd (lakken deuren/kozijnen en muren). Mannetje heeft gisteren laminaat gelegd en nu moet op zolder dan de PAX kast nog worden gezet. Met een beetje geluk slapen we over een week of 2 op zolder. Helaas komt de dakkapel pas 12 september...dus dan zitten we weer even in de troep. Ik wil graag met de babykamer beginnen en dan moeten wij daar dus echt uit Heftig Riti...je hoort het wel veel hoor de laatste tijd. Was het niet goed met het kindje of helemaal geen vruchtje te zien. Logisch dat het je behoorlijk wat doet toch...??! De plassen ziem er heerlijk uit! Geniet ervan morgen.
Happy, wauw, gaat lekker zeg dat klussen bij jullie. Wel fijn dat jullie al naar boven kunnen, kan je vast beginnen Weet nog niet precies hoe het zat, het was geen mooie echo, de rest laat zich even raden nog.
@riti: oei daar kun je goed ziek van worden hoor! In belgie laatst een meisje van 9, inmiddels overleden geloof ik.. @Happy: oei 5e ziekte, beterschap voor m.... Fijn dat het klussen lekker opschiet @Hier: kids lekker gezwommen en in de speeltuin gespeeld, rijd dalijk terug naar huis, morgen dagje strand in zeeland, leuk leuk
Dretjuh, ja, die had een nare ecoli te pakken las ik. Maar meestal loopt het gelukkig z'n vaart niet.
@riti wat heftig,ben je iets beter?doe rustig aan vooral me deze warmte. @happy ben erg benieuwt naar jou buikje. He bah beterschap voor Job. Kijk schiet al een beetje op. wel jammer dat de dakkapel de 12 in sept komt. Wordt dat niet krap?ivm hoogzwanger zijn dan? @dretjuh bezig bijtje en heeft je vader al een oogje op een auto laten vallen? Waar in Zeeland? Doe je ouders de groetjes. @hier Kitty is terecht hèhè,zit gelijk beter in me vel. Dank jullie wel van de complimenten! Over 4 min hier eten.heb honger haha.
@LW: ahhh wat fijn dat Kitty terecht is!! da's n hele opluchting nee ze zijn niet geslaagd voor n auto, de garages willen er niet genoeg voor teruggeven en mn pa moet echt veeeel te veel bijleggen dus ze proberen m nogmaals particulier te verkopen en zo een nieuwe te kopen.
Minnie Toch maar buisjes? Lijkt me wel goed als ze er idd zon last van heeft. Lianne van Joyce is daar ook erg van opgeknapt. Waxapparaat klinkt als mijn ergste nachtmerrie....brrrr. Happy Bah, nog triester als het een tweeling zou zijn geweest... Goed dat ze er zo nuchter over kan praten, maar het voelt toch altijd oneerlijk... Beterschap met Job. Goed om mazelen idd even uit te sluiten... LW Wow! Jij bent echt gemaakt om zwanger te zijn. Wat ben je mooi! En fijn dat Kitty terecht is. Dre Veel plezier morgen aan zee! Hoe is het met Freddy zijn elleboog? RiTi Ach wat gaat het toch ook vaak mis.... Het lijkt wel of het op het moment echt overal mis gaat met de zwangerschappen. Wel fijn dat je andere vriendin een mooie echo heeft gehad. Tuurlijk raakt het je meer nu. Dat is denk ik heel normaal. Hoop dat je snel weer wat aansterkt en er een lekker dagje strand van maakt morgen! Hier morgen een dagje achtertuin denk ik want smiddags komen opa en oma met nog wat oude mensen op visite. Dus net het huis maar even gestofzuigd.....stof gezogen...
Kom.ff.voorbij vliegen... Lw,.fijn.dat.kitty terecht is!!! Collo, ze hebben.afgelopen december alle 3 se amandelen geknipt, en daarmee hoopte ze (en.wij) dat de oortjes ook beter zouden worden. Maar.niet dus. Hopelijk kunnen dienstig dingen er snel in!! O, vriend staat al te wachten om Wi-Fi eruit te trekken... Kom morgen terug.... Nu mn bedje in!!!
Rustig hier. Iedereen lekker aan het genieten van het mooie weer...heerlijk! Nog een klein uurtje en dan ook weer op weg naar huis. Lekker mijn ventjes ophalen. Ben benieuwd hoe het op het KDV is gegaan met Jobje. Fijn LW, gewoon lekker genieten daar hoor!