Joyce Wow, dat scheelt wel enorm zeg. Fijn dat je er nu ook een beter gevoel bij hebt. Vandaag weer gewerkt. Pfff er wordt steeds meer van ons verlangt en daarnaast is het de bedoeling dat we vanaf half augustus ook nog eens de klantenservice gaan ondersteunen. Tuurlijk joh, laadt maar op mijn rug...kan er nog wel bij. Heb nog superveel vakantie uren staan maar krijg ze niet op gemnaakt...bleh!
Ik vroeg vandaag trouwens aan Amy wat we voor papa moesten kopen. Daar dacht ze heel even over na en zei toen resoluut: Een auto! Toen ik een beetje bedenkelijk keek zei ze snel: Niet om in te zitten mama, maar om mee te spelen. Daar is papa vast blij mee! Ga morgen dus lekker met onze dochter een auto voor papa kopen...
Ik vroeg vandaag trouwens aan Amy wat we voor papa moesten kopen. Daar dacht ze heel even over na en zei toen resoluut: Een auto! Toen ik een beetje bedenkelijk keek zei ze snel: Niet om in te zitten mama, maar om mee te spelen. Daar is papa vast blij mee! Ga morgen dus lekker met onze dochter een auto voor papa kopen...
Collo, hihi zo leuk, da ze echt eigen ideeen hebben! Leuk samen een auto uitzoeken Hier een hele productieve dag in het verschiet, net mijn ouders en Maura uitgezwaaid, die gaan een dagje naar de dierentuin. Wij dus de dag voor onszelf, fijn. De eerste stop is de bouwgroothandel Komende week twee keer oppas voor een avondje uit, dus geen probleem het vandaag vooral praktisch in te vullen.
Joyce, dat is iig n fijn vooruitzicht!! Collo,.leuk!! N auto om mee te spelen... Geweldig!! Riti, lekker!! Ff helemaal je ding kunnen doen zonder kids om je heen... Hier, vriend heeft bijna alle tegels in de voortuin liggen.. Dan nog n hoop uitgraven en grind erin en ons voortuintje is eindelijk klaar!! Hij heeft vrij t/m dinsdag, dus hopelijk red hij t voor die tijd... Vanavond party bij mn moeder!! Mn Broer komt ook dus dat scheeld iig (vrienden van mn moeder zijn nou bepaald de mensen die in ons straatje passen... Allemaal oudere (tussen de 30 en 50) die allemaal in hun midlifecrisis zitten) maar kreeg net telefoon van Opa, er was n hoop vlees over, dus eerst straks weer daar BBQe!!!!!
Minnie Mensen van boven de dertig zijn ook best aardig hoor... HIer \Vnadaag verjaardag gehad. Wat erg gezellig. Goede spreiding van het bezoek. Laatste net om 00.30 uur weg gegaan. Even opgeruimd. Vriendin uit de brand geholpen door wat geld over zte maken (zit in Turkije en pinpas van haar man doet het niet meer). Verder vandaag een mooie overlock machine van mijn moeder kado gekregen dus mijn handen jeuken om te gaan kijken hoe dat deze werkt. Ben er zo blij mee!
Collo, ik= erg jaloers op je lockmachine! Gaaf zeg. Utrecht heeft op zaterdagmorgen een hele leuke lapjesmarkt!
Zwaai! Wij zijn weer terug van vakantie Heerlijke vakantie gehad en volop genoten van mijn gezin. Wel een zieke Beau en Luca gehad compleet met overgeefdrama's...niet fijn want heb me weer eens zorgen zitten maken. De volgende dag was het gelukkig allemaal weer voorbij, maar toch Morgen begint de werkweek weer, morgenochtend eerst maar eens zien hoe het me af gaat. Wat is het hier trouwens warm zeg, pffff. In Frankrijk was het ook wel warm maar hier is het gelijk zo drukkend en benauwd, moest wel wennen vanmiddag. Ik lees en klets gauw weer mee
Ha Dees! Leuk dat je weer terug bent en heel fijn dat het zo goed is geweest muv de overgeefdrama's. Ben benieuwd naar de foto's. Het is hier vandaag ook wel ineens erg warm zeg... 36 graden...pffff Net in de tuin nog 24 graden...ook nog best warm. Heb bij de dames de ramen ipv de kiepkantelstand, maar helemaal open gelaten. Wellicht koelt de zolder dan nog iets af...
Vanmorgen zh geweest, alles zag er erg goed uit . Twee eiblaasjes zichtbaar ook, dus gelijk met medicatie beginnen om te kijken of die ook wat gaan doen. Collo, Leuk! Ik heb een cursus gedaan, maar wat mij zo tegen valt bij al die cursussen is dat het niet op schiet. Vaak werk je aan je project en als je er niet uit komt is er hulp. Dan kies je dus een project met een hoop technische dingen, maar toch. Echt 'les' heb ik niet kunnen vinden destijds. Wel vreselijke lol gehad met al die naaimiepjes trouwens .
@RiTi; Super dat alles er goed uit zag! Ik hoop dat de medicatie zijn werk kan en gaat doen. @Collo; Ik zal straks wat foto's uploaden op FB. @hier; Werkdagje is helaas verkeerd gestrand, belande in tranen op kantoor Ben na gepraat te hebben naar huis gestuurd om tijd voor mezelf te nemen, deze hele week ben ik vrij gepland.
@Riti...spannend! Fijn dat alles er goed uit zag! @Dees...ah vervelend dat het niet lekker liep, even tijd voor jezelf kan nooit kwaad. Misschien eens met iemand erover praten?
@chicken; Balen van je ontstoken oog, dat voelt vast niet fijn aan. Punt is dat ik er eigenlijk vrij open over kan praten maar ik blijf in een soort van cirkeltje denken. Het geeft me geen rust.
Ik bedoelde meer eigenlijk iemand die je kan helpen het een plek te geven, zodat je wel die rust krijgt.
Nee, eerder een haptonoom of zoiets. Jaren terug ben ik daar een aantal keren naartoe geweest, gewoon om de boel weer eens op een rijtje te krijgen. Een huidige klant van mij is haptotherapeut en daar ben ik maanden terug ook een keertje geweest. Gewoon om voor mezelf de boel weer duidelijk te krijgen. Ik sleep zeg maar dingen van jaren geleden op mijn rug en soms speelt dat op vertelde ze mij. Door dan weer even in mezelf te gaan, kan ik er weer een hele poos tegen . Klinkt misschien wat zweverig en ik ben echt de nuchterheid zelf, maar ik heb daar echt veel aan. Ze confronteert me dan ook met waarom ik op dat moment me zo voel of zo doe en dat is heel verhelderend.
@chicken; Klinkt wel toepasselijk als ik heel eerlijk ben. Ben ook wel iemand die de rugzak soms erg zwaar vind aanvoelen, soms moet je er wat gewicht uit kunnen gooien.