December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

Wij zijn ook terug weer van vakantie.
    Babbelen snel even bij.

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Nou precies Dees. En het relativeert ook wel weer heel goed, waarom je dingen dan zegt of doet. En het fijne is ook, dat als ik nu weer iets zeg of doe, dan besef ik me ook dat ik zo doe en waarom ik zo doe en dan kan ik het vrij goed zelf oplossen. Heel vaag allemaal, maar zij heeft wel mijn ogen goed geopend.

3. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Zwaai LW, fijne vakantie gehad?

4. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dees welkom terug.erg leuke foto,s.

@riti wat goed nieuws :)

@chicken ja hoor wel hebben een leuke vakantie gehad.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; Wel fijn dat ze jou zo goed heeft geholpen!

@LW; Fijne vakantie gehad? Welkom terug!

@hier; Trots!
    Luca is overdag zindelijk, op vakantie hebben we er veel aandacht aan geschonken en nu is hij zo goed als geheel zindelijk.
    Hij kwam vannacht zelfs zelf zijn bed uit om te gaan plassen, hij had wel een luier om gekregen maar was dus zelf naar de wc gegaan.
    Ik werd wakker van wat gerommel in de badkamer, hij kreeg zijn onderbroek niet goed aan.
    Ben nu heel benieuwd hoe het gegaan is op het KDV vandaag.

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Wow, die kindjes van jou die trekken zindelijkheid ook ineen keer door naar de nacht. Hier krijgt Amy echt nog elke avond een luierbroekje aan. Probeer haar zover te krijgen dat ze snachts op het potje gaat, maar helaas...
    Voor jezelf...even rustig aan opbouwen nu...

Chicken
    Goed idee van je die Haptonoom. Maar je moet wel een goede hebben. Volgens mij zijn er echt veel te zweverige kwakzalvers bij.

RiTi
    Cool dat het er in ieder geval goed uit ziet. Spannend ook!

Weet iemand van jullie nog een mooi strand. Willen morgen al heel vroeg richting strand gaan, maar niet zeker waar....

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, Oh ben dan altijd met 'locals' dus waar precies weet ik echt niet.

Hier zo naar de maarsseveense plas, wel beetje op tijd weer terug is het plan. Vanavond lekker op stap met Dennis, na dit soort dagen zijn de koude drankjes 's avonds laat het fijnst :)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Bizar eigenlijk toch, vannacht heeft hij wel gewoon zijn luier aangehouden en is hij niet naar het toilet gegaan.
    Gisteren op het KDV 2 ongelukjes, 1 tijdens het spelen en 1 na het slapen omdat ze hem zonder luier in bed hadden gelegd. Met slapen heeft hij die controle nog niet dus dat was ook niet zo gek.
    De 1 heeft er gewoon net even iets meer tijd voor nodig, moet wel zeggen dat ik er blij mee ben hoor dat ze nu beide overdag geen luier meer dragen. Scheelt een hoop luiers.
    Heb op zolder wel nog een behoorlijke voorraad luiers en billendoekjes liggen...ahum. Voor de volgende dan maar :)

Ik moet nu echt even goed aan mezelf denken, straks mijn leidinggevende even bellen en morgen een afspraak bij de bedrijfsarts.

@RiTi; Veel plezier zo en vanavond.

9. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Knap hoor van Luca! Hier plast Job vrolijk mee op het potje, maar zijn luier zit vaak ook nog heel vol. Hij zegt het vaak erna..gaat vast goedkomen! Tijs heeft juist op het KDV vaak ongelukjes terwijl het thuis eigenlijk altijd goed lijkt te gaan. Zal toch te maken hebben met vertrouwen denk ik.

Neem de tijd Dees..

Welkom terug LW; lekker genoten ondanks de dingentjes die thuis speelde??

Pfff wat een nacht zeg...echt bijna niet geslapen. Was echt te warm gewoon. Jongens ook echt onrustig geslapen...'s Avonds mag het wel wat afkoelen...

Fijne dag Riti! Klinkt gezellig. Duim duim voor een mooi eitje!

Collo nog naar een strand gereden? Wij gaan altijd naar Zoutelande, heerlijk!!! (Ga vanaf de 31e nog anderhalve week met mijn ouders mee :))

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Happy; Gaat inderdaad vast goed komen, wel goed en leuk dat Job ook plast op het potje.
    Heeft denk ik ook met vertrouwen te maken, en druk te zijn met spelen.

@hier; Me net kapot geschrokken, Beau speelt nog wel eens met zijn piemel als hij in zijn blote kont loopt. Met deze dagen niet geheel vreemd.
    Totdat hij hem dus net tot hard had gefriemeld, hij pakte kennelijk zijn boekje uit de lade van de salontafel om erin te lezen en drukte de la weer dicht met zijn pielemuis ertussen.
    Ineens een gekrijs en gehuil!! Ik schrik me wild en kijk en zie zijn pielemuis....helemaal blauw en paars aangelopen en ineens druppelt er met flinke druppels bloed uit.
    Gelijk een koude doek gepakt en hem getroost, hij is zich ook kapot geschrokken.
    Voor alle zekerheid wou ik de HA bellen maar die blijkt al dicht te zitten, was net iets over 17u.
    Voorhuidje kan al redelijk ver los komen, kopje is echt flink paars/blauw en lijkt een snee/barst te zitten die er niet hoort.

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Auw klinkt pijnlijk Dees!! Is hij gewoon goed gaan slapen of ben je nog langs de HAP geweest? Als het niet blijft bloeden zou ik even kijken hoe het er morgen uitziet en hoe het gaat met plassen....Arm knulleke!

Hier WARM! Het koelt echt niet af, pffff. Lekker buiten zitten!

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb de HAP niet gebeld, het bleef nog even nabloeden maar na wat koude lappen erop te hebben gedaan werd het minder.
    Plassen was geen probleem, wel geeft hij aan dat zijn pielemuis nog pijn doet.
    Hij slaapt nog niet, hij ligt nog te kletsen in bed.
    Gut, wat ben ik geschrokken en wat een pijn zal hij hebben gehad.

Hier ook nog behoorlijk warm, kijk uit naar wat afkoeling.

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Ach gut Dees...wat zielig zeg, schrok me al wild toen ik het las! Arm mannetje! Hoe gaat het nu?

Hier ook warm...zo warm dat mn man een draagbare airco heeft gekocht voor de slaapkamer...wat een verademing!! Sliep zo slecht met 30 graden boven en Rafi ook.

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @chicken; heerlijk die airco, in het vakantiehuis hangen er ook 3.
    Konden daar ook niet zonder op de slaapkamers.
    Zou er thuis ook wel 1 willen hebben nu, net de dekbedden uit de hoezen gehaald zodat we vannacht alleen onder een hoeslaken liggen.
    Met beau lijkt het goed te gaan, ik hoor hem niet klagen en is rustig naar bed gegaan.

Misschien vreemde vraag maar hoe verzorg ik nu het beste zijn pielemuis?
    De voorhuid komt al behoorlijk los, moet ik het daar nu elke dag schoonmaken en controleren?
    Jeroen dacht dat ik er maar verder niet aan moet komen.
    Wat zijn jullie ervaringen?

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Geen idee...nooit over nagedacht eigenlijk :). Milan wast zich zelf, ik droog hem af and that's it. Ben nu ook wel erg benieuwd!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb er dus ook nog niet eerder aandacht aan besteed, tot vanmiddag.
    Lijkt me dat er nu dan ook vuil tussen kan komen?

Ik ga eens ff neuzen hier op het forum :)

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Tegen die tijd kom ik bij de jongens mama's wel even info halen... ;)

Dees
    Zou het even aankijken met zijn blauwe piemeltje... Voor alle zekerheid misschien morgen even de ha bellen, maar dat is daar allemaal zo goed doorbloed dat dat snel geneest.

Airco zou ik echt niet willen op de slaapkamer. Ik slaap echt veel beter met een ventilator. Dat zou ik dan ook nog willen op de slaapkamer boven het bed. Dan is de overgang ook niet zo groot van koele lucht naar de buitenlucht.

Zoutelande konden we niet snel genoeg een parkeerplaats vinden dus zijn naar Dishoek gereden. Daar ging Ferdy schijnbaar altijd heen met zijn ouders vroeger. Prima strand en het parkeren was prima. Wel betaald maar dat was geen ramp.

Alleen wel Julians armpjes wat laten verbranden. Hij lag op het strand onder de parasol, maar de weg van en naar het strand was toch iets teveel van het goede. Voel me er best schuldig over. Hoop maar dat het snel weer wegtrekt...

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Ik kijk het vandaag nog even aan, iig geen bloed meer maar Beau gaf vanmorgen nog wel aan dat zijn piemel zeer deed.
    Hij liet het me zelf zien dat het kopje blauw/paars was.
    Ik denk dat er toch vrij weinig aan te doen valt.

@hier; Goede nacht gehad, alleen een dekbedhoes sliep stukken luchtiger.
    Luca kwam vanmorgen weer ineens naast ons bed te staan aan mijn zijde en zei: "drol gedaan".
    Hij was dus weer zelf naar de wc gegaan :D
    *trots*

Straks om 10u naar de bedrijfsarts, vriendin komt oppassen.

20. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    He bah. Druk ik op F5 terwijl er een lap tekst klaar staat..... Grrrr!!

De korte versie:

@iedereen: Hallo!! (Maak me er weer makkelijk van af, sorry)

Hier ff minder. Ben echt dood- en doodop. Uk2 weer onrustig 's nachts. Kids vroeg wakker. Slaaptekort trek ik slecht... Daarnaast snoeiheet en werkstress. Succes gegarandeerd :). Zelfs van Thailand heb ik stress.... Door gigadrukte daar in december zit alles vol en is rete duur. Hele trip omgegooid en kan niet doen wat ik wil en hoe ik het wil. Stom he? En ja das een luxe probleem.

Nu nog even thuiswerken. Dan rondje lopen en naar kantoor. Hopelijk vannacht een goede nacht....

Ik kom snel weer even buurten en zal dan weer wat meer meeschrijven en reageren! En nu echt :)

Deel Deze Pagina