OJa... Vorige week naar de orthopeed geweest ivm uk2 zijn beenbreuk vorig jaar en alles ziet er top uit. Geen lengteverschil. Dus de Olympische Spelen van 2028 kunnen we nog halen
Oja2... De grap van de dag gisteren. Hier vlakbij zit een camping waar dorpelingen gratis mogen zwemmen (me like gratis ). Leuk zwembad, maar bijzondere gasten... Zo ook gisteren. Zitten we daar met een erg gevaaarlijk uitziende zigeunerfamilie met zware obesitas. En wat doet uk1? De muts roept keihard:"Kijk mama, die jongen heeft ook borsten." Gelukkig hoorden ze ons niet door de harde housemuziek (fijn bij een kinderbadje). Volgende keer toch maar weer betaald naar iets normaals haha.
hahahahahahaha Panos die is wel heel grappig! Ik had het toevallig gisteren ook met Milan.. We liepen in de supermarkt, loopt er een best wel dikke mevrouw met heel kort stekelhaar. We liepen achter haar de supermarkt uit, vraagt Milan (redelijk hard): "mama, is dat nou een mevrouw of meneer" echt je kon me wegdragen, maar ja, toen vroeg ie het nog een keer en waarom ik zo moest lachen..pfff
@Panos; Slaaptekort kan je dan zo opbreken, niet leuk! Enig idee waardoor het komt dat uk2 weer onrustig is, kiezen misschien? December is kennelijk dus een gewilde maand voor Thailand, frustrerend als het niet lukt wat je wel graag zou willen. Goed om te horen dat uk2 zijn beentje goed is hersteld, op naar het goud dan maar Ze heeft wel humor Uk1 @hier; Vriendin had opgepast en ging gelukkig allemaal goed, inmiddels zijn Beau en Luca erg aan d'r gewend. Tussen de middag poffertjes gebakken, was geslaagd! Gesprek bij de bedrijfsarts gehad, goed gesprek met volledig begrip voor de situatie, ik moet ECHT gas terug nemen. Vanaf volgende week pak ik de plannings werkzaamheden weer op voor 2 weken, daarna 1 week later de maandagochtend erbij in de wijk. En dan is de volgende 2 weken vakantie alweer in zicht. Na die vakantie, dus rond 15sept. wil ik weer volledig inzetbaar zijn. Lijkt me een mooi streven. Nu dus eerst rustig aan, weer een last van mijn schouders af.
Peuterobservaties, hahaha ik hou er van! Dees, Echt gas terug nemen dus, en niet alleen op je werk he, ook thuis! Panos, Slaapgebrek is vreselijk, sterkte! Dit is voor jullie wel 'de' reis, heel frustrerend als je dan zo naar concessies moet zoeken. Hier, ik ga niet klagen....denk ik...wil ik niet...maar een hele diepe zucht dan maar ZUCHT!
Ahh herkenbaar Ben wel blij dat het nu wat minder warm is buiten, maakt het iets makkelijker wat te ondernemen.
Ola! @dees, nuttig stukje over piemel schoonmaken, toch maar eens aandacht aan besteden...kan mn man misschien beter laten zien onder de douche hoe dat werkt hihi
Was nog niet klaar...@Riti..gewoon lekker zucht, steun enzo..lekker toch! Liedje van Brigitte Kaandorp meelallen is dan zo fijn: Ik heb een heeeeeeel zwaaaaaaar leven.....hihi @hier, stond vanochtend op met twee dichte ogen vol met pus aan elkaar geplakt....heerlijke groene snotogen en wat voel ik me k*t. Ben lekker naar huis gegaan, zalf gehaald, geslapen en voel me wat beter.
Mag ik even lachen Beau is helemaal dol op op het nummer van K3 -Bij de politie. Ik had hem toevallig opgenomen tijdens een uitzending op ned.3, dus ik laat net dat deel afspelen. Helemaal enthousiast aan het dansen en aan het zingen. Na afloop van het nummer spoel ik terug en laat ik het nummer nogmaals beginnen...zegt Beau ineens: "Mam, zo blijf ik bezig!" "alweer Bij de politie"
Chicken, dat nummer is zo geweldig! Oef even rust en hopelijk zo weer beter. Ben weer met mijn medicijnen begonnen dus goed beroerd van, vervolgens doe ik allemaal dingen die helemaal niet handig zijn zoals veel te weinig slapen en alcohol drinken.
@Chicken; Vond het ook zeker een nuttig stukje, hihi mannen onder elkaar is dan net even wat fijner. Vervelend van die prut in de ogen, duurt wel lang nu of niet?
@dees..begon zondag aan mn ene oog en daarna andere oog en dan met hetzelfde watje mn andere oog ook weer schoonmaken vinden bacteriën lekkerrrrrr, dus zo besmet ik mezelf volgens mij. Die zalf verzacht wel enorm!
@chicken; Nooit met hetzelfde watje het andere oog schoonmaken Die zalf is dan wel lekker ja, maar zo vettig! @RiTi; Die gezelligheid is ook belangrijk.
@Riti..zekers! @Dees..bedankt voor de tip...beetje laat...hihi...grapje! Zalf is niet zo vet vind ik eigenlijk. Het is heel vloeibaar.
@chicken; Erytromycine gekregen? Wist je dat niet dan van het schoonmaken, omdat ze dat bij baby's ook altijd adviseren