December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    't lijkt zonder gevolgen... Alleen dikke lip en gevoelige tanden... Pff. Wel pas 23 toen we sliepen en voor'n keer met 3 in 1 bed zodat we haar goed in de gaten konden houden. Begin van de nacht heel onrustig en toen we haar wakker moesten maken sliep ze super diep... De 1ste plas op de wc vond ze reuze spannend maar heb haar weten overhalen en nu gaat't weer. Ze is er echt van geschrokken... Man had leuke plannen voor dit weekend en had speciaal Gister al boodschappen gedaan. Maar naar'n speeltuin of koekjes bakken er niet echt'n optie nu... Zijn net op de fiets naar de molen in oerle geweest om brood to halen. Erg leuk.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Joyce, gelukkig viel het mee, het is een beste smak zeg.

Luuz, fijn dat ze zo goed vooruit gaat!

Dees, Nog wat slingers kunnen hangen?
    Groot feest nog trouwens ?

Achter de loopfiets aanhollen was wel het plan trouwens. Rondje om de plas is kleine 5 km, het doel is zij op de loopfiets en wij hollen, ben benieuwd!

3. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Luuz: een opluchting dat het al wat beter gaat met de kleine spruit!

@Dees: zie het al helemaal voor me, hardlopen met boodschappen ja hihi

@Joyce: ach wat sneu voor Lianne.... dikke lip alleen al is al heel sneu om te zien bij je kind natuurlijk.
    Fietsen met dit weer is echt een avontuur voor een kind en super leuk!

@RiTi: haha zij op de fiets en jullie hollen, goed idee om de conditie op te krikken!! heel slim

@hier: net thuis van de Big Twin motorbeurs in NL.
    super vette motoren gezien!! maar meer showbikes.
    Paar kleine accesoires gehaald, onderzettertjes enzo :p Zo ff eten en dan lekker filmavondje.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha dames,

Hier vandaag schoonouders over de vloer gehad die Amy's nieuwe kamer kwamen behangen en het is echt gaaf geworden! As dinsdag komen ze de vloerbedekking leggen, dan zal ik wel eens een foto maken. Helaas zullen we nog 3-4 weken op de gordijnen moeten wachten. Schoonvader wil volgende week de babykamer al gaan behangen dus hebben het nog druk deze week om Amy helemaal over te laten gaan naar haar nieuwe kamer. Ze heeft er zelf volgens mij wel zin in, gelukkig.

Maar dat betekend dus wel alles ineens in een stroomversnelling en zal de babykamer over een week of 2 wel helemaal af zijn. Dat is nauurlijk goed voor de hormoontjes...

Luuz
    Fijn dat het weer wat beter gaat qua drinken met je tut.

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Morge! Ben nog niet zo lang thuis van werken. Geen telefoon gehad dus zal straks wel horen hoe het gegaan is. Lees morgen (uh vandaag dus eigenlijjk) wel terug. Ik duik mn bed en ben onbereikbaar tot 11 uur :D

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Zag vrijdag Robbie W. bij TVOH.... Blijf een zwak houden voor hem :) Erg leuk nieuw numer ook en een hilarische clip. Moet nu alleen wel aan AMy en Lizzy uitleggen dat ze niet voor auto's mogen springen en geen bejaarde vrouwtjes mogen neerslaan...

7. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Collo: schiet lekker op dus met de kamertjes :) leuk toch!
    Hihi freddy trekt rare ogen op, die ziet zn vriendin glimlachen naar een laptop whahaha (zag je opmerking over robby williams)

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Adviseer mij even... (zie club)

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier vandaag lekker wezen eten bij vrienden. Heel gezellig! En net nog even de plinten op Amy's nieuwe kamertje gezet, ziet er meteen weer een stuk beter uit. Ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien met tapijt. Dinsdag weet ik het.... Behang zit er superstrak op, mijn schoonouders zijn echt goud waard!

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Waarom duurt het zo lang voordat bananensoesjes zijn ontdooit? ;)

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Waarom ligt er nog maar 1 bananensoesje terwijl ze nog niet eens helemaal zijn ontdooit?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kabouters!

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Verdorie! Moet ik toch weer eens kabouter korrels gaan strooien....!!!

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Collo
    Belachelijk dat het zo lang duurt! *waren ze halfbevroren lekker?* ;)

Joyce
    Fijn dat ze er niks ernstigs aan over heeft gehouden!

Nou tut plast weer flink van zich af, heeft afgelopen nacht heerlijk doorgeslapen. Vanmiddag ook zonder moeite gaan slapen. Gevaar op uitdroging is zo goed als geweken.gelukkig maar. Heeft weer blozende wangetjes. Nu alleen die rare kringen onder haar ogen weg en wat meer trasntjes krijgenn bij het huilen, maar dat komt vanzelf weer. Eten en drinken doet ze weer als vanouds dus de kuur slaat gelukkig aan. Man wat zaten wij in de rats gisteren zeg.

Lenn was net wakker, elise dus ook maar slapen beide weer. Ik keuip dus bij man op de bank :)-

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Geweldige spelling ook via de telefoon *iemand nog meer een systeemupdatd gehad van Android? Wat een drama!*

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; Wat fijn te horen dat het weer de goede kant op gaat!
    Goed zo!
    Hier geen last van de update trouwens.

@Collo; Oppassen dat de katten dat spul niet eten ;)

@hier; Mijn werkweekend zit er weer op, ik heb weer eens 5 dgn gewerkt en kom net amper aan de 18u!
    Is toch te zot voor woorden!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Jeetje, ik werk 18-21 uur in 3 dagen!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Halve bericht weg ;) schiet inderdaad niet op op deze manier zeg.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Om 22.30 gaf ik elise een flesje en lenn lag naast me. Vraagt ie ineens; 'waar wonen de aapjes?' Uhm in het bos schat. 'Waar isse bos dan?' Bij die grote bomen (hier heel ver vandaan leek me een antwoord waar je juist meer vragen van krijgt:D). 'Oh. Bijmama-aap?' Ja dat klopt. 'En papa-aap ook?' Ja schat.
    Zegt ie ineens: 'mama is een beetje dom.' Oh. Bedankt liefje.
    'Aapjes wonen in de dierentuin'

Hij draait zich om en was vertrokken. Van je kind moet jet hebben zo 's avonds laat :D

20. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi!! Update onder lip stuk minder dik maar wel met leuke pulk korstjes .... Moeten bijna d'r handen vastbinden. Onder d'r boven lip is't nog flink paars. Straks de eigen tandarts nog even bellen voor'n afspraak. En duimen dat haar grote mensen tanden niks hebben geleden...

Deel Deze Pagina