December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Panos
    Oeh, Thailand stress is niet goed... Maar de tickets zijn al geboekt toch? Dus periode is niet meer te schuiven. Dat is jammer. Van de andere kant zijn er in Thailand vast genoeg dingen te doen die wel nog kunnen en betaalbaar zijn en zo kom je nog eens ergens anders.
    Super dat zijn beentje weer helemaal oke is. Poeh, kan me nog goed herinneren vorig jaar... Wat een akelig bericht was dat. Heb je het Stephan al vergeven?
    Jaha, gratis, dan zwem je tussen het plebs...:D Er is nog een opvoedkundige taak weggelegd. Even alle afwijkingen behandelen om geen ruzie te krijgen...

RiTi
    Gisteren had ik gezegd dat het te warm was om te klagen, maar vandaag kan het wel weer hoor!

Dees
    Fijn dat de bedrijfsarts meedenkt!

Chicken
    Jij blijft lekker bezig met die ogen zo....muts;)

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat betreft dat klagen, beter gewoon leuke dingen doen :)

Morgen naar de kinderparade! Misschien al een leuke voorstelling zien, maar ik denk vooral lekker kijken, poffertjes bakken en een schilderij maken.
    Er is een leuke 'ritmos do brasil' waar je leert muziek te maken met instrumenten en je lichaam. Maar dat is in de 'silent disco' met een grote koptelefoon op. Echt iets om even aan de hand van een beeld aan dr voor te leggen, geen idee of ze zoiets op de kop ziet zitten.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi! Dees klinkt zeer pijnlijk! SchoonmAken geen verstand van. Toen yoeri zijn velletje los zat moesten we dat naar achter halen en met water er langs wapperen, later moesten we toch beetje wrijven met de hand zodat je voelt wat je doet. Maar nu heeft hij geen velletje meer dus dat scheelt. De opening van de plasbuis ziet er overigens uit als een streepje dus kan dat je je vergist. En als ze een leuke droom hebben zeg maar dan word het topje eerst rood en dan blauwig en dan weer roze. Heb tijdje geleden gedacht dat yoeri ontsteking had maar had dus gewoon net dit proces door gemaakt... Uroloog heeft me verteld dat de topjes alle kleuren ongeveer wel kunnen hebben. Hoop dat dit je weer wat geruststelt?

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Riti je mag over leuke dingen klagen maar dag is wel lastiger hihi.. Maar als het nodig is weet je me te vinden hè! Je mag me altijd app en en zal proberen snel te reageren!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Thanx voor je antwoord. 1 deel van het topje is echt paars, de rest eromheen is mooi roze van kleur. Richting de plasbuis en dat velletje is ook paars van de beschadiging. Hij klaagt er gelukkig niet meer over dus ik ben nu wel gerustgesteld. Ook geen bloed meer gezien.

@hier; Kids een dagje op het KDV, hoop dat Luca het vandaag weer net zo goed doet als thuis mbt de zindelijkheid.
    Vind het zo goed van hem :D
    Boodschappen zijn alweer binnen, straks alleen nog even langs de Lidl voor wat kleine dingen.
    Labformulier ligt klaar bij de HA, die haal ik zo op als ik even langs ga op mijn werk.

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina