December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen!

@collo: Altijd weer die kabouters... Tsssss... Al bij de bekkenfysio geweest?

@dees: Balen van je uren!

@luuz: Wat fijn dat het weer zoveel beter gaat met je meisje!!

@doortje/riti: Leuk geweest gister? Zag mooie foto's op fb.

@suus: Nog steeds alles onder controle daar? Beetje aan het genieten tussen het rennen door?

@joyce: Fijn dat het mee is gevallen met de gevolgen. Hopelijk tanden ook ok.

Hier weer een druk maar leuk weekend achter de rug. Zaterdag weer training en 's avonds een hapje gegeten in de stad. Er is nu Glow in EHV. Leuk evenement geworden! Paar jaar geleden was het nog onwijs suf, maar nu hebben ze echt wel paar gave dingen gemaakt (aanrader als je in de buurt bent). Gister bij vrienden op visite. Helaas in zoetermeer en dan lukt het ons nooit op tijd thuis te zijn. Kids lagen dus pas half 10 in bed... Vandaag mogen ze dagje bijkomen op kdv. Moeders lekker een ochtendje thuiswerken en dan dadelijk weer kantoor.

2. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Bonjour!

Collo, hier haalt niets lekkers uit de vriezer het ontdooien, halfbevroren wordt zwaar onderschat :D. Ben benieuwd naar de kamers, gauw spam!
    Super zulke schoonouders!

Panos, Klinkt leuk, die lichtjes in EH

Luuz, fijn dat ze ze ver al weer is opgeknapt.

Dees, balen van je uren zeg. Maar 5x avond diensten alleen? Want 3-4 uurtjes per avonddienst is zo gek nog niet (als er van origine nog een middagdeel bij zat).

Gisteren was erg gezellig met Doortje en fam!
    Verder heel relaxt weekend gehad, heel fijn aangezien het voor de komende tijd weer allemaal lekker vol zit.
    Maura heeft een nachtelijke blafhoest, irritant dat ik daar steeds wakker van word. (en heel sneu en vervelend voor haar en zo.....heus)

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Fijn dat het weer wat beter gaat met jullie meissie Luuz! Waren jullie beide thuis met 3en omdat jullie er geen goede herinneringen aan hebben?

@Collo; meneer Cactus...mijn schoonzusje wel..hoe kwam dat dan op het woord??

@Joyce; schrikken zeg! Hopelijk niks met haar tanden inderdaad. Staan ze nu los dan ofzo?

@Riti/Doortje zag er gezellig uit ja!

Hier druk weekend gehad en slechte nacht....pff voelt als een echt maandag......

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; Dat zou ik ook graag willen qua uren, maar ik blijf echt sprokkelen helaas.

@Joyce; Korstjes zijn idd vaak gewillig om aan te zitten, niet leuk als ze dan blijvende wondjes houden.
    Hopelijk is er niks aan de hand met de tanden die eronder zitten.

@Panos; Haha, dagje bijkomen op KDV…dat gaat hier niet lukken :D
    Wel lekker dat de kids er zo soepel mee om gaan.

@RiTi; Nope, 3x alleen een avond en het weekend middag+avond zelfs (2x dus).
    Is toch te zot voor woorden!
    Zag leuke foto's voorbij komen vanuit de kinderboerderij, gezellig!

@Happy; Kan je beetje bijkomen vandaag? Hopelijk vannacht weer een betere nacht!
    Was een van de jongens aan het spoken?

@hier; Druk weekend gehad ook, J. was gisteren jarig en dat icm werken en visite was het ff hollen en stilstaan.
    Gistermiddag nog even met de kids een speeltuin bezocht maar die werd ook al vrij snel bezocht door wat buurtkinderen met waterpistolen….met gevolg dat zij de glijbanen en andere speeltoestellen natspoten. Na er iets van gezegd te hebben krijg je als antwoord van 1 van die kinderen: " ik haat glijbanen"
    Dusssss ;) Fijn zeg op een leeftijd van 4 jaar!

5. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Zit al bijna 45 min in de wachtruimte en ik slaap bijna ppffffffzzzzzzzz

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wacht je nog steeds? Is toch niet te hopen!

7. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    @Riti Geeuw!

@Dees; nog gefeliciteerd met J! Lekker dan brutale kleine kinderen....
    Beide manneke's een beetje onrustige nacht. Tijs gedroomd en bij Job weer een tandje op komst. Verjaardag bij neefje was ook erg druk voordat we gingen...zal ook invloed gehad hebben....

8. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    he he nou, ben inmiddels geweest. Nu verkleumd brrrr

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    nou afspraak bij tandarts is gemaakt. woensdag even een extra check door de eigen tandarts. Hoop dat het inderdaad mee valt.
    Rest zie club

verder geen inspiratie...

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @happy; Ik vond ze dus ook behoorlijk asociaal en egoïstisch!
    Dat zijn geen ideale combi's, ik duim voor een betere nacht vanavond.

@RiTi; Al beetje opgewarmd?

@Joyce; Ff afwachten dan maar, succes!

@hier; Niet veel soeps, beetje dingen aan het afstrepen van het to-do lijstje :)

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    nee kouhoud en moehoe

irritante buurtgenootjes dus, stiekem zijn ze vast lief (vooral wanneer Beau met ze gaat spelen :D)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik hoop het maar, we zullen het zien de komende jaren :D

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Wat eten jullie zoal vanavond?

Hier kookt Dennis maar moet voor de rest van de week nog wat verzinnen ;).

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier aten we een dagschotel met rijst, pangasius en thaise groente.
    Was best lekker!

15. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Klinkt zeker lekker! Dagschotel? Als in afhaal oid?

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Nee zeker gen afhaal :D
    Zelf bereid, zat net ff recept te zoeken maar kan hem niet vinden online *zoekt verder*

17. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Ben benieuwd ! Kwam door het woord 'dagschotel' ,

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Kan het dus echt niet meer terug vinden!! Wat raar!
    Maar het was lekker, wat aten jullie?

19. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Vandaag bij de bekkenfysio geweest. Zo fijn als iemand je klachten begrijpt en zegt je op de been te houden en ervoor gaat zorgen dat je voor je kindjes kunt blijven zorgen....
    Maar vreemde behandelingen gehad die wel heel prettig voelden en heel veel instructies hoe bepaalde bewegingen te maken. Vooral in/uit bed en draaien gaat goed wennen zijn... Maar moet echt routine maken van die goede bewegingen...

Luuz
    Fijn dat tut weer wat is opgeknapt. APen wonen in het bos...tja daar kom je niet mee weg he?

RiTi
    Fijn om te horen dat ik niet de enige ben... Normaal vind ik halfbevroren echt niet te nassen, maar gisteren vloog het er zo in...rare hormonen!

Panos
    Glow? Tell me more....

Dees
    Kleuters met waterpistolen? Ik had erbij moeten zijn.... Had ik al gezegd dat ik niks met kinderen heb? Hahaha.... Behalve al jullie geweldige kindjes dan he? En die van mij...

Joyce
    Hoop dat haar tandjes oke zijn... Meestal kunnen ze wel tegen een stootje hoor. Kindje van een vriendin heeft zijn melktanden zelfs bijna helemaal terug in zijn kaak gevallen. Kon volgens de tandarts jaren duren voordat het weer goed trok, maar gelukkig met een half jaartje zaten de tandjes weer gewoon op hun plek.

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Morning

Collo, Wat goed dat er een expert naar heeft gekeken. Vreselijk moeilijk je gewoontes aan te passen wb bewegingen maar wel fijn dat er iets is dat je kan doen.

Dees, Wil ook nog iets met vis deze week, dus misschien iets met rijst. Dennis had polenta gemaakt uit de oven met kaas en walnoten, lekker.

Beetje ondefinieerbaar dagje vandaag met veel klusjes die ook gezellig met Maura kunnen. Zal mij benieuwen hoe ver we komen :D. Havermoutkoekjes bakken en met loopfiets het dorp in moet wel lukken.

Deel Deze Pagina