*Piep*. Tekst weg. Dan de hele korte versie... Sorry voor de rest. @collo: is glow. GLOW | GLOW 2012 licht lichtfestival light light festival eindhoven. Wel pas in het donker. Fijn dat de fysio zo positief was.
@Panos; Dat ziet er wel gaaf uit! @Collo; Haha iets met kinderen, uhu i know Begint me weer iets te dagen Fijn zeg dat de fysio je nog op de been weet te houden, succes met je oefeningen! @RiTi; Oeh die havermoutkoekjes zijn lekker! Heb hier ook nog het recept liggen maar nog niet de moeite genomen er mee aan de slag te gaan, misschien vrijdag! @hier; Net even bezoek gehad van een collega, die had tijd over en moest nog een kluissleutel ophalen bij mij. Dus even gezellig koffie/thee gedronken, was leuk! Vanavond weer werken dus voor de rest een rustig dagje gepland.
Vannacht geslapen als een huis....leek maar een kwartiertje. De jongens dus doorgeslapen Aan het brainstormen voor de Sint...iemand leuke ideeen voor Job? We hebben al zo veel...Voor Tijs weet ik het wel; kunnen nu spelletjes enzo kopen. Kan nog wel duplo kopen voor Job, maar daar kan hij nu ook nog niet heel veel mee...Help?! Fijn Collo dat de therapeut je begrijpt! @Eten met vis; wij eten wel eens worteltjes (even koken) met zalm (moot in stukjes gebakken) en zoetzure woksaus met rijst. Lekker hoor, mmm! Deze week 3 dagen achter elkaar werken...Donderdag vrij samen met papa. Job krijgt zijn BMR prik...Ben benieuwd hoe hij weer gegroeid is (en Tijs natuurlijk...die meten/wegen we dan ook altijd even).
Happy, oeh zalm, lekker! Moeilijk meedenken voor Job, er is vast ook al erg veel. Janod heeft mooie stapelblokken of een mooi prentenboek misschien? Hier net het dorp in gewandeld-loopfietst, logisch dat ze moe is nu. Gelukkig hebben we verse kruidnootjes bij de bakker gehaald
@Happy; Je kan ook van duplo iets met dieren doen, die pikken ze er meestal als eerste uit. Verder idd leuke prentenboeken, hier is voor Luca Nijntje en woezel&pip favoriet! Of de avonturen van Jop? Bobbi? @RiTi; Lekker die verse kruidnootjes!
Yoeri krijgt de toet toet auto garage van ons en heb de auto's en alle andere onderdelen op zijn lijstje staan
Lekker Riti! Smullen. Die stapelblokken zijn wel mooi ja...heb er nu alleen van stof. Misschien wel een idee Boeken in overvloed... Zijn van die duwfiguren leuk?? Wij hebben er zelf geen gehad voor Tijs. Iemand wel?
Beau die heeft zijn oog laten vallen op deze garage: Fisher Price Wheelies Fun Park V&D Hij is nu druk bezig zelf een lijstje te maken voor sinterklaas
O ja...da's die hele grote. Die zou Tijs ook wel gaaf vinden! Leuk he dat lijstjes maken. Ik had het samen met Tijs gedaan...iets wat hij wilde uitknippen en opplakken...maar hij wilde niks..althans van Sinterklaas niet, wel van papa en mama...scheet.
Hier dus ook al 2 garage's, de ToetToet autogarage en die van FisherPrice. Zegt Beau gisteren ineens tegen papa, wijzend naar de Toettoet garage: "die is niet goed meer" Whahaha en hij pakt die garage op en zet hem in de gang neer
Wat een rare vragen bij de oproep van het cb......en dat het me verbaasd ook nog, maar ben er dan ook na de laatste inenting niet meer geweest.
@Happy; Vind je?! Zo had ik de foto nog niet bekeken Rafi is wel lekker blond ook, net als zijn broer Milan!
Kreeg de uitnodiging ook krap een week voor de afspraak. Zal wel samenhangen met de verjaardag neem ik aan. Of ik vind of ze gevarieerd eet (zonder te vragen wat dan), hoe veel woorden ze in een zin gebruikt dat soort dingen. Begrijp het doel van de vragen wel hoor, maar volgens mij kan je daar beter op een andere manier beeld van krijgen. Of doorvragen, meerkeuze of toelichting, of er een gesprekje over aanknopen en zelf een oordeel vormen. Maar goed, niet erg hoor, vreemd om in te vullen. En die ogentest....welk kind herkent een fluitketel? Volgens Maura staat er ook een fietspomp bij, ik begreep al helemaal niet wat het was, misschien een sleutel ....misschien ook niet.
Wahahah.. echt? oh er zit in ons boekje 4 plaatjes. rond vierkant driehoek en appel dus ben benieuwd. maar die fluitketel zijn volgens mij de nieuwe plaatjes. heb ze wel zien hangen en zitten nog meer rare bij.. vond de verpleegkundige toen ook. ik weet nog van het 2 jarige consult dat we die vragenlijst kregen en er vervolgens niet eens naar gekeken werd... morgen mag ik met yoeri er heen dus misschien kan ik de afspraak een beetje sturen
@ dees: is de toet toet garage leuk? hij lijkt me zo gaaf! yoeri heeft inmiddels al piet politie gekregen en lianne wijst de garage elke keer aan in de folders heb online lijstjes aangemaakt, zijn best lang geworden al zeg ik het zelf.. haha. dus beetje te lang om over te typen