@collo: ik zou jullie graag wat willen vertellen maar helaas weet ik zepf nog niet wat de bedoeling is.... Ik lig weer lekker wakker maar geen tekenen van een naderende baby hoor....
Suus Heel cliche, maar lang kan het niet meer duren Ontbijten, aankleden, kinders wegbrengen en weer aan het werk.. voor de verandering
Suus, het wordt wel spannend zo langzamerhand. Luuz, werkze! Dees, haha grapjas. Het gaat om die 400 kapla blokjes, wil ze 1x goed schoonmaken voor ze op te bergen.
@suus: Spannend!! Ben heel erg benieuwd wanneer de kleine komt. Al last van voorweeen? Ik heb bij uk2 echt 100x vals alarm gehad. Zooooo irritant. @collo: Beetje bij kunnen slapen? Bekken weer ok na je loopactie? @dees: Hopelijk heeft Luca vannacht een betere nacht gemaakt!! @luuz: Werk ze! @dre: Wat lief dat jullie nog even naar freddy zn oma zijn geweest. Het zou jou ook echt niet mee he met al die ellendige dingen weer om je heen.... Sterkte! Was ik nog vergeten de zalm uit de vriezer te halen... Stom! Net gedaan, maar waarschijnljik dus te laat. Als dat vanavond maar weer goed gaat. Kunnen niet uiteten trouwens, want de kids moeten in bad. Dat is bij ons nog steeds een urendurend ritueel trouwens waarbij ik met de kids in bad ga. Ik denk altijd 'even snel' maar vervolgens kan ik er niet uit komen en blijf ik eindeloos zitten met uk1. En tadaaa daar is dus je urendurend ritueel. Hoe doen jullie dat? En hoe vaak? Hier gaan ze niet al te vaak. Ik denk 2 a 3 keer per week. Zou eigenlijk vaker moeten, maar omdat het bij ons zo lang duurt elke keer heb ik daar geen zin in.
Panos Hier geen bad, maar duurt hier een uurtje vanaf uitkleden tot pyama aan. Eerst kleed ik Lenn uit tot zn luier, dan spullen klaarleggen voor beide (handdoeken,kleertjes/pyama). Dan elise onder de douche. Ze zit in zo'n zitje in de douchecabine. Als ze bijna klaar is lenn zn luier uit en erin. Kan hij even zelf douchen als ik elise afdroog. Elise scharrelt daarna wat in de badkamer. Dan lenn wassen en afdrogen, pyama aan. Zijn we een uurtje verder. En dat om de dag haha. In het weekend gaat mn man vaak met lenn douchen s morgens. Dan elise in de avond, dan gaat het allemaal net wat sneller Zo kom ik natuurlijk nooit ergens. Moest wat terugbrengen bij de buurvrouw. 2koppen koffie verder dus nu snel douchen en richting werk. Hopelijk nog genoeg tijd om langs de opticien te gaan.
Goedemorgen! @panos: dat met die zalm komt vast nog wel goed! Ik heb nog nooit echt last gehad van voorwerk of wat dan ook, ineens was het gewoon begonnen Hier gaan de kids ook om de dag in bad. Eerst spullen pakken en bad vol laten lopen, kleren uit, speelgoed erin, kids erin. Haren wassen en dan weken en spelen en dan eerst Stijn eruit, die kleed ik aan op de grond op een waskussen dat tussen mijn benen ligt. Dan roep ik Marc om hem op te halen en volgt Maud...zoiets meestal. Of marc helpt me mee natuurlijk
Badrituelen, Maura gaat 1x in de week uitgebreid in bad, de rest varieert enorm. Als we gaan zwemmen gaat ze ib altijd die dag thuis ook nog onder de douche. Als ik laat ben en nog moet douchen, doucht ze vaak mee (al hoeft dat niet). Als het 'nodig' is, zoals met zonnebrand of luuf, of gewoon leuk/lekker. Dat kan om de dag zijn maar ook een dagje meer. Haren 1x in de week met shampoo en verder alleen uitspoelen blijkt ook prima te werken (ivm zelf doen) Ze doucht heel goed zelf, ik kan ondertussen wat anders doen en heb dan ook de tijd niet precies in de gaten. Dus dan is zij klaar als ik klaar ben .
@Suus; Nog steeds BIB, jammer! @Luuz; Werkse vandaag meid. @Panos; Whahaha dus nog die zalm vergeten, ik ga bijna denken dat je het met opzet vergeet Hier wordt er gedoucht om de dag, of in bad..net waar we/ze zin in hebben en wat uitkomt qua tijd. Als beide heren gaan douchen dan gaan ze samen met papa douchen, alledrie de heren tegelijkertijd schoon Luca gaat dan meestal als 1e onder de douche weg, ik verzorg hem dan zodat papa nog even met Beau kan spelen. Als Luca klaar is en in bed ligt pak ik Beau aan... @RiTi; En ik was nog wel serieus En in een bak met kokend water en dettol ofzo, worden ze denk ik ook wel lekker schoon van. Zijn ze gelakt trouwens, anders kunnen ze ook in een kussensloop in de wasmachine toch. @hier; Vannacht weer 2x drama met Luca...begin er een beetje moe van te worden
Dees, hihi volgens mij vliegen ze met een hogedrukspuit zo de lucht in. Ze zijn ongelakt trouwens. Niet direct vies, maar er is jaren mee gespeeld dus vind letterlijk een frisse start dan wel fijn. Wat rot zeg dat Luca het zo slecht trekt de nachten.
RiTi, doen ze denk ik ook met de hogedrukspuit. Ongelakt dus, hmmm afnemen met een vochtige doek + sopje? Ja die nachten zijn echt bar en boos, vannacht was het dus om 1u en 4u feest en heb zelfs nog liggen googlen op die nachtelijke perikelen bij een dreumes. Ik lees veel over een sprong, maar zal die echt zo lang duren? Moet ik toch weer aan de bel trekken bij de HA? Ik weet het ff niet meer en weet niet hoe lang we dit nog moeten aankijken aangezien we al zeker een half jaar aan het tobben zijn met hem.
Hou je het bij allemaal? Is wel handig om eens terug te bladeren en eea helder te krijgen. Zeker als het gaat hoe lang iets al speelt, is lastig te onthouden. Ik schrijf ook in mijn agenda, het zijn dus soms halve dagboeken maar dat is soms wel handig. Het zijn er meer dan 400, echt poetsen heb ik niet zo veel zin in. Denk dat ze een bak sop in gaan, afspoelen en te drogen leggen, zoiets.
Ik hou het idd allemaal bij, ik heb in zijn groei-op boekje beschreven wanneer hij 'iets' kreeg of ziek was...het is al een hele lijst geworden en wordt alsmaar langer.
Lastig hoor. En naast die enorme lijst kan hij natuurlijk ook af en toe iets 'gewoons' hebben, maar dat weet je dan ook nooit zeker. Nou, ik moet dr al bijna weer ophalen. Vliegt voorbij terwijl je je oude troep op mp zet.
Dat kan idd, maar je weet het gewoonweg niet. Het meest opvallende is ook dat hij dus bij ons in bed gewoonweg 9 van de 10x verder slaapt. Maar daar willen we dus een einde aan maken
Moeilijk lijkt me, als er echt iets enorm mis is zou hij niet zo lekker bij jullie slapen denk ik. Maar toch, de nachtrust van jullie allemaal is ook belangrijk en als het wat oplost zo. Zojuist een bestelling geplaatst bij Tony's Chocolonely Ze hebben limiteds die me erg lekker lijken en ik ga vergeten een verkooppunt op te zoeken. Gelijk de chocoladeletters besteld .
Zit me anders ff weer lekker te maken met chocolade Nu heb ik ook zin in een stuk chocola! Ik ga straks als de heren op bed liggen nog wel ff googlen wat te doen...als dat kan helpen.
hahah Nou ik heb ze nog niet in huis he . Net op de valreep me nog laten verleiden tot het kopen van witte chocotoffs, moet ik ook gewoon niet doen ook .
Sinterklaasfeest op de psz zonder pieten want dat vinden sommige kindjes eng, en dat terwijl oude mannen in een jurk juist zo angstaanjagend zijn.