Ik begrijp wel dat pieten eng kunnen zijn hoor, maar sint ook, honden, spinnen en de paashaas. Het was nu juist zo leuk geweest een peutervriendelijke kennismaking te organiseren.
Riti Wat een bs, sint zonder pieten. Die horen toch ook een beetje eng te zijn? Met zoiets krijg je mij echt op de kast he? Vandaag rotdag op mijn werk. Ze hebben weer eens iets verzonnen waardoor onze functie behoorlijk verandert en flikkeen dat zo koud op ons dak vandaag via een mailtje. Heb de opdracht van mijn teamsenior gekregen het vandaag van me af te laten glijden en vrijdag erop terug te komen. Misschien dat ik dan wat minder boos ben...
Riti Huh, sint zonder pieten? Weird..... Collo Aj niet grappig. Wel een verstandig advies hoor. Misschien zie je het dan net iets anders (of niet, maar dan heb je er elk geval over na kunnen denken). Nou, kinderen slapen eindelijk. Lenn hoest ineens heel vreemd en heeft net twee keer een zooi aan slijm opgespuugd. Met het hele kinkhoest verhaal nog in mn achterhoofd, morgenvroeg de huisarts even bellen om het voor te leggen. Vanmorgen bij de opticien geweest en ben dus wel een bril nodig. Gisteravond lag ik om 21.00 uur op bed, wat stom rond te kijken. man wat een hoofdpijn:x En die malloot van vorige week maar zeggen dat er niks met mn ogen aan de hand was. Vanmorgen was het direct duidelijk voor ze wat er aan de hand was en tien minuten later stond ik een montuur uit te zoeken Nog een paar dagen en dan kan ik m ophalen. Zo maar richting mn bed, kan geen boek lezen, tv is helemaal een drama en achter de laptop ook maar niet te lang.
@Collo; Dat is geen leuke actie zeg, en al helemaal niet op de manier waarop het gebracht werd. Hopelijk zak het wat af. Heerlijk dat de kleine man zich goed laat voelen @Luuz; Wou je morgen al gelijk de HA bellen? Wou je het niet nog even aankijken? Ik snap wel heel goed dat er gelijk wat alarmbellen gaan rinkelen. Dus toch aan een bril @hier; Het werk zit er weer op voor vanavond, nu afwachten tot 23u.
Dees Had overlegd dat ik zou bellen zodra hij een zeehondenhoest, koorts (39,1) en /of last zou hebben van slijm. Dit omdat zijn longen voorlopig zn zwakke plek blijven.. vandaar. Hij heeft nu voor de 5e avond op rij verhoging of koorts. Twee dagen geleden begon hij wat te hoesten en vanavond dus slijm overgeven. Leek nog wel mee te vallen maar wordt nu toch wel steeds erger. Denk niet dat het kinkhoest is hoor, die kans is erg klein maar 5 avonden koorts vind ik vreemd. Overdag is er niks aan de hand.
Hier heeft Amy gelukkig geen koorts maar wel een vreselijk droge schorre blafhoest. Maar eigenlijk alleen als ze ligt... Gelukkig niet zon verleden als Aapje, dus maak me nog geen zorgen, maar vind het wel naar om door de babyfoon te horen. Dees Nog 10 minuten, dan zit het er weer op voor je!
@Luuz; Ohw ik wist niet dat hij al 5 dagen koorts heeft... Laat je het even weten morgen. @Collo; Ik brei er een eind aan voor vandaag, tot morgen!
Luuz, bellen voor overleg altijd doen, het kan niet voor niets. Extra voorzichtig als het om zijn longen gaat is niet voor niets. Dat dat nog zo lang blijft he, narigheid. Hier is Maura een snotmonstertje maar goed te pas. Eet slecht, ook dr snoepjes dus vast last van haar keel ook. Vannacht meer dan 13 uur geslapen dus dat is goed. We gaan zo lekker op pad, dikke trui aan en buiten spelen vanmorgen!
Riti Ja komend jaar sowieso. De kinderarts zei destijds dat het eerste jaar het 'gevaarlijkst' was. Problemen met zijn nieren en lever kunnen ze na een aantal maanden pas zien of opspelen. van 2 t/m 4 gewoon vatbaar voor longontsteking. Daarna gaat het 'gevaar' (beetje raar woord eigenlijk) snel naar beneden en op bijvoorbeeld zijn 10e heeft hij net zoveel kans als elk ander gezond kind op een longontsteking o.i.d. Zolang hij nog zo klein is constant bellen als hij zo'n blafhoestje heeft. Word er zelf eigenlijk ook wel een beetje moe van eerlijk gezegd. Hopelijk knapt Maura snel op. Buitenlucht is altijd gezond Nou huishoudelijke taken weer gedaan. Elise ligt te slapen en Lenn is stierlijk vervelend. Zodra tut uit bed is dus maar naar buiten en hopen dat hij op tijd gaat slapen vanavond. Oja, overlegd met de assistente. Huisarts belt tussen de middag even terug. Maar klinkt niet als kinkhoest. Als de huisarts het er mee eens is kijken we het aan tot na het weekend. Als het dan niet minder is even langskomen om te kijken. Zolang het maar niet erger wordt zeg maar. Mocht het wel erger worden dit weekend gelijk de HAP bellen voor advies. Weet niet of ik daar blij van moet worden, maar goed. Als het nodig is is het nodig natuurlijk. Blijf slepen met hoestdrankjes
@RiTi; Gezellig maar ik ben vandaag op zoek naar wat ontspanning Kids zijn op het KDV vandaag en moeke moet rustig aan doen, buik begint weer op te spelen sinds vannacht...buh! @Luuz; Lekker naar buiten idd, buitenlucht doet altijd goed. Hier begint het nu wel iets te regenen. @hier; Vanavond weer werken dus de rest van de dag probeer ik wat rust te pakken. Moet wel wat gebeuren in huis maar daar heb ik de tijd voor, 1e wasje draait al en de boodschappen zijn ook alweer in huis.
Luuz, Hou hem maar goed in de gaten. Fijn dat met een jaar de risico's afnemen. Dees, ik zou het even waarnemen zo zonder kids. Jammer dat er nog klusjes op het programma staan. Ontspannen is niet alleen rustig aan doen he, wat leuks doen of ondernemen voor je zelf levert ook veel op. Nou wij waren op tijd al weer terug. het binnengedeelte was dicht, dus even opwarmen was er niet bij. Er was een soort schooldag om te helpen hokken schoonmaken en opruimen, heel leuk maar niet echt ruimte voor peuters. Leuk rondje gedaan en lekker gespeeld, vriendin kwam ook dus wel gezellig.
Nee hoor Zo, elise ligt weer op bed. Zijn uurtje in het park geweest. Werd vanmiddag gebeld en ben morgen toch weer vrij. Geeft niet, is onze trouwdag morgen en als het goed is is ie op tijd thuis. Kinderen gaan gewoon naar de opvang dus dagje heulemaal alleen thuis! Ook wel eens lekker
Oeh! Lianne vandaag om 13;30 al hele dag droog! en 2 stickers verdient!! woehoe! Wel beetje moe en hangerig geloof ik... maar geen koorts... en weinig eten.. Yoeri beetje last van diarree.. hopelijk maandag over.. met koorts is het namelijk geen operatie...
Was jullie even kwijt.....deel 16 al weer.... Lekker een weekje op vakantie geweest en mijn mannetje had vorige week nog een week vrij. De vakantie was ondanks het gedoe met mijn schoonzussen erg lekker. Beetje kort (6 volle dagen, waarvan 1 heel de dag regen) maar genoten. Het vliegen ging super. Vorige week nog een dagje naar Efteling geweest (vrijdag), was echt een hele leuke relaxe dag. Eigenlijk doen we dat soort dingen te weinig met ons gezin alleen...heel vaak gaat er nog wel iemand mee..familie, vrienden. Dit was ook wel eens erg gezellig! Verder nog geen nieuws hoor...oefenen deze maand nog even. Even kijken wat mijn cyclus doet, vorige maand was het 26 dagen terwijl dat normaal 30 was. Heb vandaag mijn eisprong denk ik (auw)...dus dan komen we weer in de buurt van de 30 terecht. Zal zo even teruglezen...veel verkouden kindjes las ik. Hier ook twee snottebellen...moet zeggen dat een ui op de slaapkamer echt geholpen heeft vannacht (of ze zijn al weer op hun retour...) Tot zo....even wat hier doen (moet ook gewerkt worden he...)
@Dees: he balen dat je buik weer begint op te spelen @Luuz: hoe is het nu met t kleine hoestkontje? @RiTi: haha ik zou me ook niet kunnen bedwingen en het jurkje nog een maand lang achterwege houden @Joyce: Wauw wat goed van Lianne!!!! @Happy: klinkt allemaal heerlijk! Soms is alleen met je gezinnetje weggaan ook heerlijk he! Fijn dat het vliegen goed is gegaan ook! Efteling blijft ook altijd leuk Wij gaan 2 December weer @Hier: niet veel nieuws, behalve dat Dani steeds minder begint te eten... 's avonds is het al een ramp een paar maanden en nu ook 's ochtends erg jammer.... Morgen doe ik ze een half dagje naar school, 's middags al richting Tilburg, moet echt nodig wat kleren halen voor mezelf. Ga lekker ff met de kids de stad in in Tilburg
Happy Fijn dat je ons weer gevonden hebt! Lekker zijn die dagjes met het gezin he? Ik kan daar ook zo enorm van genieten. Fijn dat de vakantie ondanks alle emoties toch geslaagd was. Dre Shop ze morgen! Joyce Hoop dat ze het goed droog houdt! Hier gaat het ook goed alleen af en toen nog eens een terugslag. Hoop dat Yoeri opknapt... Gesloopt. Vanmorgen naar de Efteling geweest. Kindjes vanmiddag op bed gelegd, wilde ook even gaan liggen....Trrrrringggg! Ohw... meisje uit de buurt aan de deur met haar vriendinnetje. Had ik vorige week gezegd dat ze maar een keer op donderdagmiddag moesten komen mee knutselen met Amy. Pffff...kon ze niet weer wegsturen, dus lekker vanmiddag geknutseld met twee meiden van 8 erbij. Wel leuke meiden hoor... Maar nu dus weer afgepeigerd. Lekker op bed liggen zometeen.