December 2009 mama's Deel 16!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 23 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Geen idee hij slaapt vooral.
    Heb vanmorgen een grote thermos thee en fruit bij hem gezet.

Wij hebben een gewone gezellige dag trouwens, lekker buiten geweest, gefietst, blaadjes geschilderd, spelletje gedaan.

Weer iemand die zijn asociale kant niet schuwt binnen de veilige internetwereld, mp koper niet op konen dagen. Is me nu al 2x gebeurt, na duidelijke afspraak, vaag.
    Maar verder loopt het goed, op een paar mafkezen na.

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Ik ben nooit zo aardig als het om oningecaluculeerde katers gaat...

Dees
    Ja, iemand moet het doen meid. En ze weten dat jij goed bent in shit ruimen...

Dre
    Goed idee lekker ut eten met zijn twee.

Hier
    Vanmorgen lekker met Ferdy gaan ontbijten/brunchen in Eindhoven voordat we de kindjes op gingen halen. Was erg fijn. Voelde me ook beter. Had gisteravond/vannacht behoorlijke hoofdpijn/tegen migraine aan dus erg romantisch was ik niet.... Dus wel fijn dat we vanmorgen nog even gezellig tijd samen hadden.
    Daarna door naar verjaardag van mijn zus en nu weer lekker thuis met de dames op bed... Nog even genieten van het laatste staartje weekend...

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Chocoladetruffels van de Aldi....bak van 400 gram...het leven is goed!:p:)

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, oooooh lekker!!!
    Gisteren uitgebreid op pad geweest en actief zonder drank, dus een kater was het niet. (en het viel mee vrijdag wat dat betreft)

Baal stevig want ben morgen mijn dag dus kwijt.
    Niet geheel, maar daar gaat het niet om.
    Geen idee wat hij heeft, hij slaapt alleen (altijd als hij ziek is). Wel gedronken, niet gegeten. Maura niet gezien, compleet weg.
    Vaag.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @ RiTi; dat is idd wel vaag ja!

dames, ik zeg tot morgen.
    trusten

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Oh, dat is nog erger. Dan wil je boos zijn maar weet je dat het eigenlijk niet kan... Mannen mogen niet ziek zijn! Succes met de zieke...

7. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Stom he?
    Trek hem echt slecht als hij ziek is, lastig want volledig in zijn eigen bel.
    En hij was al genoeg ziek geweest dacht ik zo.

Slecht he, ben echt beetje pissig.

Luuz, waarom heb je al die jaren niet gedronken? Leuk dat jullie het gevierd hebben en dat je niet dronken werd :D.

8. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    RiTi
    Idd, heeft zijn ziek-punten voor dit jaar al rijkelijk op gebruikt...!! Snap je echt zo goed.,..

9. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    hi dames. Hier druk met zenuwen voor morgen. Lianne donderdag nacht gespuugd maar wel pas vandaag eerste ongelukje. Ik Gister gespuugd maar had'n knuffel Yoeri. Heerlijk. Vandaag dagje thuis en morgen al vroeg naar't ziekenhuis. Duimen jullie? Ik houd jullie op de hoogte iig!!

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Joyce, succes morgen!

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    riti dank je. Wekker is net gegaan en heb spontaan buikpijn.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Kom even Joyce succes wensen vandaag! Ik duim voor een goeie operatie meid!

Kom straks verder lezen.. nog even slapen en dan eerst boodschappen doen.

13. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Joyce, sterkte vandaag!

Hier een rotnacht door snurkende man :x en vervolgens een peuter die zelfs voor zomertijdbegrippen vroeg wakker was. Nog wel wat kunnen rekken maar leverde geen echte rust op.

gaaaaaap

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    Oei, wordt een lange dag dan. Nog wat leuks op de planning staan?

Mevrouw slaapt voor de verandering eens uit ;) wilde op tijd boodschappen doenn maar dat gaat m niet meer worden.

15. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Goedemorgen!

@joyce: Spannende dag! Heel veel succes! Hopelijk zijn jullie snel weer thuis.

@riti: Dennis beetje opgeknapt? Vervelend he als ziekzijn opeens alle plannen in de war schopt? Heb ook altijd even moeite met schakelen (en voel me dan lekker egoistisch). Zo stonden wij vrijdagmiddag klaar bij de creche om met de kids de stad onveilig te maken. Ging niet door, uk2 had vuurrode billen en veel pijn. Zaterdagavond na training zouden we uiteten gaan, is Stephan ziek... Gelukkig ging het gister alweer beter. Anyway, hopelijk knapt dennis snel weer op. Ziekzijn is voor alle partijen in huis niet leuk. En irritant dat Maura al zo vroeg wakker was vanmorgen....

@collo: Lekker hoor een nachtje weg met zn 2-tjes. Waar zijn jullie geweest in EHV?

@luuz: Zo, doe eens gek :)! Ben eigenlijk ook wel benieuwd waarom je nooit dronk en ook waarom gister dan wel.....

@suus: Schiet niet op met die kleine van jou :). Wie weet vandaag... Al had ik mn geld ingezet op gister. Vind het land van laaf wel een mooie plek om geboren te worden :)

@dre: Hai! OOk lekker weggeweest met zijn 2-en zie ik. Fijn hoor! Hoe is het nu met de familie van Freddy?

@dees: JIj weer lekker gewerkt het weekend zie ik. Balen dat het zo;n rommeltje was.

@rest: Vergeet ik iemand? Sorry dan....

Hier alles same same. Zaterdag weer cursus gehad. Twijfelde of ik wel door wilde gaan, vanwege de tijd die het kost (weekend weg), maar ben blij dat ik gegaan ben. Toch wel erg leuk en interessant. Gistere verjaardag van vriendin in het westen. Super gezellig! Gaat ook steeds beter met de kids nu ze wat groter zijn. Daar kan ik echt van genieten. Kids scharrelen en moeders aan de prosecco en heerlijke hapjes :). Nu weer maandag en het begin van een nieuwe drukke werkweek. Yihaaaaaa!

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Succes Joyce! Kan me voorstellen dat je met buikpijn wakker wordt op zo'n spannende dag.

Wauw Suus, uitgerekende datum!

Riti...heb dat ook wel eens hoor.. hopelijk is tie snel weer beter!

Onze bouwvergunning is aangevraagd bij de gemeente. Nu wachten op de offerte's van de aannemers...Heb er wel zin in!

Volgend weekend gaan ook wij met z'n tweetjes er tussenuit. Een nachtje Brussel met onze twee beste vriendjes. Zonder kids, ben benieuwd!

Aan het werk vandaag....kom af en toe even spieken voor nieuws van Joyce en Suus!

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Geen reden voor niet drinken. Is gewoon zo gegaan. Ben in de zomer flink ziek geweest en duurde lang voor ik weer compleet fit was. Na 4 maanden kwamen we erachter dat ik dus niet meer gedronken had. Sai verhaal, geen enorme dronken uitspattingen ofzo ;)
    Waarom ik weer een flesje wijn heb gehaald; ik hop naar de club;)

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Suus, trek je het nog? En slaap je een beetje?
    Mogen we nog een mooie foto van je?
    Wat een vragen, sorry. Beebje heeft het nog lekker bij je blijkbaar. Wat zegt de vlos en vooral wat vindt je zelf?

19. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Ladies even heel snel vanaf gsm! Ik reageer straks wel even uitgebreider op alle vragen en verzoekjes!

Joyce succes meid! Alles komt goed!

Hier nog BIB...

20. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, idd een saai verhaal haha, gelukkig maar.

BIBSuus, kom maar hoor :).

Hier, moe! Maura ook moe, Dennis ook moe :)?).
    Maar goed, hij is up and around dus we schieten op. Boodschappen moesten wijken voor een monteur die vanmorgen langskwam (zo net op een tijd dat je precies niets meer kan). Dus vanmiddag de week boodschappen doen.
    Rijden we gelijk even langs de ikea voor wat troepjes die ik maar nergens anders vinden kan. En had het nooit gedacht, maar....dan blijven we maar gelijk frietjes eten daar ook.
    Help ik ben zo iemand geworden die bij de ikea eet :$

Oh ja en waarom heb ik nu al 3 keer het zelfde koffiezetapparaat verkocht incl mailafspraak met dag en tijdstip voor ophalen en komt er steeds niemand opdagen? Vast de zelfde reden waarom ik wanneer ik iemand mail dat ik akkoord ga met zijn of haar bod er binnen een etmaal gelijk 4 hogere biedingen komen.
    Sommige dingen moet je ook niet willen begrijpen ook.

Deel Deze Pagina