MPperikelen Daarom verkoop ik alles via via en niet via marktplaats haha. Riti Nog even geduld, bijna avond Nou, opticien gebeld. Zit wat met de planning voor komende week in de war omdat ik een extra donderdag werk. Dus even gebeld wanneer mn bril ongeveer klaar is, kan ik de rest er een beetje omheen plannen. Was ik ze net een slag voor, hij wilde me vanmiddag bellen. Mn zusje even geregeld dat ik Elise even daar heen breng, is wat makkelijker om een bril te passen met Lenn erbij. Is toch flutweer, dus kan ze met haar verkouden koppie lekker binnen blijven. Vanavond dus weer EINDELIJK fatsoenlijk tv kijken *als het goed is haha* Dus even wachten tot madame wakker is en dan richting de stad. Mn man heeft me het hele weekend vierkant uit staan lachen om hoe ik voor de tv zat 's avonds
Luuz, ben benieuwd hoe het dan is straks, tv kijken, gek lijkt me dat! oh ennuh, wil je nog een zwarte senseo?, Een rvs waterkoker? koopuh? Hobbelpaard? hihihi Moet ook niet zeuren, heb al vreselijk veel verkocht zonder problemen. Tot leuke mails aan toe bij thuiskomst van mensen die erg blij waren .
Haha van RVS krijg ik kippevel en mijn senseo werkt nog prima. Ook een zwarte haha. Hobbelpaard wilde ik voor de kinderen zo graag hebben, maar heb er helaas geen plek voor. Wel jammer, anders had ik m graag overgekocht Poeh, moest tijdens die ogentest een stel letters oplezen, lukte mooi niet. Ondertiteling op tv is wazig, dus ben de laatste tijd blij dat ik vloeiend Engels praat en versta Kan ik alles gewoon volgen. Alleen ben de hoofdpijn elke avond zo ontzettend zat. Verveel me kapot 's avonds, tv kijken is niks, laptop al helemaal niet en spelletje op telefoon is leuk, maar met zo'n klein scherm zijn de letters ook klein en die kan ik dus niet lezen
*zwaai* Lekker dagje voor mijzelf vandaag, vanmorgen kwam vriendin langs met haar zoontje. Was leuk! Kom er nu alleen net achter dat ik vanmiddag van 13-15u een scholing had...helemaal vergeten en geen zin meer om me daar voor te haasten Beetje &^$ met peren dus @Joyce; Hopelijk is alles goed gegaan vandaag met Yoeri! Ik heb aan jullie gedacht! @Suus; Je maakt het spannend!! @Luuz; Vandaag dan eindelijk de bril ophalen, ik hoop dat de bril goed is. @RiTi; Ohw je meent het, wat erg joh dat ze dus nu voor de zoveelste keer niet op komen dagen! Ik ben wel op zoek naar een nieuwe senseo voor Jeroen, die van ons is al zo'n 9 jaar oud en begint af te takelen en rare verschijnselen te krijgen. Tijd voor een nieuwe dus. Is het zo'n eerste type? @rest; sorry!
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.realdutchfood.com/UserFiles/Images/Large/e63_34.jpg Wij hebben deze. niet de nieuwste, maar ook niet de oudste. Beeb van Suus Hierrrrrr.........
Ja he. Die van ons was wel goedkoper. Volgens mij heeft hij toen 60 euro betaald. Geen idee waar ie die vandaan heeft gehaald.
Of ik wel even zo wilde blijven zitten, want dat zat lekker warm. Dat bleek ook wel, want hij deed zn ogen dicht en lag lekker te slapen
Balen... We zijn weer thuis. Na narcose probeerden ze de katheter te plaatsen maar helaas... Yoeri hoort bij de 1% waarbij de afwijking niet alleen van buiten te zien is... Nu moeten we naar nijmegen waar ze ook de plasbuis gaan verbouwen... Heb al flink wat gehuild...
Hier nu geen foto, zelfde als link Luuz volgens mij. Op MP -senseo- op je eigen postcode, kan niet missen. Heerlijk ongecompliceerd dagje gepland met mijn lieve vriendin as zaterdag, nu al zin in lekker stom ouwehoeren, uit eten, filmpje, kroegje...is het al zaterdag?
@Joyce; Ohw nee toch! Dan denk je er bijna vanaf te zijn en nu kun je een heel ander traject in gaan met Yoeri. Wanneer kan hij dan in Nijmegen terecht? Sterkte zeg!
@RiTi; Gevonden maar is idd hetzelfde type. Ik ga er ff over denken, want zag ook andere leuke nieuwe systemen en zit dus nog te dubben welke te kiezen.
aaaah joyce wat een vervelend nieuws voor jullie!!! Is Yoeri gewoon ook thuis nu en heeft hij niet al teveel last van de narcose? Wanneer mag je naar Nijmegen met hem en wat is nu precies het plan? Sterkte meid!
Dees Neem de tijd, heb alles verwijderd en we beginnen weer opnieuw, geen haast. Er zijn veel mooie systemen inderdaad, hangt ook af van wat je lekker vindt.
Wat een rotnieuws Joyce! Kan me voorstellen dat je van slag bent. Wanneer moeten jullie naar Nijmegen? Hopelijk is er snel meer bekend en kunnen ze het goed verhelpen! Sterkte!