@lw; dankjewel! @RiTi; ergens hoop je het, maar ergens vind ik het ook reuze eng en spannend. Wij zijn voorzichtig blij.
Roeltje Super zeg! Dat Wen jullie auto mag hebben! Bij hen ook drama met baan kwijt oid? LW Gelukkig maar! Verjoudheid is rot, maar dat gaat wel weer over....als je buik nu maar rustig blijft! Beterschap meid! RiTi Ik zal eens in de gaten houden of ik bio pootgoed tegen kom. Vond dat Vreeken best veel bio heeft verder. Ik zit me nu echt al helemaal te verheugen op volgend jaar. Lobbes is idd erg leuk! Daar hebben ze altijd net even wat anders dan in de grote speelgoedzaken. Shoppen geneest zoveel leed....ik weet er alles van Dees Huh wat mis even iets? Whaaaahhhh!!! Van harte meid!!! Wat super!!! (maar dan heel voorzichtig he?
@collo; dankjewel!! Ik durf nog niet te blij te zijn. Jeroen en ik vinden het erg spannend. Hij vroeg net zelfs wanneer ik weer ging testen
Dees Ja, je blijft nog wel even heel sceptisch ben ik bang...Had ik ook. Maar de kans is groter dat het nu helemaal goed is he? Nu is het gewoon afwachten... Hier Vandaag een supermooie lieve bos bloemen van de collegas van het wijkteam gehad, samen met mijn andere collega. Dit omdat wij volgende week "vertrekken" naar een andere afdeling om daar te ondersteunen. Was er helemaal ontroerd van...pfff Hebben ze met na 2,5 jaar eindelijk aan het janken gekregen. Gelukkig deed iedereen lekker mee!
Collo, ah mooi zeg, jullie worden gemist dus. Ik zoek vooral aardpeer en een superlekker aardappeltje. We eten ze al niet zo veel en ik vind het zonde van mijn halve tuin, maar ze zijn zo goed voor de grond. Ik verheug me ook al op volgend jaar, grappig is dat.
Ik ga volgend jaar toch echt voor de Bleue dÁrtois.... Zag een super recept voor een soort spaanse omelet met deze paarse aardappel. Zag er echt super uit!
@Collo; Daar was ik al bang voor, maar is logisch. We kunnen nu eenmaal niet meer doen dan afwachten. Mooi gebaar van je naaste collega's, kan me indenken dat je daar wel een traan om moet laten gaan. @hier; Relax dagje rondom huis, de was maakt weer even overuren ivm plas-ongelukjes van Luca in het weekend en gisteren 2x op het KDV. Hij zat kennelijk gisteren ook niet zo lekker in zijn vel, was erg timide en huilerig. Hopelijk gaat het vandaag weer goed. Jeroen gaat vandaag km's maken, hij zit nu in Eindhoven, rijdt daarna door naar Maastricht en daarna weer terug naar Emmen...en dan tot slot weer richting Utrecht of huis.
@Dees: WAT!! jeeej gefeliciteerd, voorzichtig maar toch Ik hoop het allerbeste voor je jeeee wat n km's voor jeroen zeg, jeeeetje! @Collo: wat lief van je collega's! haha lekker jankmomentje dus, zo nu en dan emo zijn is niet zo erg he @LW: beterschap! hoe is t met je buik? @Hier: wow zonder problemen nu op zp.. weet ff nie wat me overkomt Hier best oke, alle ramen boven gepoetst en de badkamer met chloor geschrobt... bijkeuken geschrobt, wasjes aan het draaien. Kids vermaken zich prima al is Dani me regelmatig aan het testen (etteren en kijken hoe ik reageer of dwingen dat ik mee moet naar de wc enzo)
@Dre; Dankje meid. Jeroen is inmiddels weer terug op kantoor in Utrecht. Wat goed dat je nu zonder problemen hier op ZP kan komen!
Goedemorgen! Deze week is man thuis, dus druk weekje mrt allerlei klussen. Gisteren ben ik met de kinderen een paar uurtjes weggeweest zodat man een nieuw afdak achter het huis kon maken. Schuttingdeur is gelijk ook gemaakt. Hij haalt nu de kar op bij mn vader zodat het oude spul weg is.. dan vervangt hij de palen van de schutting.. ondertussen maak ik de keuken schoon, zodat we daar kunnen gaan schilderen. Als er tijd is zoeken we bij de meubelzaak een nieuw dressoir uit. De tv blijkt voor onze huidige toch te zwaar te zijn het blad is compleet verbogen en de deuren kunnen niet meer open. We kunnen dus eindelijk de boel goed aanpakken. Vrijdag word elises kamer geverfd.. paars/rood... Oja, buitenkant van het huis word vandaag opnieuw geschilderd.. en de schutting krijgt ook gelijk een kleurtje Druk dagje maar de kinderen zijn op de opvang dus we kunnen hopelijk goed doorpakken.
@Luuz: zoow jullie zijn goed bezig thuis Heerlijk is dat he Fijn dat je man deze week thuis is @Dees: Jeroen zeker stikkapot toen hij terugkwam gisteren? Hoe voel je je? Al n beetje zwanger gevoel hihi Blijf duimen en zal mega blij zijn voor je... en jaja vandaag gewoon weer zonder problemen op ZP, en ik heb niet eens iets gedaan daarvoor :S heeeeel vaag maar goed @Hier: heerlijk zonnetje weer, net vloertje buiten geschrobt, zo strijken, layla en dani vermaken zich met knutselwerk en de 3ds Alexander komt vanmiddag weer die is net opgehaald en word zo ingespoten door zn moeder. Morgen en overmorgen is freddy vrij, heeel fijn ook hier nog een hoop te doen namelijk