December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Luuz; Lekker aan de klus, heerlijk stappen maken vandaag!
    Hou je ons op de hoogte dmv foto's, ben benieuwd naar het resultaat!

@Dre; Eigenlijk viel dat dus wel mee ;)
    In totaal had hij 699km gereden.
    Ik voel me wel zwanger, maar dat deed ik al een paar dagen.
    Herkende gelijk weer de symptomen.

@Chicken; Dankjewelll! :D

2. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    pfff 699km jeetje da's al een halve vakantie rit man.....
    fijn dat je je lekker zwanger voelt, dat het nog maar 8 maanden mag duren ;)

@Hier: ben toch al enkele dagen Dani zn favo knuffel kwijt... hij had hem toen nog en toen ik hem 's avonds wilde pakken om dani in bed te stoppen kon ik m niet vinden. Hij is gewoon thuis gebleven dus ver kan hij niet zijn, ik kan hem echt alleen nergens vinden :S jeetje.... wat n gezoek....

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Geen reserve achter de hand?
    Misschien in de wasmand, tussen de kleding in de kast?
    Tussen het speelgoed, boven op de kasten?
    Niet leuk als ze hun knuffel kwijt zijn!

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: nee geen reserve, da is zo'n lief konijntje van 20 euro, die koop ik niet gauw ff 2 ;)
    ja, ja, ja, allemaal gehad.... wasmand is helemaal leeg zelfs *jaja soms lukt da*
    Heb de lades van zijn kamer er zelf helemaal uitgehaald en alles 1 voor 1 eruit gehaald (kom ik meteen schoonmaken hihi)
    heb alleen de zandbak nog niet uitgegraven ;)

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Ik wou net zeggen, anders heb ik nog zo'n kleine van Lief!
    Maar jij bedoelt die net wat grotere, van badstof nietwaar?
    Anders via MP een reserve zoeken, just in case?
    Succes met je zoektocht!

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    deze is het... van badstof weet ik niet zo gauw, dani had hem steeds in zijn mond ;) hahahaha

Lief_Knuffel.jpg

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Dre; Die dacht ik al ja, nee ik heb hier een kleinere versie liggen.
    Helaas.

8. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Brabo in België
    @Dees: nou je raad t nooit! ik nog zo gek ook om de zandbak uit te scheppen, nee niks erin.. wel een goede workout gehad hihi
    toen riep layla me want moest weer een prinsessenjurk vastmaken en toen viel mn kwartje!
    Layla heeft een heel leuk reiskoffertje van Dora die zelfs Dani leuk vind, en ja hoor meneer had m ingepakt!!

helemaal happy weer :D pfiew!

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Luuz
    Hihi, kun je niet beter een nieuwe TV kopen?

Dre
    Wordt hij alleen voor het spuiten opgehaald? Kunnen jullie dat niet doen?
    Hier zitten spoorloze knuffels steevast in ander speelgoed gepropt of in de krabpaal ofzo. Goed dat je hem weer hebt gevonden! Je zou die dingen eigenlijk moeten uitrusten met een GPS tag...

Dees
    Ja! Vandaag precies 4 weken...leuk! Ik moet me hier echt weer even op de vingers tikken. Zit het eerste album van Julian te maken en alle buikfoto's en babykamer foto's komen weer voorbij...daar gaat het een beetje van kriebelen hoor! ;)

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @collo; logisch dat het daar van gaat kriebelen! Zou ik ook hebben ;)
    Ik droom al een klein beetje weg naar eind april, geheel nieuw seizoen ook.
    Vrijdag eerst maar eens de vk bellen, spannend!
    Hopelijk daarna een date met RiTi en maura, gezellig!

@hier; beetje down want zie onze vakantie meer doorgaan als het zo door gaat in Egypte.

11. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Luuz, lekker he als er even zo veel aangepakt wordt in korte tijd :)

Collo, hihi kwartet is best leuk! :D

Weer twee idioot korte nachten achter de rug, loop er bij als een zombie maar goed. Wel even leuk naar het park/speeltuin geweest met een vriendin vanmorgen, je kan maar beter op pad zijn dan.
    Als ik vannacht een beetje normaal slaap gaan we morgen met de trein naar de dierentuin, daar ga ik een klein meisje heel blij mee maken.

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Riti
    En? Goed geslapen? ;)

Vandaag alweer de laatste meppeldag van dit jaar. Is snel gegaan. Nog even een dagje knallen en dan keert de rust weer enigszins terug :)

Dit weekend zijn de baas en bazin er niet, dus a.s. sinsdag pas weer vrij..
    Even gauw douchen en aankleden en gaannmnn

13. suus1982

suus1982 Fanatiek lid

27 nov 2008
    3.422
    0
    0
    Brabant
    Dees ook nogmaals gefeliciteerd namens mij!!! Spannend, maar het komt vast goed!!!

@kriebels: Nee! Ik heb het hoofdstuk afgesloten en daarmee ook de kriebels :D, ze mogen bij mij niet eens meer mijn huis binnen, laat staan dat ze mij bereiken ;).

Ik heb weer eens geen tijd om op mijn gemakje te blijven, dus ben ik weer weg! Probeer wel weer wat vaker aan te haken, maar merk dat ik tegenwoordig weinig rust heb om achter de laptop te zitten...
    Komt vast wel weer! Ik probeer alles wel te lezen, dat scheelt al een berg!!!
    Doei!

14. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dees gefeliciteerd meid! Meteen weer zwanger, wauw! Succes met het wachten op de echo...zal wel dubbel zo spannend zijn nu.

Hier druk druk druk. Nog steeds druk bezig thuis, werk etc. Weinig tijd voor hier mee te kletsen sorry...

Hoe'st LW weer rustig in de buik?

Hier groeien we lekker door. Begint nu echt op te schieten zeg. Kamertje schiet al op gelukkig;hoop daar rust van te krijgen :) Net gehoord dat mijn ouderschapsverlof aanvraag niet is goedgekeurd dus dat moet ook weer geregeld worden...fijn....:(

15. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ouderschapsverlof niet goedgekeurd??? Waarom niet??

16. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Een heel verhaal hoor....
    Heb nog 259 uur staan van Tijs en wilde dit na mijn zwangerschapsverlof als voltijd ouderschapsverlof opnemen gedurende 7 weken (ik werk 23 uur). In de tijd na ik verlof van Tijs had aangevraagd zijn er allerlei regelingen omtrent het verlof ingegaan. Nu mag je voltijd en deeltijd ouderschapsverlof opnemen maar in een aaneengesloten periode en het jaar mag niet overschreden worden. Nu zijn mijn eerste uren toegekend voor deze regeling. Bij Job heb ik toen ook nog gebruik van gemaakt van de uren van Tijs (ik geloof 5 weken) en had daarna dus nog steeds uren over. Toen hebben ze me het voorstel gedaan de overige uren (die 259) in 37 weken van 7 uur op te nemen. Dat was niet nodig omdat ik contract al terugging naar 23 uur. Nergens hebben ze toen vermeld dat deze uren dan zouden komen te vervallen omdat ik dit voorstel weigerde...Ik vind dus dat ik nog recht heb op die overige uren van Tijs.
    Als ik nu begin aan de uren van Job (598 uur) maak ik er maar 161 op en komt de rest te vervallen als ik het niet binnen een jaar nog eens aanspraak maak.

Beetje duidelijk??!

17. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ja het is duidelijk. Maar zijn dat hun eigen regelingen? Want in dit geval moet er altijd de wet gevolgd worden. Heb het even niet duidelijk voor ogen hoe dat zit, maar dat kun je wel ergens nalezen denk ik. Zij mogen nooit hun eigen regelingen boven de wet laten vallen.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Happy
    Van ouderschapsverlof heb ik geen verstand, sorry. Maar idd, de wet geld boven de regels van het bedrijf.
    Maar volgens mij mogen ze het alleen weigeren als het bedrijf daardoor in moeilijkheden komt en ze dat ook kunnen aantinen.

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Elise werd wakker.

Vandaag de laatste meppeldag gedraaid van dit jaar. Was lekker druk maar gelukkig niet zo hectisch als vorige week.
    Mocht in eerste instantie op tijd eruit, maar collega is ziek naar huis gegaan dus helaas.. morgenvroeg om 8.15 uur weer present :)
    Man is een avondje de deur uit. Meppeldag vieren:D
    Ik ga zo lekker mn nieuwe plantjes in de potgrond stoppen en achter het huis opruimen en schoonspuiten.

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Vandaag voor het eerst weer een lange dag gewerkt, ik kom nu net een klein uurtje geleden thuis.
    Pff valt wel even tegen merk ik nu, maar het begin is er weer.
    Vanmorgen de VK gebeld en mogen 13 sept. voor de 1e echo. Spannend!

@Happy; Jeetje, dat is ook wat!
    Ik hoop voor je dat je het toch nog toegewezen krijgt, ook ik heb er weinig kaas van gegeten en nooit gebruik van gemaakt dus ik zou je er ook niet in kunnen adviseren.

@Luuz; Je wordt nog een echte work-a-holic :)
    De tuin is mooi geworden!

Deel Deze Pagina