December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Dees
    Je bent er natuurlijk een best lange tijd uit geweest, dus het is natuurlijk ook wel flink wennen.
    Workaholic ben ik geloof ik al jaren :D Maar zolang het leuk is en de kinderen er niet onder lijden ben ik blij haha. Maar goed, we gaan het naseizoen weer in, dus t/m maart volgend jaar wordt het iets stabieler gelukkig. En Lenn gaat volgend jaar natuurlijk naar school (ieks!) dus dan word het hopelijk sowieso wat makkelijker en vooral rustiger. Op mijn vrije dagen is dan alleen Elise nog thuis, dus dan komt de rust qua huishouden en klusjes tussendoor er iets meer in.

En bepaalde extra taken op het werk kan ik gelukkig zelf inplannen en op het laatste moment veranderen en dat alles onder schooltijd:D

Plantjes staan erin, tuin is schoongespoten. Morgen brengt hij alle oude balken weg en dan kan er opgeruimd worden. En zodra het hok onder het afdak opgeruimd is en er een deur in zit kunnen de fietsen en containers er ook in staan. Wil dan een hoekje voor het speelgoed van de kinderen hebben, dat staat nu in elk hoekje gedrukt. Maar goed, we moeten wat te doen blijven hebben.
    Maar ben blij met mijn man :D

Vandaag een leuk bedrag van de BD gekregen van de zorgtoeslag van 2009 teruggekregen, dus ik zit te shoppen:D

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ha meiden,

Gisteren uit eten geweest met mijn collega's... Laatste keer dat we met onze oude groep bij elkaar zijn. Maandag gaan we opgeslokt worden door de klantenservice. En hoewel dat ook vast gezellig wordt, is het toch slikken. Het was iig weer gezellig en er zijn weer voldoende genante foto's gemaakt. Voor degene die in Den Bosch willen eten: La Cubanita is een aanrader. Zit ook in andere steden en als ze allemaal zo goed zijn....jummie. Heb heerlijk geknabbeld van allerlei heerlijkheden. Ga er snel nog eens met Ferdy terug.

Vandaag de eerste dag vakantie! Inkopen gedaan. Speciaal naar de Prenatal gereden voor een Maxi Cosi hoes die niet goed genaaid blijkt te zijn, dus waar ik morgen weer mee terug kan ;). Verder veel andere inkopen gedaan, dus hopelijk morgen geen hele erge stressdag. Eerst maar even naar de kapper morgenochtend. De kindjes gaan lekker naar het kdv.

Dees
    Oh wat naar al die trubbels in Egypte. Hoop dat ze snel weer rustig worden daar....

Luuz
    Oeh lekker! Ik wil ook weer shoppen maar heb echt even genoeg! Binnenkort maar eens naar een winterjas gaan kijken.

Happy
    Niet goedgekeurd? Dat is balen...had je iets raars gevraagd? Wel fijn dat het verbouwen enzo op begint te schieten. Zet je snel eens een foto van je buik hier of op FB?
    Ah lees van je verlof. Je mag het idd niet onderbreken, maar dat van dat jaar kan ik nergens terugvinden hoor!

3. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@happy heeeey :)
    Alles goed met je?hoevoel je je?
    Denk je een beetje aan je zelf he.
    Hopelijk komt er een oplossing zo ze het als nog goed gaan keuren.
    Nog eventjes en dan mogen onze baby'tjes te wereld komen spannend hoor.
    Doe we wel eens een keer date he;)

Hier gaat alles goed.geen gerommel of iets geks :)

4. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Collo, ooooh vakantie....hoe fijn!

Happy, oh nee, dat is balen en nu dan? Weer om de tafel? Uren zijn bij wet geregeld, het hoe en wat en wanneer moet in overleg, lastig!

Dees, wat zegt het calamiteitenfonds bijvoorbeeld?

Hier dagje dierentuin, heerlijk haar zo te verwennen met leuke dingen :). Ze hebben bij Ouwehands stalletjes die soms open zijn met een thema, zo hebben we al eens schedels en botjes bekeken en opgezette dieren. Vandaag was er een open met allemaal huiden, heel veel vachtjes en velletjes kunnen voelen van de meest uiteenlopende dieren.
    Misschien wat luguber, maar Maura geniet daar zo van, echt een sponsje op die momenten van informatie.
    Verder vooral veel dieren, leuk jong spul en op zoek naar een koffervis (en hij was er!) en alle tien de bruine beren. Fijne dag!

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Collo; Hoera, de vakantie is eindelijk daar!
    Geniet ervan :D

@RiTi; Het calamiteitenfonds schrijft:
    Calamiteiten

05-07-2013
    De Calamiteitencommissie heeft op 4 juli 2013 vanwege de gewijzigde politieke situatie in Egypte de volgende besluiten genomen:
    Vaststelling van een calamiteit op 3 juli 2013 voor Egypte met uitzondering van de vakantiebestemmingen gelegen aan de kust van de Rode Zee of de Golf van Akaba.
    Vaststelling van een uitkeringsvatbare situatie op 3 juli 2013 als gevolg van deze calamiteit voor die plaatsen in Egypte (met uitzondering van de vakantiebestemmingen gelegen aan de kust van de Rode Zee of de Golf van Akaba) waar de aan het fonds deelnemende reisorganisatoren als gevolg van genoemde calamiteit niet langer in staat waren hun verplichtingen uit de reisovereenkomst na te komen.

6. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    @ dees: is dat goed of slecht nieuws?

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Joyce; Voor nu hebben wij nog weinig keus, ja we kunnen wel annuleren maar dan kost het ons flink wat geld extra omdat er (nog) geen negatief reisadvies is gegeven voor de badplaatsen.
    Al lees ik nu net dat Duitsland wel een geheel negatief reisadvies heeft afgegeven voor Egypte, dus ook de badplaatsen Duits negatief reisadvies Egypte - NOS Nieuws

8. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Wanneer zou je vertrekken?

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Begin september

10. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Nou ik zou in ieder geval niet voor een cultureel tripje landinwaarts gaan vanaf een resort momenteel ;)

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het negatieve reisadvies is er nu, morgen maar eens bellen met de reisorganisatie.
    Balen, maar had het al wel verwacht.
    Nu dus zoeken naar een alternatief.

12. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    Wees blij dat het het advies er eindelijk is. Je wil nu echt niet naar Egypte. Lekker omboeken naar een andere bestemming.

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ben ook zeker blij hoor dat het advies er nu is, daar was het wachten eigenlijk ook op.
    Maar toch blijft het balen, we hadden ons er al flink op verheugd.
    Nu dus op zoek naar een andere bestemming, welke bestemming dat is weten we nog niet.
    Ligt er natuurlijk ook maar net aan wat er nog te boeken valt.

14. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik zeg Tenerife!! Hotel Parque Santiago 3 en dan een appartementje op de bagane grond aan zwembadkant....dan zit je goed!
    Maar wel balen van je reisje. Succes met het omboeken.

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ziet er inderdaad geweldig uit, maar het heeft geen plek meer..
    Vanaf eind september pas weer.

16. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: nou succes met omboeken dan, egypte wil je inderdaad niet zitten nu nee

@Hier: hmm nu wel weer problemen om op zp te komen, iets met langlopend script.. maar blij dat ik dit net kon posten

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Oh wat jammer dat dat hotel vol zit. Weet zeker dat jullie het daar ook wel naar je zin had gehad.

Dre
    Ik zeg nog steeds: Firefox installeren en proberen. Explorer sucks...

18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    explorer komt er hier ook al jaren niet meer in...

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zwaai!
    Weekendje bij mijn ouders ook weer overleefd ;)
    Sinds gisteren wel ineens lichtjes bloedverlies, roze gekleurd met wat slijm...dit houdt nu 2dgn aan.
    Eerlijk?! Ik vind dit maar eng :(
    Ook omdat ik eigenlijk continu krampen erbij heb, soms net even intenser.

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Oh nog steeds... Het blijft eng hè? Maar wel onthouden dat dat bij heel veel gezonde zwangerschappen is hè? Dat kramperige kan er ook gewoon bij horen... Maar hoop voor je dat het snel ophoudt, dat je weer een beetje geruster bent.

Deel Deze Pagina