December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Helaas nog steeds :(
    Nee het zit me niet lekker, vooral omdat je weet dat het 2 kanten op kan gaan.
    Aaargh net nu ik morgen weer een volledige dag aan het werk ben, anyway het neemt de negatieve gedachte dan wel weg hopelijk.
    Twijfel als het morgen nog zo is de vk te bellen?

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Werken helpt je hopelijk wel even je gedachten te verzetten. Bellen naar de vk heeft denk ik weinig zin. Je kunt toch niks doen en voor een echo is het ook nog te vroeg. Ben bang dat je het echt even moet uitzitten.

3. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Hè Dees das balen! Hoop dat het stopt en je binnenkort op de echo een mooi hartje mag zien

Hier gister dagje naar mijn ouders want mijn papa word deze week 69. Het leukste? Lianne die weer lekker scharrelde als pipi langkous, yoeri die met mijn pa een boekje ging lezen op schoot (hij vind mijn pa eng), en!!! Ik word weer tAnte!!!!! Zusje van de 2de zwanger! Maar niks op fb graag!! (Geld ook voor mee lezers). Toevallig vroeg lianne laatst waar kleine neefje zijn zusje was. Toen zeiden we dat hij die niet had of wel? Ja zei ze, die zit in tante haar buik! Dus ik ga voor een meisje! Hihi. Word wel weer een toestand.. Net aks vorige keer hebben ze huis te koop en zoeken ze een klushuis.. Word geplande keizersnede in de rotzooi dus.

4. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Minder leuk: lianne die pas om 2130 sliep en om 6 weer wakker...

5. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Dees: oei getsie... wat eng :( Hopelijk is er niks aan de hand en gaat het gewoon goedkomen. Maar ik volg Collo wel, het is nog te vroeg voor een echo dus ook de vk zal denk ik niks kunnen doen.

@Joyce: wat leuk dat je weer tante word :)
    maar oei geplande keizersnede in de rotzooi, niet ideaal... maar da zal vast wel goedkomen

@Hier: gisteren leuk feestje gehad bij familie, tante word over 2 weken 50 jaar en hebben stiekem overgehad dat we een chipendale ofzo willen inhuren, ga ik filmen en op dvd zetten hihi en kijken voor een ballonvaart ofzo. word leuk dus.
    Kindjes zijn daarna met mijn ouders meegegaan, blijven tot zaterdag! schrik!!!! mis ze nu al, maar ik kan zo thuis de boel ff op zn kop zetten en aan mn huiswerk werken.

ze hebben vandaag cadeautjes dag en gaan lekker shoppen
    morgen bij mn oom in t ziekenhuis op bezoek en naar Mcdonalds, woensdag bij een tante op bezoek, donderdag naar de Efteling en vrijdag naar de kinderboerderij
    dus die gaan een heeeeele leuke week tegemoet

2 sept moeten ze pas weer naar school, maar tis zooow leuk dat de kids vrij zijn hihi

Ik ga vandaag de boel thuis bijwerken, en eens een hoop tijdschriften uitzoeken. Heb een schandalig hoge stapel liggen en ga alles wat ik nodig heb uitknippen en de rest weggooien... is er weer ruimte voor nieuwe schriften :D hihi

6. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Morning!!

@Dees..hoe is het nu?

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Nog steeds hetzelfde, niet meer of minder geworden.
    Ik heb vanmorgen wel de Vk gebeld, ze was er niet zo gerust op omdat er ook krampen bij aanwezig zijn.
    Nu mag ik volgende week maandag op controle komen voor een 1e echo, ben dan bijna 6wkn.

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Jeetje Dees.....wat een stress weer.....sterkte.

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wel net deze test gedaan

10. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Omgeving Rotjeknor
    Kijk die zien we graag!!!!

Oh ik zit echt met mijn haren overeind op m'n armen...hebben jullie dat gelezen in het forum over die vader die heeft gefilmd dat z'n vrouw eten in hun kind propt? Zijn er echt mensen die zeggen: je weet de achtergrond niet, je doet allemaal wel eens dingen waar je achteraf spijt van hebt.... Nou, mijn klomp breekt....dit is toch geen ding doen waar je achteraf spijt van hebt?? Ik vind dit pure kindermishandeling..ben ik nou gek????

11. joyce81

joyce81 Fanatiek lid

26 nov 2008
    4.372
    0
    0
    Eindhoven
    Waar te lezen?

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Chicken; Ben het volledig met je eens!
    Moet zeggen dat ik het topic bewust een beetje links laat liggen..

13. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    *moet nog bijlezen*

5 volle dagen gewerkt, 37 uur in totaal. Nu hard toe aan 4,5 dag vrij :D
    Ben weer flink aan de studie, de Meppeldagen zijn voorbij, dus kan er weer tegenaan. Morgen met zwager en schoonzusje naar de dierentuin in Arnhem.

*studiet weer verder*

14. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Lekker bezig Luuz! gezondheid ok?

Dees, helaas is het afwachten, ook een hele vroege echo geeft geen uitsluitsel helaas.

Chicken, hoe is het met het dak?

Joyce, gefeliciteerd met nog een neefje of nichtje, leuk!

Dretjuh, Even lekker kunnen opschieten zonder de kinderen is ook fijn!

Hier een shopmiddagje, voor het huis, kleurtje, lakje, schroefje, haakje en nog een kleurtje. Leuke sneakers voor Dennis (in principe doet hij dat zelf, maar 'het komt er maar niet van' en ik zie zijn sokken :$).

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Dees
    Vind het wel link van de vk dat ze je met 6 weken laat komen. Het is dan nog zo moeilijk te zien allemaal. Een niet goed kijken en je denkt alsnog dat het mis is, terwijl het misschien allemaal goed zit.
    Hoop natuurlijk wel dat er toch al een knippertje te zien is en dat je gerust gesteld wordt.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @RiTi; nee klopt, is ook zo.
    Maar ben al vlij dat ze het wel serieus oppakken, er is vast wel iets te zien.

@collo; is ook wel riskant maar heb bij de zwangerschap van beau ook zo'n vroege echo gehad.
    Weet wat ik kan verwachten.

17. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
  18. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    #278 RiTi, 19 aug 2013
    Laatst bewerkt: 19 aug 2013
    hihi jaaaa!! Geweldige prints! Die met paddenstoelen en elfjes heeft ze, zit echt geweldig en blijft supermooi. Van Duns nooit meer een nieuwe gekocht want deze was zo leuk :)
    Fotootje uit april, nog steeds een favoriete jurk

Bijgevoegde bestanden:

19. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Had alleen deze site nog niet gezien en nu zie ik weer zulke leuke! :D

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wow riti. Mooi jurkje!
    Gezondheid is redelijk oke. Wel weer begonnen met hoesten. Zou vanmorgen om 9 uur naar de huisarts, maar heb ik verplaatst naar morgen.
    Verder wel moe, maar heb behoorlijk wat uren gemaakt dus dat is verklaarbaar.

Dees
    Hopelijk is er een prachtig knipperlichtje te zien meid.. ik duim voor je. Is hey bloeden inmiddels gestopt?

Deel Deze Pagina