@RiTi: is inderdaad een leuk jurkje zeg, shop ze vandaag he @Luuz: jee dan heb je inderdaad wel een aantal vrije dagen verdiend, rust maar lekker uit en focus je maar ff op je studie ... harde werker ben je @Hier: niet zoveel nieuws, gisteren n hoop schoongemaakt en van alles en nog wat gedaan, vandaag vrolijk verder daarmee... mis de kids wel heel erg maar bel ze elke dag. Gisteravond nog een toertje met de moter gedaan, ijsje gegeten daarna filmpje gekocht en thuis gekeken... fijn avondje dus gehad
@Collo; Leuke stofjes! @Luuz; Veel plezier in de dierentuin vandaag @RiTi; Ik begreep dat jij vandaag helemaal los gaat met shoppen, have fun en hopelijk slaag je. @hier; rommeldagje rondom huis.
Shoppen, nee, nee niets nodig meer. Ik wacht wel met smart op mijn bestelling van een week geleden, duurt normaal nooit zo lang. Daar zitten ook twee leuke jurkjes bij voor Maura. Ik hou het deze week bij bouwmarkten.. Net groente uit de moestuin gehaald en bramen geplukt, jum!
@LW; Gaat wel hoor, verlies nu minder dan voorgaande dagen. Gaat met jou alles goed? Nog last van de harde buiken?
Dikke knuffel. Je testen zien er mooi uit. Komt allemaal goed. Gaat prima hoor. Harde buiken heb ik elke dag. Gelukkig geen virginale steken en krampen.
Jeumig.. ben gesloopt! Waren er rond 11 uur en kom net half uurtje geleden thuis. Dik 5 uur rind gesjouwd. Ze spelen nog even buiten maar gaan lekker op tijd naar bed. Indanks een uurtje slapen in de auto, zijn ze nog steeds hartstikke moe.. morgen een heerlijk klusdagje zinder kinderen.. ook weleens lekker
@lw; ik hoop dat het goed komt! @luuz; jullie klussen er wat af, wat staat er morgen op het programma? @hier; sinds 16u ineens weer toenemende mate roze verlies met ook wat oud bruin. Zag het nu ook in de wc liggen na het plassen. Schrok er van! En tijdens het avondeten werd het ineens weer zwart voor mijn ogen, voelde me ineens duizelig en zag sterretjes. Jeroen had het gelijk door. Aaaaargh!
Dees Ik zou morgen toch even aan de bel trekken, want dit lijkt me niet gezond. Man is niet meer toegekomen aan de keuken, dus dat ga ik morgen doen. Wil gelijk alle keukenkastjes even weer uitzoeken en doek erdoor halen, daar kom ik gewoon nooit aan toe. Koelkast is bijna leeg, dus voor ik boodschappen ga doen maak ik die eerst schoon. Verder moeten de kozijnen buiten nog worden geschuurd en met wat geluk kan daar de eerste laag verf ook op
@luuz; lekker bezig jullie! Toch weer aan de bel trekken? Ik vrees dat ze me niet wat anders kunnen vertellen dan dat ze me maandag al verteld heeft. Al zou ik nu erg graag dat luikje in mijn buik willen.
Ik heb bij de jongens tot zeker een week of 10 bloedverlies gehad. Meestal roze/bruin, maar soms ook met van die adertjes erin. Hopelijk is het kleintje gewoon aan het vastbijten Dees! Verder....druk....sorry...Hoop snel weer actief mee te kletsen hier. Moet morgen extra werken, ben dan wel gelukkig donderdag vrij. Normaal is woensdag bij bij-knuffel-dag....dus moet mijn mannen nog een dagje missen Verder...babykleertjes aan het uitzoeken...geboortekaartjes bekijken...het schiet op nu! Morgen 32 weken dus maken we weer foto's. Zal er dan ook 1 spammen
@happy; wij lopen niet weg, je gezin staat voorop. Ben wel benieuwd naar de spam 32wkn al in zicht?! Wow!
Happy Jeetje, 32 weken alweer. Gaat snel Even bakkie doen op mn werk en dan naar de yelefoonwinkel. Ben gefrustreerd over mn samsung s3. Na bijna 2jr ben ik er nog steeds geen vriendjes mee haha.
@Luuz; Je mag nu een nieuwe uitzoeken? Of loopt je abonnement nog langer door? Ik moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.
@Happy: wow 32 alweer joh, dat gaat toch snel he!! Ben erg benieuwd naar je buik @Hier: kon een super gave baan krijgen! Als Kapster en Visagiste in een super moderne salon hier 20a25 minuten vandaan... tis alleen wel ruim 45 uur per week.. ja doei!!! dan houd t op van half 8 tot 18.00 is met kinderen niet te doen. Maar begon wel ff heeeeeel erg te kriebelen zeg.... kindjes gaan vandaag naar de kinderboerderij en morgen naar de Efteling, leuk voor ze Mn ouders maken veeel foto's HIHI
Mag de 30ste een dagje meedraaien in een kapsalon in Hasselt. Als het goed gaat zullen ze me vast wel t/m de 24ste Okt stage laten lopen en hopelijk daarna echt voor een baan.... duimdraaien maar sowieso een dagje meelopen is al leuk
Ola...solly, beetje weinig tijd, lees wel mee! @Dees..hoe is het met het bloedverlies? @Hier..dak is dicht...wordt mooi nu, het was het waard...geloof ik..whahaha
@Dretjuh; Leuk leuk! Het zou mooi zijn als je daar een baan aan over houdt @Chicken; Roze bloedverlies heb ik vandaag nog niet gezien maar wel heel veel vieze afscheiding wat klonterig is (sorry voor de details!). Blijk nu een schimmeltje te hebben, vanmorgen de HA gebeld en vanmiddag ligt er wat klaar bij de apotheek. @hier; Vanmorgen gesprek gehad bij de bedrijfsarts, zeer goed gesprek gehad en hij beaamde dat we goed gehandeld hebben en mijn TL de verkeerde druk heeft uitgeoefend waarvoor ze nu wordt aangesproken. Ze had mij meer in bescherming moeten nemen en begrip te tonen voor de situatie.
Dees Fijn dat het gesprek met de arbo arts oké was. Verder voor jou even hopen dat alles lekker rustilijft in je buik. Wel raar dat je ook weer die duizelingen had. Toch weer ergens een tekort aan? Zou het wel even aankaarten bij de vk. Riti Ik mis mijn tuin... Heb jij mooie dingen uit de moestuin kunnen halen? Bramen heb ik vandaag ook een handjevol geplukt. Morgen aan de kindjes voeren. Ben er zelf niet heel dol op, maar pluk ze wel graag. Chicken Is het dak dicht...loopt de kelder onder...wel ietsepietsie ironisch... Dre Gaaf dat je mag meelopen. Leuk dat er ook wel belangstelling is voor je, al kun je er niet op in gaan. Jij komt vast wel iets moois tegen nog. Ga zeker even kijken trouwens of we de 21ste? Kunnen. Luuz Jee meid, jij kunt ook niet hard stilzitten hè? Logisch dat jouw lijf af en toe even ingrijpt om je pas op de plaats te laten maken. Denk een beetje aan jezelf... Happy Wow, wat gaat het hard!!! Ben heel benieuwd naar het kaartje en de naam! LW Lekker rustig houden in je buikje....het gaat de goede kant heen!
@Collo....maar ook de kelder is weer droog!! Alle rommel wat van het dak kwam was in de afvoer gelopen van de wasmachine. Dus iedere keer als mijn wasmachine ging pompen, dan pompte dat vrolijk mijn kelder in. Uiteindelijk wel een heerlijk geurende kelder. Kan er nu wel om lachen achteraf. Ik laat nu eerdaags een schoonmaakbedrijf een grote schoonmaak doen in mijn huis..ben ik weer helemaal fris en fruitig! @Dees..hopelijk blijft het lekker rustig nu in je buikje en een plakkertje!!! De andere zwangeren gaan al lekker opschieten zo!! Spannend!! Ik heb ook m'n moestuin weer nieuw leven in geblazen twee weken terug....en volgens mij heb ik supergrond...jeetje wat groeit dat hard!!!!!