@Collo: ja mn CV liegt er ook niet om, heb veel bijkomende voordelen en ervaringen zoals visagie en toch de haarstyling die ik altijd heb gedaan. tis alleen nog leren knippen eigenlijk ja 21ste zou zeker leuk zijn @Dees: toch wel een goed gesprek gehad bij de bedrijfsarts dan... @Chicken: Leuk he zo'n moestuin @Hier: uiteraard weer verder leren aan mn theorie, moet echt al die gekke namen in mn hoofd stampen.... kids gaan vandaag naar de Efteling, leuk voor ze Gister weer n stukje moter gereden, was ook wel ff lekker.
Ik gooi het in de groep.....wie hebben er zin in een speeldate!! Wil jullie nu allemaal wel weer eens zien. Mensen zin om naar Rotterdam te komen?
Ik ben toevallig zondag 1 september in Rotterdam!! Ga met Fred de hondjes naar een ander huisje brengen, dus ik zou dan wel kunnen
Zwaai! Speeldate, altijd leuk! Ik zal kijken of ik aan kan sluiten, noem maar een datum Vanmorgen toch weer een behoorlijke tegenvaller op het werk, ik kom om 8u op kantoor en open de planning en zie dat er bij mij 2 clienten zijn ingedeeld. Zonder enige overdracht in mijn e-mail, telefoon, postvak etc. Lekker dat je er dan achter komt dat ik wat later op de ochtend er toch nog op uit moet terwijl er afgesproken is dat ik alleen op kantoor zou werken donderdags. Kon natuurlijk niemand bereiken en moest er toch heen. Nu is het niet zo dat ik het niet kan, maar het is wederom niet afgesproken en tegen het advies in van de bedrijfsarts. En we hebben een nieuw vakantie adres gevonden in Turkije, we gaan 8dgn naar Marmaris Op en top hotel gevonden denk ik, lekker aan de boulevard en aan het strand.
@Dees: da's inderdaad niet zo netjes van je werk dat ze zomaar mensen inplannen bij je. Wel fijn dat je vakantieplannen allemaal nog goed zijn gekomen, Turkije schijnt prachtig te zijn! @Hier: maandag een gesprek elders voor een parttime baan in een kapsalon. Die zagen mij ook wel zitten dus ben reuze benieuwd. Word een spannende week volgende week!
Zo, even zitten. Wat een heerlijke dag. Vanmorgen boodschappen gedaan, daarna samen broodjes gemaakt. Lenn had er 1 voor de buurvrouw gemaakt dus even heen gebracht. Daarna op de fiets gestapt en langs de eendjes en de geitjes. Thuis de kozijnen geschuurd en met zn 3en eten klaar gezet. Had iets lekkers gezien in de app van de jumbo. Bieslookgehaktballetjes met snijbonen en rijst. Maar heb de snijbonen vervangen door sugarsnaps en de rijst door aardappelpartjes. Was nog lekker ook oja, tussendoor ook nog de hond onder de douche gezet. Wat een lucht haha. Zo de kinderen even douchen en op tijd naar bed. Ik duik dan nog een uurtje in de boeken en duik er ook op tijd in.
Goedemorgen! Meelezen is geen probleem, maar meeschrijven... De enige reden dat het nu wel lukt is dat ik even vastzit met een werksituatie en dan schiet ik altijd in de ontwijkmodus haha. Maar goed, ooit moet het me toch lukken wat vaker iets neer te zetten hier. @dees: Spannend dus weer. Fijn dat je maandag al terecht kan. Voor de 6 weken heeft helaas weinig zin... En vervelend dat het op je werk zo'n gedoe blijft... Staan de afspraken met je wat je nu wel en wat je nu niet doet zwart op wit? Zo ja, dan zou ik me daaraan houden. Als je op je werkt komt en je ziet dat je anders bent ingepland dan afgesproken meteen gaan escaleren. Maar als je de diensten gewoon gaat draaien leren ze het nooit vrees ik.... @chicken: Wat een drama met dat dak van jullie! Wordt de schoonmaak wel vergoed? Wel heppie met het resultaat? @dre: Heel veel succes! Super als je als kapper aan de slag kan! @luuz: Piratenbootjes zagen er heerlijk uit Vergeet ik nu weer iemand...? Vast wel... Zit met gedachten toch nog half bij werk. @1 september: Helaas, die zondag zit al helemaal vol met 2 afspraken. Jammer, want ik was er graag bij geweest. Vind meetings in het echte leven toch fijner dan dat getyp op een forum. Verder dus weer/nog druk druk, maar dat was wel duidelijk denk ik . We gaan dit weekend lekker naar Scheveningen, zin in! Nog even werken, vanmiddag cursus en dan de auto in. Hopelijk beetje mooi weer, al vrees ik voor zondag... Verder weinig spannends denk ik. Huis nog niet verkocht helaas. Thailand zo goed als helemaal gepland (moet wel ivm peak season....). Ook nog niet uit de schoolkeuze.... Dorpsschool gaat afvallen. Dus of de Dalton redelijk in de buurt (10 autominuten) of een vrije school wat verder (20 autominuten, maar wel in de wijk waar ik wil wonen). To be continued.....
@Panos; Weet je wat het vervelende is, als ik het dus laat escaleren gaat het ten koste van de clienten en dat kan in mijn ogen echt niet. Alle afspraken van wat ik werk op welke dagen staan zwart op wit, snap daarom ook niet waarom er van werd afgeweken. Ik heb wel een idee (was niemand anders aanwezig) maar dan nog hoort het overlegd te worden. Ik heb haar gisteren hierover een bericht gestuurd maar tot op heden nog geen enkele reactie terug mogen ontvangen?! Terwijl ze anders binnen no time terug reageert. Heerlijk dat jullie plannen voor Thailand al zo goed als rond zijn, wanneer gaan jullie? School nog niet bekend dus, is er dan echt nog tijd om een school te kiezen. Hier begreep ik dat het echt op tijd doorgegeven moest zijn ivm de plekken. Vol=vol. Bij jullie niet? Balen dat het huis nog niet verkocht is, ook geen kijkers? @hier; Schimmelinfectie, auw! Gisteren gestart met zo'n kuurtje en zalfjes, hopelijk biedt het snel verlichting! Vandaag een dagje rondom huis, heerlijk.
@dees: Lastige situatie op je werk. En balen van de schimmel.... Op de dalton staat ze ingeschreven, de dorpsschool heeft een tekort aan leerlingen en de vrije school geen wachtlijst, dus het kan nog alle3. Hier is het heel wisselend trouwens, sommige scholen met lange wachtlijst, maar ook veel zonder dus. We vliegen 5 december naar Thailand en komen de 31e terug. Uk1 start dus sowieso pas na de kerstvakantie....
@Panos; Het is ook een lastige situatie, hoop dat ik gauw antwoord krijg op mijn gestelde vragen van gisteren. Ohw dus bij jullie zijn er echt tekorten, zo verschillende kan het dus zijn. Heerlijk zeg om december daar te zitten, goed vooruitzicht! Is het een actieve vakantie?
Hooooooi!!! Ik lees af en toe en verder ben ik op dit moment ook zeker altijd te porren voor speeldates!! 1 sept. is misschien te doen! Ik heb wel zaterdag een vrijgezellenfeest met natuurlijk veel drank... Dus ik kijk het even aan!!! Alles goed met iedereen? Ik probeer ook wat beter mijn best te doen om regelmatig te reageren
Meiden ik begin echt langzaam aan te koken nu. Met de bedrijfsarts en de zorgmanager heb ik afgesproken wat ik zou gaan werken om weer te gaan reïntegreren. Op maandag 3uurtjes in de wijk tot 10.30 en daarna 2u op kantoor tot 12.30 Op donderdag 5uurtjes op kantoor. Zo draai ik 10u en 10u ziekte-uren wat bij elkaar 20u maakt van wat ik op contract werk. Zoals jullie weten hebben ze mij afgelopen donderdag bij 2 cliënten ingedeeld terwijl dit niet afgesproken is en/of overlegd is. Nu kijk ik net op de planning (druk weekend voor de boeg) voor maandag waar ik heen moet. Sta ik potverdorie toch weer tot 12.10 ingedeeld in de wijk bij 9 cliënten! Wederom zonder overleg en/of enige overdracht! Het is nu weekend, dus ik kan niks beginnen nu Hoe moet en kan ik dit nu het beste aanpakken? Diegene die dit gepland hebben weten van dit reïntegratie plan!
Fijn Dees....wat moet je daar nou mee ja...Al een oplossing gevonden?? Hier mijn buikske op 32 weken...verder druk druk druk!
Happy Moohooi!!! Dees Is er niemand die je dit weekend kunt bereiken van de planners? Er zullen toch wel vaker calamiteiten zijn, als iemand ziek is ofzo? Dan moeten ze ook iets regelen toch? In ieder geval niet die 9 cliënten gaan doen en maandag meteen weer aan de bel trekken bij de Arbo arts.
Ik heb vanmiddag toch 1 van de planners gebeld die gisteren samen met de wijkverpleegkundige de planning heeft gemaakt. De wijkverpleegkundige is geheel op de hoogte van mijn reintegratieplan, de andere planner niet. Zij gaf dus aan dat ze samen dit zo bedacht hadden, zij zelf gaf aan dat het niet anders op te lossen is want alles zit vol bij iedereen en zij moet zelf ook tot 11.30 werken (ik dus tot 12.10!). Ook gaf ze aan dat ze het vreemd vond waarom ik wel tot 12.30 werk maar niet tot 12.30 in de wijk werk. Ik heb haar daarover geen uitleg gegeven en gezegd dat ik niet voor niks een plan heb gemaakt waarvan de wvp op de hoogte is. Zij kon mij verder niet helpen en zei dat ik het maandag maar moest regelen met de wvp. Begrip was dus weer ver te zoeken want ze was not amused. Als Jeroen zo thuis is gaan we een e-mail maken voor de leidinggevende, planner en een cc naar de zorgmanager. Ik vind dit zo niet leuk
Goedenavond meiden. Aankomende week zal ik denk ik iets minder actief zijn, mijn moeder is vanmorgen met spoed opgenomen in het ziekenhuis en geopereerd. Vanaf donderdag was er een verdenking van nierstenen maar afgelopen nacht was de pijn zo heftig dat ze met gillende sirenes is afgevoerd naar het ziekenhuis. Haar blindedarm bleek dus de oorzaak, deze is waarschijnlijk vannacht geknapt en heeft de nodige troep achter gelaten in haar buik. We zijn vanmorgen wakker gebeld dat het nog wel even kritiek was, vanmiddag mochten we bij haar maar ze was nog helemaal suf van de morfine, had behoorlijke koorts en zweette het uit. Ze moet de komende dagen blijven. Dan zijn jullie een beetje op de hoogte.
Hè gets meid. Hoop dat het snel weer goed gaat met je môeder. Ontzettend schrikken! Verder is het in mijn ogen niet aan jou om eventuele bezettingsproblemen op te lossen. Leg het maar bij planner 1 neer en laat haar lekker en oplossing zoeken. En wat zij raar vind, daar heb je helemaal geen boodschap aan. Lekker subtiel zootje daar...