December 2009 mama's Deel 17!

Discussie in 'De mama's' gestart door BLiS, 25 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RiTi

RiTi VIP lid

24 mrt 2009
    7.587
    0
    0
    Utrecht
    Dees, Beterschap voor je moeder! Inderdaad schrikken zeg.

Hier gisteren begonnen met schilderen, muurtje in een leuke kleur en de deur in de lak. Maar stoorde me zo aan de manier waarop er gewit is 2 jaar geleden en daarnaast met het verschuiven van meubels zie je toch ook kleur verschil, dus ben ook maar aan het witten geslagen.
    Gaat natuurlijk nooit afkomen op de manier zoals ik het het liefst doe, nl alle schakelaars en stopcontacten er af, en maar gelijk de boel afwerken met een nette plint.

We houden het maar op een stappen plan :D

2. Panos

Panos Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.313
    0
    36
    Eindhoven
    @dees: dat is schrikken! Hopelijk gaat het herstel voorspoedig! Enne slordig dat ze het eerder op nierstenen hebben gegooid....

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sinds vanmorgen wederom bloedverlies, heb niet gebeld aangezien ik vanmiddag al een afspraak heb staan bij de VK.
    Vind het onwijs spannend, probeer de tijd echt vol te krijgen maar ben doodop :(
    Werk heeft me vanmorgen niet gebeld, ik heb dus het hele pakket moeten draaien. Cliënten hadden kennelijk wel gebeld naar kantoor met de vraag waar de zorg bleef, ik had allerlei cliënten die veel te laat waren ingepland maar ik vond het totaal niet mijn probleem.
    Maar dat kantoor dan niet even de moeite neemt om mij te bellen of alles volgens planning verloopt...bah!
    Ik was om 12u klaar en ben gelijk naar huis gegaan, zou tot 12.30 nog moeten werken maar dat halfuur op kantoor schiet ik ook niks mee op.
    Zij geen overleg met mij, ik ook geen overleg met hun :(

4. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @Happy: wauw wat een prachtige buik zeg!!!!!!

@Dees: he wat balen van je werk weer zeg :( Schiet allemaal niet op zo he..

oei je mama... jeetje wat erg en schrikken zeg... Hoe is het nu met haar?

Succes bij de VK deze middag, duim voor je!!

@suus: zie je morgen he :D

@hier: niet zoveel nieuws, de kids zijn bij mn schoonmoeder die komt ze zo brengen, dan mag ik haar knippen en lowlights geven, morgen een volle dag knippen en verven en een leuke pauze bij Suus doorbrengen :D
    Woensdag mag ik iemand van donker naar licht highlighten, super leuk dus!!

5. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Dees...jeetje wat schrikken allemaal...succes bij de vk straks en sterkte met je moeder.

@rest...solly....druk druk

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Jeetje Dees wat een gedoe meis. Hoe'st met je moeder?! Duim voor een goede echo en dat het bloedverlies niets te zeggen heeft...En je werk....pfff ik zou op zoek gaan naar wat anders als ik jou zo hoor...

Go Riti! Ik ben ook zo...als ik er eenmaal aan begin moet het wel meteen echt goed. Verf ze!

Lekker bezig Dre! Veel plezier met verven en bij Suus natuurlijk.

Hier snipsnotter verkouden, spokend Tijsje vannacht (mama, lakentje....mama, moet plassen.....) Fijn nu we op zolder slapen. In combinatie met die knappe parasiet in me....OP! Morgen een dag vrij genomen. De mannen naar het KDV en dan een relaxdagje van mama..

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi Dames,

Ik kom nu net weer thuis met goed nieuws.
    De echo was goed, volgens meting 5.5/5.6 wkn zwanger.
    Mooi vruchtzakje zichtbaar met een vruchtje erin, nog geen hartaktie zichtbaar omdat ik net op de grens zit met wanneer het hartje moet gaan kloppen (5.5-6.4)
    Volgende week maandag krijg ik een 2e echo.

8. littlewonder23

littlewonder23 Niet meer actief

@dees dat is schrikken.hoe gaat het nu met je moeder?heel veel beterschap.

Fijn om te horen dat de echo er goed uit zag.
    Heb je het op gehad over het bloed verlies met de vk?

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lw; de bloedingen komen waarschijnlijk doordat alles zo geïrriteerd is van binnen. Na de echo begon ik ook weer meer te bloeden.

Met mijn moeder gaat het nog niet zo, weer een terugval.
    Benauwd en druk op de borst, longfoto is vanavond gemaakt waar uit kwam dat al het vocht wat wordt toegediend rondom de longen blijft zitten. Ze moet nu ontwateren.
    Ik kreeg net wat foto's doorgestuurd en toch schrik ik dan weer even.

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Schrik me net weer de pleuris, verlies nu helderrood bloed.
    Zat al aardig wat in het inlegkruisje.
    Tijdens plassen verlies ik ook bloed met kleine stolsels.
    Wat moet ik hier nu van denken?

11. littlewonder23

Anders morgen even de vk Bellen.
    Probeer rust te blijven.

12. littlewonder23

Verschrikkelijk om te horen dat je moeder weer een terug val hebt gehad.
    Hopelijk knap ze snel op.
    Dit is ook niet zomaar iets

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He gets meid.... Kan het niet nog van vanmiddag zijn? Ken me voorstellen dat van een schimmeltje de boel ook behoorlijk geiiriteerd is. Hoop maar dat alles gewoon mooi door blijft groeien en alles goed gaat. Genoeg ellende gehad. Qua werk hebben ze jou nu precies waar ze je wilde hebben. Je laat je nog steeds veel te erg piepelen door die lui... Bedrijfsarts al gebeld?
    Hoop dat het ook we snel beter gaat met je moeder

Happy
    Kom op meid! Nog een paar weekjes! Goed dat je even een mama dagje inlast. Tis echt best zwaar als je al twee van die keutels hebt rondrennen.

Riti
    Jij blijft ook maar klusjes bij verzinnen....:)
    Hier gisteravond uitgebreid zitten bekijken wat ik volgend jaar wil gaan planten.... Cnclusie is dat ik zon 50m2 tekort kom :( maar ik ga een hoop in potten doen. Oa al mijn kleine tomaatjes (4 soorten) en de aubergines?

14. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    @collo: haha ook al met volgend moestuin seizoen bezig? hihi hier ook!! whahaha

@Dees: owwww neee......... potverdikkie, hopelijk snel beter nieuws!

@Hier: druk druk druk druk vandaag!
    Zo ff naar de stad haarverven kopen en een zwarte broek voor in de salon.
    Daarna naar Suus toe :D jeej heb dr zin in en de dierentuin ook whaha
    Daarna 2 mensen knippen en 2 mensen verven, hartstikke leuk opzich. Gisteren mn schoonmama mogen lowlighten en knippen :D

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heb denk ik niet goed nieuws, net de VK gebeld en zij denkt dat ik nu wederom een miskraam heb gehad of er nog deels in zit.
    Bloedverlies neemt nu weer wat af en is weer roze geworden.

16. littlewonder23

Verschrikkelijk de onzekerheid!
    Volgende week had je toch een echo?
    Had de vk gezegd hoe nu verder?
    Dikke knuffel

17. littlewonder23

Ha stinkerd;).
    Kon je niet even nog hier op de koffie komen.

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    He gatver dees! Het zit jullie maar niet mee de laatste tijd :( wat is nu het plan? Krijg je nu eerder een echo of nog even afwachten.
    Sterkte met je moeder, hopelijk knapt ze snel weer op.

Vanmiddag met mn zusje en zwager naar Drouwenerzand geweest. 13 euro entree en bleek dus gratis en eten en drinken bij in te zitten :$
    Altijd leuk :)
    De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt. Elise slaapt en Lenn is nog helemaal vol van vanmiddag dus dat zal nog wel even duren.

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @luuz; moet nu afwachten tot maandag, dan krijg ik weer een echo.
    Was het leuk daar?
    2 jaar terug daar ook geweest maar vond de jongens er nog te klein voor, veel attracties waren zo groot en vond ze daar nog te klein voor.
    Inderdaad, entree en het eten+drinken is gratis. Vooral de ijsjes waren in trek toen.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Slopend om nog 'zolang' te wachten zeg.
    Ja vond het geweldig daar. Lenn is volgens mij even lang als Beau en Lenn mocht bijna overal in. Veel is ook mogelijk onder begeleiding maar dat vind ik persoonlijk niet erg:D
    Elise vond het ook geweldig. Constant rondjes rijden in het treintje en de auto's, draaimolen etc.
    Lenn was fan van het ponyrijden, de botsauto's en is zelfs in een echte attractie geweest. Ging nog best hoog en snel. Begin vond ie het wat eng maar na een minuutje was het prima en had hij dikke lol. We zijn er maar 3uurtjes geweest maar voor 13euro is dat wel te doen.

Deel Deze Pagina