@dees: sterkte meid! hele dikke knuffel!!!! @dre: was gezellig!!! Wat hebben de kids lief gespeeld zeg, schatjes zijn het, allemaal!!! @Luuz: 13 euro onbeperkt eten en drinken is niet duur en wel leuk!!! klinkt goed! @hier: hop hop weer naar het werk! zoefffff! doei!
Wederom een tegenslag Begin weer te bloeden, had al het vermoeden aangezien ik net weer buikkramp kreeg. Zal ik de VK toch weer moeten bellen? En kreeg net bericht van mijn vader dat mijn moeder een tegenslag heeft, gaat weer een stuk slechter. Gisteren mochten alle slangen eraf (catheter, infuus en zuurstof) en vanmorgen moest alles er toch weer in. Ze moet nu tot maandag in het zh blijven.
Nou Dees....wat een slecht nieuws allemaal....Heb je een inwendige echo gehad? Kan het geen bloeding daarvan zijn of het je echt veel kramp? Zou verschrikkelijk zijn als het weer niet goed zou zijn....... Bedankt voor de aanmoediging Collo...je weet hoe het is ja...Zit er soms aardig doorheen nu...Maar...we houden wel vol hoor! Elke dag weer wat van het lijstje afstrepen voelt erg goed. Mijn verlof is dus goedgekeurd en dat is ook weer een last van mijn schouders. Nu mijn vent nog van het roken afkrijgen Klinkt prima Luuz! Dubbel genieten dan! Suus; zoeffff doeiii Vanmiddag even naar Ikea; moet een paar dingen terug brengen en weer wat anders weer halen. Lekker een bakkie daar en weer terug; vind het altijd wel een leuk uitje!
@Happy; Echo was inwendig inderdaad, voor uitwendig zou het nog te vroeg zijn. Ik dacht ook eerst dat het met de echo te maken had, maar toen ik mijn verhaal deed aan de vk gisterochtend toen schrok ze toch wel en moest ik met het ergste rekening houden. Krampen waren ook vrij heftig. Wat ontzettend fijn dat je verlof is goedgekeurd! Dat moet al een hoop zorgen schelen. Je man rookt dus nog steeds...ik krijg het hier ook niet voor elkaar. Tot later dames, ik heb zo om 14.40 een echo, naderhand (afhankelijk van de uitslag) rijdt ik door naar mijn moeder in het ZH.
@suus: was zeker gezellig, 6 kids bij elkaar echte moppies zijn het ja.... doen we snel weer! @Dees: he bah wat een tegenslagen allemaal de laatste tijd he... veel sterkte, dikke knuffel. als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag he @Hier: check mijn facebook!!!!!!!!!!! fred kwam gisteren thuis met een uberschattig poesje, en deze middag belde mn schoonmoeder dat ze er nog 1 voor me had Bij haar in de buurt (woont tussen weilanden) zag ze een nest jonge katjes, zonder mama of iemand om hun heen. Hield het ff in de gaten en besloot ze mee te nemen.. Ze zijn wel uitgehongerd want ze wegen slechts 420 gram, dat komt neer op 5 weken, terwijl ze wel al in de kattenbak hun behoeftes doen dus ze moeten iets ouder zijn. Mja nog té jong om weg te gaan bij hun mama. Kids zijn heeeelemaal weg ermee!! Gaat super goed allemaal met hun en de katjes en zelfs in combi met de hondjes.. wonderlijk
Happy, superfijn van je verlof! Hoe gaat het verder met je? kom je een beetje aan je zelf en je rust toe? (sorry, beetje vragen naar de bekende weg denk ik, maar bedoel het goed) Dretjuh, wat een dotjes!! Dees, Sterkte met alles! Wat ik me afvraag, is het op een echo al te zien als het niet goed zit? Mijn echo met 11 weken, zag er uit als een volmaakte 6 weken echo, ondanks bloedingen en kramp. Begrijp me niet verkeerd, hoop heel erg dat er duidelijkheid voor je komt. En anders volgende week want dan zou ten opzichte van afgelopen maandag groei vastgesteld moeten worden. Hier speelvriendinnetje over de vloer gehad, viel best mee deze keer .
Even heel kort want moet nu naar het ZH aangezien mijn moeder daar ligt. De echo was goed, ons wondertje zit er nog!!! En als klap op de vuurpijl zelfs een zacht kloppend hartje zichtbaar!! Wonderen bestaan!!
wauw dees das goed nieuws zeg!!!! WAUW wat een wonder en wat een opluchting. Snel weer een nieuwe echo gepland ter controle of?? En waar komen die krampen en dat bloedverlies dan vandaan?
Wauw!! Ik ben zo blij. Wat hebben ze gezegd ivm het bloedverlies? Nogmaals sterkte met je moeder. Ze heeft hopelijk geen terug van meer gehad?
@Lw: ja nu wel he hihhihihi.... mag ook bij een 2e salon een keer een avondje/dagje meedraaien, dus kan al veel ervaring op doen en hopelijk haal ik er een stageplek of baantje uit. Hoe is het met jou verder? ik mis je wel heel erg hoor hoe is t met sophie, lucas en de beeb?
Super leuk,ook wel een Beetje spannend of dat niet? Wat zijn het toch dotjes de kittens. Hoe gaat Herbert je ouders? En je moestuintje ? Heerlijk druk,haha Verders gaat alles prima met ons alle. Jaaa zeg dat wel.ik mis jullie ook. Ik heb nog dingetjes liggen voor jullie vanuit Griekenland.
Dees Oh wat een opluchting zeg! Ad gisteren geen wifi anders had ik wel sneller gereageerd hoor! Hoop dat nu je mama ook nog een zetje de goede richting heen krijgt en alles weer een beetje rustig wordt om je heen... Vind het trouwens wel vreemd van de vk dat ze je al zo snel op het slechtste wilde voorbereiden... Happy Ja, jij gaat dat wel volhouden, daar ben ik van overtuigd! Lekker naar e Ikea... Ik hou dr ook van! Lw Houd jij het ook nog een beetje vol? Dre Oeh, leuk kittens! Luuz Leuke foto! Leuk is dat he? Als de kindjes het zo naar hun zin hebben...
Supernieuws dees, nu duimen dat dit ukje zich niet uit het veld laat slaan! Nu je moeder ook nog ff opknappen en dan weer bijtanken en vooruit kijken, komt goed meid!! xx @happy: heb je al verlof nu? Wat fijn dat je zo lang thuis mag blijven bij je kroost straks! Lekker genieten joh (ook al is het wél druk ) Ik vond de derde zwangerschap ook redelijk pittig, maar pittiger vond ik het nog wel kort na de bevalling met 3 ukken en 1 die niet meer sliep 's middags, dat hakt er wel ff in ook al ben je nog weken thuis...Maargoed, ook dat loopt vanzelf los! Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, het is toch wel een omschakeling van 2 naar 3, vooral met het ff in de auto stappen om een boodschap of een uitje! Dit vergt net iets meer voorbereiding, energie en vooral daadkracht . MAAR het is zeker de moeite!!! @LW: De tijd vliegt voor jullie zeg! De laatste loodjes komen eraan! Gaat alles goed daarbinnen, is alles weer rustig? @Dre: doen we snel nog eens! Ben ook nog steeds benieuwd naar jullie plekje in Bels ! Keischattig die kittens en gisteren had je het er nog over, nu zijn ze er al! Bofkont! @collo: lekker aan het genieten daar bij Mickey? Marc is mega jaloers!! en ikke ook trouwens... @riti; hoe gaat het met jou? Ben je lichamelijk weer een beetje bekomen van alles? Hoe zijn de vooruitzichten nu, welk pad gaan jullie bewandelen? @kippie: hooooi! heb je weer een mooi dak boven je hoofd? @hier; niks boeiends, wel ff spam van mijn draakjes!!