ola vanochtend om 11 uur zijn we weer thuis aangekomen na een heerlijke week spanje! de hele week rond 33 graden gehad, soms 32 soms zelfs 36 was toch wel echt een beetje té. Allemaal lekker bruin, veel leuke dingen gedaan en veel moois gezien. ruim 1100 foto's gemaakt dus dalijk tussen het wassen/drogen door wat uitzoeken
Hey Dre, weer terug. Hier was het ook behoorlijk heet afgelopen week, pfff. Voorlopig blijft het nog wel goed, alleen iets koeler geloof ik... Leuk dat jullie een gezellige date gehad hebben Dees en Chicken! Rommelen LW? Ik heb het idee soms al die indalingspijntjes te voelen....Zou dat kunnen?? Op google kon ik vinden vanaf week 30 dus dat zou nu ook wel kunnen toch?! Bij de jongens had ik het resp. bij 35 en 33 weken... Ik ga nog even foto's plakken...dat MOET af voordat die kleine komt, anders kan ik het niet meer bijhouden...Gisteren een digitaal album van Frankrijk besteld, dus dat kan alweer afgestreept worden..
Leuk Dees! Voorpret kan beginnen! Daar gingen jullie met z'n tweeen heen toch Dees, zonder kids? Hoe lang ga je dan?
Klopt, heerlijk even 8dgn zon,zee,strand. Voel me wel schuldig tegenover de kids maar we hebben het nodig. Beau en Luca zijn dan in goede handen bij opa en oma.
Ohw vast wel, maar zit even met zo'n tweestrijdig gevoel. Vanavond de film gekeken over het begin van FB, vond het wel een bijzondere film.
Ha dames! Dees Lijkt me heerlijk, maar zou toch niet zonder ze weg kunnen. Ben jaloers op diegenen die dat wel kunnen. Lijkt me best goed zo af en toe. Dre Welkom thuis! 36 graden is wel een beetje te ja.... Gelukkig heb je thuis ook een zwembad! Hier Morgenochtend even mijn nieuwe fiets ophalen en in de middag even naar de Tilburgse kermis met vrienden. Hoop dat het niet te warm wordt...
LW HIer alles prima hoor. Julian groeit de pan uit, Lizzy heeft ook een groeispurt en Amy begint echt een dame te worden met lichtelijk dramatische trekjes... Af en toe heel komisch om te zien, maar meestal erg onhandig. Fijn dat Kitty het nog goed maakt en je moeder ook. En Sophie wordt ook wel weer rustiger....dat komt echt in golven dat rebelse...hier in iedre geval wel. Op het moment weer goed bezig met Lizzy...pfff
Jaaa gevonden haha! *blond* Hier afgelopen donderdag om 16.00 uur gestopt met werken. Was helemaal gaar en kapot en hield het echt niet meer vol. Zag mn baas ook Gisteren dus ziekgemeld. Donderdag wel even bij de ha aangegaan voor een afspraak voor vrijdag. Assistente heeft direct de ha gebeld om te vragen of het gelijk even kon. Hartslag 130, zuurstof goed, maar bloeddruk voor mijn doen erg hoog. Oxazepam meegekregen daarvoor. Slaap al weken slecht, vooral door het hoesten. Vanaf vandaag dus weer aan de codeine. Maandag even terug voor controle, longen klonken op zich goed, maar niet optimaal (?) Vanavond wel weer aan het werk. Met toestemming van de huisarts
He Luuz, dat is niet niks zeg. Je moet wel lekker slapen hoor, dan knap je vast snel weer op. Enig idee waar dat hoesten vandaan komt?
Oxazepam? Dat is toch een kalmeringsmiddel? En erg verslavend ook... Spelen er nog meer dingen die je niet verteld, want vind dit een behoorlijk heftig medicijn... Rustig aan doen nu. Blijkbaar heb je jezelf in ieder geval even voorbij gelopen. Hier vandaag een heerlijke dag gehad. Vanmorgen fiets opgehaald en vanmiddag naar de kermis geweest. Dat was zo gezellig dat we rond 22.00 uur pas terug waren. De kinderen hebben het super gehad. Waren met een bevriend stel met 2 kidnjes van ongeveer dezelfde leeftijd. Mezelf over een aantal drempels heen gezet mbt bijvoorbeeld het alleen in de attracties laten gaan (vooral van Lizzy) en dat ging heel goed. Morgen een afspraak met een andere vriendin. Gaan we met haar en haar oppashond even lekker een wandeling maken en daarna neerstrijken op een terras met speeltuin etc.
Poeh, het is wel heel rustig hier vandaag... Zit te dubben of ik voor de vakantie nog even een Bondolino moet aanschaffen. Lijkt me wel handig maar is best weer een investering...twijfel twijfel... Vandaag lekker met de kindjes in een grote speeltuin geweest, met Amy's beste vriendinnetje en die van mij. Gezellig en vooral gewoon relaxed. Morgen begint de werkweer weer. Pffff, moeilijk om er de energie weer voor te vinden met al die onzekerheden. Ben in ieder geval wel nog lid geworden van de vakbond. Dan kan ik in ieder geval meebeslissen over het sociaal plan.
@ luuz: ik sluit me bij collo aan! voorzichtig met de oxazepam! Je weet dat je daar geen auto mee mag rijden enzo ?
Dretjuh, welkom thuis! Collo, Wat een stressvolle situatie zo op je werk zeg, sfeer met collega's nog wel leuk? Gisteren heerlijk met vrienden de ruimte van het park opgezocht. Allemaal buitenspeel dingen mee voor groot en klein en erg genoten van het mooie weer en de gezeligheid. En vandaag...maar 1 maandag en zoooo veel te doen .
@dretjuh welkom thuis,kwam je de woensdag nog mee voor de echo? @hier net terug van de vk. Bloed is weer geprikt hopelijk worden we niet gebeld. Ivm rommelen en verleden sophie hebben ze me inwendig na gekeken Alles voelde goed en gesloten aan hèhè. Gelijk een druk van me schouders af.
Lw Fijn zeg! Is wel even spannemd dan he. Rustig aan doen he! Oxazepam Had er maar twee meegekregen om twee nachten goed te kunnen slapen en tot rust te komen. Juist door het hoesten slaap ik nauwelijks en het warme weer hielp ook niet echt mee. Hartstalg was echt veel te hoog evenals bloeddruk. Behalve drukte op het werk speelt er eigenlijk niks. Had me vrijdag daarom ziek gemeld. Voelde me ook echt zwaar beroerd.. vanmorgen weer heen geweest en heb nu een kuurtje meegekregen. Longen klonken slecht ten opzichhte van donderdagmiddag. Over een week terug voor wederom een controle. Heb nu trouwens amoxiciline. Damn, wat zijn dat een grote capsules